فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: بررسی رابطه ارزش ویژه برند با وفاداری مشتریان و میزان رضایت آنان (محمدجواد اسدی کتیگری ۹۳-۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان) محمد جواد اسدی کتیگری  ۹۴-۹۳ (

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۲۱ سوال بوده و توسط ) محمد جواد اسدی کتیگری  ۹۴-۹۳  (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. در پرسشنامه سؤالات هر چند متغیر باید جداگانه در نظر گرفته شوند. سؤالات طیف گونه و مستقیم و نیز سؤالات زمینه ای یا خصیصه ای باید مشخص شوند. در پرسشنامه طراحی شده، از آنجا که سؤالات از مقیاس‌های فاصله­ای بهره‌مند بودند. مبادرت به استفاده از طیف لیکرت شد و به گزینه های خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم به ترتیب ارزش ۵ تا ۱ داده شد.

در واقع از مقیاس لیکرت برای تعیین اهمیت هر عنوان از متغیرها استفاده شده است.

جدول۳-۲-ارزش‌گذاری طیف لیکرت

خیلی کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد
۱ ۲ ۳ ۴ ۵

پرسشنامه پژوهش در دو بخش تنظیم شده است که بخش اول شامل اطلاعات عمومی مربوط به پاسخ دهندگان است و بخش دوم مشتمل بر ۲۱ سوال می باشد که متغیرهای تحقیق را مورد سنجش قرار می دهند. برای سنجش متغیر ارزش ویژه برند از پرسشنامه نام و همکاران شامل ۱۶ سوال استفاده گردیده است.

برای سنجش رضایت شغلی از ۲ سوال و برای سنجش وفاداری نیز از ۳ سوال پرسشنامه پرسشنامه نام و همکاران استفاده گردیده است.

جدول ۳-۳-فراوانی سوالات پرسشنامه

متغیر تعداد سوال
ارزش ویژه برند ۱۶
کیفیت فیزیکی ۴
رفتار کارکنان ۳
رضایت درونی ایده آل ۳
هویت برند ۳
انسجام سبک زندگی ۳
رضایت مشتری ۲
وفاداری به برند ۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.