فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان) محمد جواد اسدی کتیگری ۹۴-۹۳ (
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۲۱ سوال بوده و توسط ) محمد جواد اسدی کتیگری ۹۴-۹۳ (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. در پرسشنامه سؤالات هر چند متغیر باید جداگانه در نظر گرفته شوند. سؤالات طیف گونه و مستقیم و نیز سؤالات زمینه ای یا خصیصه ای باید مشخص شوند. در پرسشنامه طراحی شده، از آنجا که سؤالات از مقیاسهای فاصلهای بهرهمند بودند. مبادرت به استفاده از طیف لیکرت شد و به گزینه های خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم به ترتیب ارزش ۵ تا ۱ داده شد.
در واقع از مقیاس لیکرت برای تعیین اهمیت هر عنوان از متغیرها استفاده شده است.
جدول۳-۲-ارزشگذاری طیف لیکرت
| خیلی کم | کم | متوسط | زیاد | بسیار زیاد |
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
پرسشنامه پژوهش در دو بخش تنظیم شده است که بخش اول شامل اطلاعات عمومی مربوط به پاسخ دهندگان است و بخش دوم مشتمل بر ۲۱ سوال می باشد که متغیرهای تحقیق را مورد سنجش قرار می دهند. برای سنجش متغیر ارزش ویژه برند از پرسشنامه نام و همکاران شامل ۱۶ سوال استفاده گردیده است.
برای سنجش رضایت شغلی از ۲ سوال و برای سنجش وفاداری نیز از ۳ سوال پرسشنامه پرسشنامه نام و همکاران استفاده گردیده است.
جدول ۳-۳-فراوانی سوالات پرسشنامه
| متغیر | تعداد سوال |
| ارزش ویژه برند | ۱۶ |
| کیفیت فیزیکی | ۴ |
| رفتار کارکنان | ۳ |
| رضایت درونی ایده آل | ۳ |
| هویت برند | ۳ |
| انسجام سبک زندگی | ۳ |
| رضایت مشتری | ۲ |
| وفاداری به برند | ۳ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 