فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی نقش انعطافپذیری قیمت در شکلگیری رفتار خرید مشتریان آنلاین (برجیان ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی نقش انعطافپذیری قیمت در شکلگیری رفتار خرید مشتریان آنلاین (برجیان ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی نقش انعطافپذیری قیمت در شکلگیری رفتار خرید مشتریان آنلاین (برجیان ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین (برجیان۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای ۳۷ سوال بوده و توسط شیدا برجیان
۱۳۹۲ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
| متغیر |
| رفتار خرید |
| انگیزه خرید |
| خرید مشتریان آنلاین |
| قیمت گذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی |
| قیمت گذاری منعطف تشویقی |
| قیمت گذاری منعطف |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 