فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرفکنندگان (یاری ۱۳۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرفکنندگان (یاری ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی سبز: تحلیل اثر عناصر آمیخته بازاریابی پایدار بر تصمیم خرید مصرفکنندگان (یاری ۱۳۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید مصرف کنندگان(یاری۱۳۹۱)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
پرسشنامه طراحی شده برای مطالعه حاضر مشتمل بر ۲ بخش و ۲۷ سؤال است که بخشی از یک پرسشنامه جامع در خصوص بازاریابی سبز است و برای طراحی آن از مقیاس هفت امتیازی لیکرت (از بسیار کم تا بسیار زیاد ) استفاده شده است. بخش اول پرسشنامه شامل اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و بخش دوم نیز مربوط به نگرش مصرف کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی سبز و تأثیر آن بر خرید سبز آنهاست. در جداول ( ۱،۲،۳،۴،۵ ) متغیرهای تحقیق و معیارهای اندازه گیری آن ها به اختصار آورده شده است.
جدول شماره۳-۱- معیارهای محصول سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۶۹)
| آمیخته بازاریابی سبز | معیارهای سنجش | شماره سوال مربوطه در پرسشنامه |
| محصول سبز | ۱) حاوی عناصری است که برای محیط زیست مضر نیست. | – |
| ۲) از نظر مصرف انرژی کارائی داشته باشد. | – | |
| ۳) از موادی ساخته شده باشد که قابلیت بازیافت را برای محصول فراهم نماید. | ۱ | |
| ۴) فرایند تولید آن محیط زیست دوستانه باشد. | ۳،۲ | |
| ۵) آلودگی محیطی کمتری ایجاد نماید. | – |
جدول شماره۳-۲- معیارهای ترفیع سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۰)
| آمیخته بازاریابی سبز | معیارهای سنجش | شماره سوال مربوطه در پرسشنامه |
| ترفیع سبز | ۱) نوعی سبک زندگی سبز را ترویج دهد. | ۱۴،۱۵،۱۶ |
| ۲) بیان کننده ی مسئولیت پذیری زیست محیطی شرکت باشد. | ۸،۹،۱۰،۱۱ | |
| ۳) ویژگی های زیست محیطی محصولات را بیان نماید. | ۱۲،۱۳ | |
| ۴) آگاهی مصرف کنندگان را نسبت به مسائل زیست محیطی افزایش دهد. | ۱۷،۱۸،۱۹،۲۰ |
جدول شماره۳-۳- معیارهای قیمت سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۱)
| آمیخته بازاریابی سبز | معیارهای سنجش | شماره سوال مربوطه در پرسشنامه |
| قیمت سبز | ۱) منصفانه (معقولانه) بودن قیمت | ۶ |
| ۲) ارائه ی ارزش خوب در برابر قیمت پرداختی | ۷ |
جدول شماره۳-۴- معیارهای توزیع سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۲)
| آمیخته بازاریابی سبز | معیارهای سنجش | شماره سوال مربوطه در پرسشنامه |
| توزیع سبز | ۱) استفاده بهینه از میزان فضای موجود. | – |
| ۲) استفاده از ناوگان حمل و نقلی که جدید بوده و از لحاظ اکولوژیکی اثربخش باشد. | ۵،۴ | |
| ۳) استفاده از سوخت های سبز مانند سوخت هایی که میزان سولفور موجود در آن ها کم است و همچنین استفاده از سوختهای جایگزین مانند گاز مایع طبیعی. | – | |
| ۴) استفاده از خطوط ریلی و حمل ونقل دریایی برای محموله های حجیم. | – | |
| ۵) تشویق افراد در جهت رانندگی مقرون به صرفه، به منظور کاهش اسراف سوخت. | – |
جدول شماره۳-۵- معیارهای خرید سبز (یاری،۱۳۹۱،ص۱۷۳)
| آمیخته بازاریابی سبز | معیارهای سنجش | شماره سوال مربوطه در پرسشنامه |
| خرید سبز | ۱) از مسائل زیست محیطی آگاهی داشته باشد. | ۲۷ |
| ۲) در هنگام خرید به عناصر تشکیل دهنده محصول و اثری که بر محیط زیست دارد توجه نماید. | – | |
| ۳)کیفیت محصول سبز را مدنظر داشته باشد. | ۲۳ | |
| ۴) نوع بسته بندی محصول و قابلیت بازیافت آن را مد نظر داشته باشد. | ۲۱،۲۲ | |
| ۵) )به قیمت محصول توجه نماید. | ۲۴ | |
| ۶) و جنبه های زیست محیطی را به سایر معیارهای خرید خود اضافه نماید. | ۲۵،۲۶ |
.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 