فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت عملکرد: ارزیابی کیفیت عملکرد سازمانی از منظر مشروعیت و اعتماد عمومی (لاوری ۱۹۹۵) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت(لاوری، ۱۹۹۵)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای ۳۵ سوال بوده و روایی و پایایی آن تأیید شده است. تحقیق حاضر دارای ۵ فرضیه هست که برای هر فرضیه حداقل ۵ سؤال طرحشده است. سؤالات ۱-۱۰ مربوط به فرضیه فرعی اول، سؤالات۱۱-۱۷ مربوط به فرضیه فرعی دوم، سؤالات۱۸-۲۲ مربوط به فرضیه فرعی سوم، سؤالات۲۳-۲۸ مربوط به فرضیه فرعی چهارم، سؤالات۲۹-۳۵ مربوط به فرضیه فرعی پنجم هست. پاسخگویی به سؤالات با استفاده از طیف لیکرت (خیلی زیاد: ۵، زیاد: ۴، متوسط: ۳، کم: ۲، خیلی کم: ۱) صورت گرفته است.
| متغیرها | مؤلفهها | شاخصها | زیرشاخصها |
| کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت
(توجهبهوجهه اجتماعیومقبولیت خدمات) |
اطلاعات (نودهی و همکاران، ۱۳۸۹) (لاوری، ۱۹۹۵)
|
۱آگاهی اولیااز مشکلاتفرزندانشان | ۱-۱-آگاهی از مشکلات آموزشی
۱-۲- آگاهی از مشکلات تربیتی ۱-۳- آگاهی از مشکلات بهداشتی ۱-۴- آگاهی از مشکلات انگیزشی |
| ۲مشارکت اولیا در امور مختلف مدرسه | ۲-۱-مشارکت در امور آموزشی
۲-۲-مشارکت در امور پرورشی ۲-۳-مشارکت در امور اجرایی |
||
| ۳ مشاوره والدین در مورد وضعیت دانشآموزان | ۳-۱-مشاوره والدین در زمینه درسی
۳-۲-مشاوره والدین در زمینه اخلاقی |
||
| ۴آشنایی والدین با مدرسه | ۴-۱-آشنایی والدین با ساختار مدرسه
۴-۲-آشنایی والدین با اهداف کلی مدرسه |
||
|
اعتبار (پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵) (لاوری، ۱۹۹۵) |
۱ارزیابی مستمر از دانشآموزان | ۱-۱-ارزیابی مستمر از یادگیری دانشآموزان
۱-۲-ارزیابی مستمر از فعالیتهای پژوهشی دانشآموزان |
|
| ۲کاهش موانع | ۲-۱-کاهش موانع یادگیری
۲-۲-کاهش موانع تربیتی |
||
| ۳دریافت بازخورد مرتب از پیشرفت دانشآموزان | ۳-۱- نحوه برخورد مدیر با والدین
۳-۲-نحوه برخورد کارکنان با والدین |
||
| ۴توجه به پیشنهادها و انتقادات والدین | |||
| پاسخگویی
(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵)،(لاوری، ۱۹۹۵)
|
۱رسیدگی به مشکلات دانشآموزان | ۱-۱-رسیدگی به مشکلات درسی
۱-۲-رسیدگی به مشکلات تربیتی |
|
| ۲ توجه به پرورش شخصیت و استعدادهای دانشآموزان | |||
| ۳نحوه برخورد با والدین | |||
| ایمنی
(نودهی و همکاران، ۱۳۸۹) (پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵) (لاوری، ۱۹۹۵) |
۱ انجام معاینات از دانشآموزان | ۱-۱-انجام معاینات جسمی
۱-۲-انجام معاینات روانی |
|
| ۲توجه به بهداشت دانشآموزان | ۲-۱-وجود روابط سالم میان دانشآموزان
۲-۲-بهداشت جسمی |
||
| ۳توجه به استانداردهای ایمنی | ۳-۱-استانداردهای ایمنی در ساختمان مدرسه
۳-۲-استانداردهای ایمنی در وسایل ورزشی مدرسه |
||
| مسائل ملموس
(پاراسورامان و همکاران، ۱۹۸۵) (لاوری، ۱۹۹۵) |
۱وجود وسایل و تجهیزات مناسب وکافی در مدرسه | ۱-۱-وجود سایت کامپیوتری مناسب و کافی
۱-۲-وجود وسایل ورزشی مناسب و کافی ۱-۳-وجود سالن امتحانات مناسب ۱-۴-وجود کتابخانه مناسب |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 