فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی برند: مطالعه تأثیر تنوع کانال‌های توزیع بر ارزش برند و وفاداری مصرف‌کنندگان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی برند: مطالعه تأثیر تنوع کانال‌های توزیع بر ارزش برند و وفاداری مصرف‌کنندگان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی برند: مطالعه تأثیر تنوع کانال‌های توزیع بر ارزش برند و وفاداری مصرف‌کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع برارزش برندو وفاداری مصرف کنندگان

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

پرسشنامه تحقیق حاضر بر گرفته از تحقیق مشابه در کره می باشد .سوالات از انگلیسی به فارسی برگرداننده شده و بومی سازی شده است . در پرسشنامه تحقیق حاضر  علاوه بر سوالات  مربوط به مشخصات جمعیت شناسی نمونه که با استفاده از سوالات چند گزینه ای از سن ،جنس وتحصیلات  افر اد پرسش به عمل آمده است ؛ پرسشنامه  شامل چهار بخش می باشدکه هر بخش مربوط به کانال مد نظر(صرفاً بوتیک ،بوتیک و نمایندگی ،بوتیک و مرکز خرید و بوتیک واینترنت ) می باشد  و هر بخش از دو قسمت اصلی تشکیل شده است  که متغیر های مورد بررسی درتحقیق را مورد پرسش قرار می دهد .قسمت اول شامل ۱۴ سوال می باشدکه  در این قسمت از مشارکت کنندگان در خواست می شود تا ارزش احساسی ،ارزش
غیر تجملی ،ارزش اجتماعی و ارزش اقتصادی در ارتباط با نام های تجاری لوکس را ارزیابی کنند  .قسمت دوم  شامل ۴ سوال می باشد و در این قسمت وفاداری برند شامل  ترجیحات
مشارکت کنندگان در مورد نام های تجاری لوکس ،توجه به توصیه دیگران و تمایل به خرید مجدد مورد پرسش قرار می گیرد  . در این پرسشنامه از یک مقیاس هفت نقطه ای استفاده شده است .در جدول ۱ نحوه ی توزیع سوالات در پرسشنامه آورده شده است .

آیتم تعداد سوالات نحوی توزیع سوالات در پرسشنامه
ارزش اجتماعی ۵ ۱-۲-۳-۴-۵
ارزش غیر تجملی ۴ ۶-۷-۸-۹
ارزش احساسی ۲ ۱۰-۱۱
ارزش اقتصادی ۳ ۱۲-۱۳-۱۴
وفاداری برند ۴ ۱۵-۱۶-۱۷-۱۸
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.