فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: ارزیابی میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدمات سازمانی (پورزندی و نجفی ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه رضایت مشتریان پورزندی و نجفی (۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه های مربوط به رضایت مشتریان از تحقیق پورزندی و نجفی (۱۳۹۱) استخراج شده است.

متغیر ابعاد متغیرها شماره سئوالات
رضایت مشتریان   ۶۲ تا ۷۰

لازم به ذکر است که جهت پاسخ به تمامی سئوالات از طیف پنجگانه لیکرت استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.