فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و جایگاه آن در بازار (غنی‌زادگان ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و جایگاه آن در بازار (غنی‌زادگان ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه برندینگ: بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و جایگاه آن در بازار (غنی‌زادگان ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (غنی زادگان۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۳۲ سوال بوده و توسط خسرو غنی زادگان

۱۳۹۳  ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. بخش اطلاعات جمعیت شناختی با ۳سؤال شامل سؤالات سن، درآمد ماهیانه و تحصیلات می‎باشد.

جدول ۳-۲  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص

ردیف نام متغیر

فارسی/ انگلیسی

تعداد

شاخص اندازه‌گیری

نوع و مقیاس و اندازه‌گیری شماره سوالات در پرسشنامه
۱ brand equity and the overall value of brand equity

ارزش ویژه برند

۳ لیکرت ۵ تایی ۱۳-۱۵-۲۱
۲ Channel

کانال توزیع

۳ لیکرت ۵ تایی ۱-۵-۶
۳ Price

قیمت

۲ لیکرت ۵ تایی ۸-۲۵
۴ Promotion

ترفیع

۶ لیکرت ۵ تایی ۲-۹-۱۰-۲۴-۲۸-۳۰
۵ After-sales service

خدمات پس از فروش

۳ لیکرت ۵ تایی ۳-۱۸-۲۳
۶ Brand awareness

آگاهی از برند/تداعی معانی

۳ لیکرت ۵ تایی ۱۷-۱۹-۳۲
۷ Perceived quality

کیفیت ادراک شده

۴ لیکرت ۵ تایی ۴-۷-۲۰-۳۱
۸ Brand loyalty

وفاداری به برند

۳ لیکرت ۵ تایی ۱۱-۲۲-۲۶
۹ Corporate image

تصویر ذهنی از شرکت

۵ لیکرت ۵ تایی ۱۲-۱۴-۱۶-۲۷-۲۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.