فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار شهروندی مشتری: ارزیابی نقش مشتریان در حمایت و ارتقای عملکرد سازمان (بتنکورت و برون ۱۹۹۷)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار شهروندی مشتری: ارزیابی نقش مشتریان در حمایت و ارتقای عملکرد سازمان (بتنکورت و برون ۱۹۹۷) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار شهروندی مشتری: ارزیابی نقش مشتریان در حمایت و ارتقای عملکرد سازمان (بتنکورت و برون ۱۹۹۷) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رفتار شهروندی مشتری بتنکورت و برون(۱۹۹۷)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
به علت اینکه سؤالات پرسشنامه ها استاندارد است و معرف ویژگی های است که محقق قصد اندازه گیری آنها را دارد در واقع آزمون دارای اعتبار محتوا است که این اعتبار توسط اساتید متخصص و استاد راهنما،مشاور و دیگران تأیید شده است. جدول (۳-۱) مولفه های پرسشنامه تحقیق و تعداد سوالات را معرفی می کند.
| عامل- مولفه | رفرنس | سوال |
| رفتار شهروندی مشتری | ۲۲ | |
| تبلیغ شفاهی | بتنکورت و برون(۱۹۹۷) | ۴ |
| کمک به مشتریان دیگر | ۳ | |
| ارائه بازخور به شرکت | ۴ | |
| مشارکت در فعالیت های سازمان | ۵ | |
| رضایت مشتری | ۳ | |
| جامعه پذیری مشتری | ۳ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 