فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمعآوری و بهرهبرداری از دانش مشتریان در سازمان (قلیزاده ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمعآوری و بهرهبرداری از دانش مشتریان در سازمان (قلیزاده ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمعآوری و بهرهبرداری از دانش مشتریان در سازمان (قلیزاده ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مدیریت دانش مشتری (قلیزاده۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای ۳۳ سوال بوده و توسط زینب قلیزاده۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
پرسشنامه از دو بخش سؤالات عمومی و اختصاصی تشکیل شده است. بخش سؤالات عمومی مشخصات فردی پاسخ دهندگان را در بر می گیرد. این سؤالات عبارتند از: جنسیت، سن، میزان تحصیلات و سابقه خدمت. بخش سؤالات تخصصی نیز شامل سؤالات مرتبط با مدیریت دانش مشتری در زمینه های کسب دانش، حفظ دانش، انتقال دانش، خلق دانش و کاربرد دانش می باشد. در طراحی این پرسشنامه ها از مقیاس پنج امتیازی لیکرت (از خیلی کم تا بسیار زیاد) استفاده شده است. در جدول ۳-۱ متغیرهای سؤالات مربوط به تمامی بخش ها به اختصار آورده شده است.
جدول۳-۱-گویههای پرسشنامه
| متغیر | گویه ها | تعداد گویه ها |
| کسب دانش | ۷-۱ | ۷ |
| حفظ دانش | ۱۳-۸ | ۶ |
| انتقال دانش | ۱۹-۱۴ | ۶ |
| خلق دانش | ۲۶-۲۰ | ۷ |
| کاربرد دانش | ۳۳-۲۷ | ۷ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 