فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رضایت مشتریان پورزندی و نجفی (۱۳۹۱)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه های مربوط به رضایت مشتریان از تحقیق پورزندی و نجفی (۱۳۹۱) استخراج شده است.
| متغیر | ابعاد متغیرها | شماره سئوالات |
| رضایت مشتریان | ۶۲ تا ۷۰ |
لازم به ذکر است که جهت پاسخ به تمامی سئوالات از طیف پنجگانه لیکرت استفاده شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 