فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش و ارتباط با مشتری: بررسی تأثیر مدیریت دانش بر موفقیت CRM با تأکید بر بیمههای عمر (گاریدو مورنو و همکاران ۲۰۱۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش و ارتباط با مشتری: بررسی تأثیر مدیریت دانش بر موفقیت CRM با تأکید بر بیمههای عمر (گاریدو مورنو و همکاران ۲۰۱۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش و ارتباط با مشتری: بررسی تأثیر مدیریت دانش بر موفقیت CRM با تأکید بر بیمههای عمر (گاریدو مورنو و همکاران ۲۰۱۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط مشتری (CRM): اثرات عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه با تأکید بر بیمههای عمر ( گاریدو مورنو و همکاران (۲۰۱۱))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
برای طراحی پرسشنامه این تحقیق از مقاله تحقیقاتی گاریدو مورنو و همکاران (۲۰۱۱) استفاده شده است. پرسشنامه، مشتمل بر ۴۲ سوال و ۶ متغیر اصلی و ۴ زیر متغیر میّاشد. در طراحی پرسشنامه سعی گردیده است که سوالات تا حد ممکن قابل فهم باشند. برای سنجش آن از طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایجترین مقیاسهای اندازهگیری به شمار میرود. شکل کلی و امتیازبندی این طیف برای سوالات مثبت به صورت ذیل است: (کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم، کاملاً مخالفم) است.
نحوه امتیازدهی آنها به ترتیب ۵، ۴، ۳، ۲، ۱ میباشد. در جدول ۳- ۱ شماره پرسشها و متغیرها نشان داده شدهاند، فرم خام پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق در پیوست آورده شده است.
جدول ۳- ۱: متغیرها و سوالات پرسشنامه
| ردیف | متغیر مورد سؤال | شماره سوالات |
| ۱ | قابلیتهای مدیریت دانش
(اکتساب مدیریت دانش و دانتشار مدیریت دانش) |
۱۱- ۱ |
| ۲ | متغیرهای سازمانی
(کارکنان، رهبری، ساختار سازانی) |
۲۱- ۱۲ |
| ۳ | تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری | ۲۷- ۲۲ |
| ۴ | مشتریمداری | ۳۳- ۲۸ |
| ۵ | تجربه مدیریت ارتباط با مشتری | ۳۵- ۳۴ |
| ۶ | نتایج مدیریت ارتباط با مشتری (پیامدهای مالی و پیامدهای بازاریابی) | ۴۲- ۳۶ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 