فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: سنجش میزان رضایت مشتریان و عوامل مؤثر بر وفاداری آنان (چامچونگ و وانگلورسایچون ۲۰۱۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: سنجش میزان رضایت مشتریان و عوامل مؤثر بر وفاداری آنان (چامچونگ و وانگلورسایچون ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی خدمات: سنجش میزان رضایت مشتریان و عوامل مؤثر بر وفاداری آنان (چامچونگ و وانگلورسایچون ۲۰۱۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رضایت مشتریان (چامچونگ و وانگلورسایچون، ۲۰۱۰)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
پرسشنامه رضایت مشتریان (چامچونگ و وانگلورسایچون، ۲۰۱۰): این پرسشنامه مشتمل بر ۱۰ گویه می باشد با توجه به زمینه پژوهش توسط پژوهشگر بومی سازی شد. لازم به ذکر است که این گویه های ۳۷ تا ۴۶ در پرسشنامه مربوط به متغیر رضایت مشتریان می باشد. در پرسشنامه حاضر از مقیاس پنج گزینهای لیکرت برای دریافت نظرات مشتریان به عنوان پاسخگویان استفاده شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 