فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت خدمات: بررسی کیفیت ارائه خدمات و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (خواجه‌پور ۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت خدمات: بررسی کیفیت ارائه خدمات و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (خواجه‌پور ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت خدمات: بررسی کیفیت ارائه خدمات و تأثیر آن بر رضایت مشتریان (خواجه‌پور ۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات (خواجه پور(۱۳۹۰))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

پرسشنامه اول برای سنجش کیفیت خدمات می باشد که دارای ۲۲ سوال می باشد،این پرسشنامه توسط خواجه پور(۱۳۹۰) طراحی شده است

بعد فیزیکی          از سئوال ۱ الی ۴

بعد قابلیت اطمینان  از سئوال ۵ الی ۹

بعد تضمین           از سئوال ۱۰ الی ۱۳

بعد پاسخگویی        از سئوال ۱۴ الی ۱۷

بعد همدلی            از سئوال ۱۹ الی ۲۲

سوالات  توسط طیف لیکرت پاسخ داده می شود. و نمره هر یک از ابعاد کیفیت خدمات توسط سوالات مربوط به آنها بدست می آید. نمره کلی کیفیت خدمات با جمع نمره ابعاد پرسشنامه کیفیت خدمات بدست می آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.