فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی محصولات: مطالعه نقش آمیخته بازاریابی در افزایش فروش شرکت‌های فعال در حوزه لبنیات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی محصولات: مطالعه نقش آمیخته بازاریابی در افزایش فروش شرکت‌های فعال در حوزه لبنیات صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی محصولات: مطالعه نقش آمیخته بازاریابی در افزایش فروش شرکت‌های فعال در حوزه لبنیات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت در زمینه محصولات لبنی

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

در این پرسشنامه، پنج سطح متفاوت با پنج عبارت مشخص شده اند که رتبه آنها به ترتیب از یک تا پنج در نظر گرفته شده است( بازرگان،۱۳۷۶، ص ۸۹).

در این پژوهش ۲۹ شاخص جهت جمع آوری به منظور سنجش فرضیات پژوهش در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که شاخص های جمع آوری شده در این تحقیق با توجه به ادبیات موضوع موجود و با توجه به نکات زیر انتخاب شده اند:

  • تحقیقات مشابه انجام شده در سایر صنایع
  • خصوصیات و ویژگی های محصولات لبنی
  • تحقیقات مشابه در سایر کشورها
  • ویژگی های بازار محصولات لبنی در ایران
  • نظرات متخصصین شرکت پگاه فارس

با توجه به نکات فوق و بررسی های انجام شده ۲۹ شاخص انتخاب شد، که قابلیت جمع آوری داده های لازم برای آزمون فرضیات تحقیق را دارا می باشد.

جدول ۳-۱– منابع شاخص های آمیخته بازاریابی

شماره سوال عوامل آمیخته بازاریابی شاخص اصلی شاخص فرعی منبع
۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰ محصول بسته بندی

شکل و ظاهر بسته بندی Silayoi & Speece,2007
حجم بسته بندی( در سایز های مختلف) Silayoi & Speece,2007
استحکام بسته بندی  محصولات Silayoi & Speece,2007
سهولت باز شدن و سهولت مصرف Silayoi & Speece,2007
تنوع متنوع بودن محصولات کاتلر،۱۳۸۷، ص۴۰۶
کیفیت طعم و مزه  محصولات کلوس، ۲۰۰۰
قوام و غلظت و بافت محصولات کلوس، ۲۰۰۰
ماندگاری محصولات( تاریخ تولید و انقضا و ) کلوس، ۲۰۰۰
نام تجاری شهرت و معروفیت شرکت تولید کننده نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
میزان محبوبیت مارک تجاری نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
قدمت و خوشنامی مارک نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷،

قیمت قیمت قیمت محصولات براساس نرخ مصوب شرکت سلیمی،۱۳۸۸، دانشگاه تهران
حاشیه سود علی پور،۱۳۹۰
اعطای تخفیف به خرده فروشان نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
فروش اعتباری و غیر نقدی نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
قیمت نسبت به رقبا نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
نحوه دریافت مطالبات نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران

۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲

توزیع توزیع نحوه سفارش گیری علی پور، ۱۳۹۰
زمان توزیع و تحویل محصول علی پور، ۱۳۹۰
موجود و جور بودن محصولات در خواستی علی پور، ۱۳۹۰
استمرار در تامین محصولات درخواستی علی پور،۱۳۹۰
پذیرش مرجوعی های ناشی از عدم فروش و ضایعات نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
۲۳۲۴۲۵۲۶ ترفیع تبلیغات تبلیغات و اطلاع رسانی در معرفی محصولات Peck, 2006
اعطای تخفیف و محصولات رایگان در ازای خرید Peck, 2006
هدایای تبلیغاتی Peck, 2006
وضعیت طرح و رنگ بسته بندی محصولات Peck, 2006
۲۷۲۸۲۹ پرسنل خصوصیات فروشنده رفتار و برخورد فروشنده دارانی، ۱۳۸۹، دانشگاه تهران
مهارت در برقراری ارتباط با مشتریان دارانی، ۱۳۸۹، دانشگاه تهران
رسیدگی به شکایات و نظرات نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
نظارت و کنترل و بررسی مسیرها توسط بازرس شرکت نصیری،۱۳۸۵، دانشگاه تهران
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.