فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی سازمانی: ابزار سنجش میزان گرایش سازمانها به بازار و مشتریمداری (نارور و اسلیتر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی سازمانی: ابزار سنجش میزان گرایش سازمانها به بازار و مشتریمداری (نارور و اسلیتر) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازارگرایی سازمانی: ابزار سنجش میزان گرایش سازمانها به بازار و مشتریمداری (نارور و اسلیتر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بازارگرائی ( نارور و اسلیتر)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این بخش مربوط به اقدامات بازارگرایانه شعبه است که شامل ۱۵ گزاره است. پرسشنام این تحقیق بر گرفته از پرسشنامه نارور و اسلیتر جهت سنجش بازارگرائی است که با معادلسازی برای بانک و انجام تغییرات با نظر اساتید راهنما و مشاور میباشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 