فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت(لاوری، ۱۹۹۵)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۳۵ سوال بوده و روایی و پایایی آن تأیید شده است. تحقیق حاضر دارای ۵ فرضیه هست که برای هر فرضیه حداقل ۵ سؤال طرح‌شده است. سؤالات ۱-۱۰ مربوط به فرضیه فرعی اول، سؤالات۱۱-۱۷ مربوط به فرضیه فرعی دوم، سؤالات۱۸-۲۲ مربوط به فرضیه فرعی سوم، سؤالات۲۳-۲۸ مربوط به فرضیه فرعی چهارم، سؤالات۲۹-۳۵ مربوط به فرضیه فرعی پنجم هست. پاسخگویی به سؤالات با استفاده از طیف لیکرت (خیلی زیاد: ۵، زیاد: ۴، متوسط: ۳، کم: ۲، خیلی کم: ۱) صورت گرفته است.

متغیرها مؤلفه‌ها شاخص‌ها زیرشاخص‌ها
کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت

 

(توجهبهوجهه اجتماعیومقبولیت خدمات)

 

 

اطلاعات

(نودهی و همکاران، ۱۳۸۹)

(لاوری، ۱۹۹۵)

 

۱آگاهی اولیااز مشکلاتفرزندانشان ۱-۱-آگاهی از مشکلات آموزشی

۱-۲- آگاهی از مشکلات تربیتی

۱-۳- آگاهی از مشکلات بهداشتی

۱-۴- آگاهی از مشکلات انگیزشی

۲مشارکت اولیا در امور مختلف مدرسه

۲-۱-مشارکت در امور آموزشی

۲-۲-مشارکت در امور پرورشی

۲-۳-مشارکت در امور اجرایی

۳ مشاوره والدین در مورد وضعیت دانش‌آموزان ۳-۱-مشاوره والدین در زمینه درسی

۳-۲-مشاوره والدین در زمینه اخلاقی

۴آشنایی والدین با مدرسه

۴-۱-آشنایی والدین با ساختار مدرسه

۴-۲-آشنایی والدین با اهداف کلی مدرسه

 

 

اعتبار

(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵)

(لاوری، ۱۹۹۵)

۱ارزیابی مستمر از دانش‌آموزان

۱-۱-ارزیابی مستمر از یادگیری دانش‌آموزان

۱-۲-ارزیابی مستمر از فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان

۲کاهش موانع

۲-۱-کاهش موانع یادگیری

۲-۲-کاهش موانع تربیتی

۳دریافت بازخورد مرتب از پیشرفت دانش‌آموزان ۳-۱- نحوه برخورد مدیر با والدین

۳-۲-نحوه برخورد کارکنان با والدین

۴توجه به پیشنهاد‌ها و انتقادات والدین
پاسخگویی

(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵)،(لاوری، ۱۹۹۵)

 

۱رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان

۱-۱-رسیدگی به مشکلات درسی

۱-۲-رسیدگی به مشکلات تربیتی

۲ توجه به پرورش شخصیت و استعدادهای دانش‌آموزان
۳نحوه برخورد با والدین
ایمنی

(نودهی و همکاران، ۱۳۸۹)

(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵)

(لاوری، ۱۹۹۵)

۱ انجام معاینات از دانش‌آموزان ۱-۱-انجام معاینات جسمی

۱-۲-انجام معاینات روانی

۲توجه به بهداشت دانش‌آموزان

۲-۱-وجود روابط سالم میان دانش‌آموزان

۲-۲-بهداشت جسمی

۳توجه به استانداردهای ایمنی ۳-۱-استانداردهای ایمنی در ساختمان مدرسه

۳-۲-استانداردهای ایمنی در وسایل ورزشی مدرسه

مسائل ملموس

(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵)

(لاوری، ۱۹۹۵)

۱وجود وسایل و تجهیزات مناسب وکافی در مدرسه

۱-۱-وجود سایت کامپیوتری مناسب و کافی

۱-۲-وجود وسایل ورزشی مناسب و کافی

۱-۳-وجود سالن امتحانات مناسب

۱-۴-وجود کتابخانه مناسب

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.