فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: تحلیل میزان وفاداری مشتریان و عوامل مؤثر بر حفظ ارتباط پایدار با برند (مقیمی ۱۳۹۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: تحلیل میزان وفاداری مشتریان و عوامل مؤثر بر حفظ ارتباط پایدار با برند (مقیمی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: تحلیل میزان وفاداری مشتریان و عوامل مؤثر بر حفظ ارتباط پایدار با برند (مقیمی ۱۳۹۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه وفاداری مشتری ( مقیمی(۱۳۹۰))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
پرسشنامه برای سنجش وفاداری مشتری است. پرسشنامه وفاداری مشتری توسط سیدمحمد مقیمی(۱۳۹۰) طراحی شده است.این پرسشنامه دارای ۱۲سوال می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 