فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت سازمانی: مقیاس افتراق مفهومی برای ارزیابی سبکهای مدیریتی و تصمیمگیری (تورجیپور ۱۳۸۸)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت سازمانی: مقیاس افتراق مفهومی برای ارزیابی سبکهای مدیریتی و تصمیمگیری (تورجیپور ۱۳۸۸) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت سازمانی: مقیاس افتراق مفهومی برای ارزیابی سبکهای مدیریتی و تصمیمگیری (تورجیپور ۱۳۸۸) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مقیاس افتراق مفهومی مدیریت (تورجی پور۱۳۸۸ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای ۲۸ سوال بوده و توسط محمدجوادتورجی پور۱۳۸۸ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. مقیاس افتراق مفهومی مدیریت با توجه به پنج بعد (تصمیم گیری، ارتباطات، رهبری، ساختار و نظارت) به وسیله محقق و تحت نظر و راهنمایی استاد راهنما ساخته شد. لازم به یادآوری است که ابعاد مذکور در پیشینه تحقیقاتی و تحقیقات دیگر آمده است و چون این عوامل به صورت مستند در کتاب مدیریت رفتار سازمانی کریتنر و کینیکی ترجمه علی اکبر فرهنگی(فصول ۹، ۱۰، ۱۳، ۱۴و۱۵) آمده اند ما نیز از این عوامل استفاده کردیم. مقیاس مذکور حاوی ۲۸ سوال شد و پس از بررسی و تحلیل نظر اساتید مشاور و اجرا بر روی گروه مطالعه مقدماتی و حذف و تعدیل سوالات به ۲۶ سوال رسیدیم که براساس طیف افتراق مفهومی ۷ درجه ای تنظیم گردیده و پنج بعد (تصمیم گیری، ارتباطات، رهبری، ساختار و کنترل) را اندازه گیری مینماید. سوالات (۱-۵) به بعد تصمیم گیری، (۶-۱۰) به بعد ارتباطات، (۱۱-۱۶) به بعد رهبری، (۱۷-۲۲) به بعد ساختار و (۲۳-۲۶) به بعد کنترل اختصاص دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 