فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمع‌آوری و بهره‌برداری از دانش مشتریان در سازمان (قلی‌زاده ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمع‌آوری و بهره‌برداری از دانش مشتریان در سازمان (قلی‌زاده ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت دانش مشتری: ارزیابی راهکارهای جمع‌آوری و بهره‌برداری از دانش مشتریان در سازمان (قلی‌زاده ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه مدیریت دانش مشتری (قلی‌زاده۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۳۳ سوال بوده و توسط زینب قلی‌زاده۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

پرسشنامه از دو بخش سؤالات عمومی و اختصاصی تشکیل شده است. بخش سؤالات عمومی مشخصات فردی پاسخ دهندگان را در بر می گیرد. این سؤالات عبارتند از: جنسیت، سن، میزان تحصیلات و سابقه خدمت. بخش سؤالات تخصصی نیز شامل سؤالات مرتبط با مدیریت دانش مشتری در زمینه های کسب دانش، حفظ دانش، انتقال دانش، خلق دانش و کاربرد دانش می باشد. در طراحی این پرسشنامه ها از مقیاس پنج امتیازی لیکرت (از خیلی کم تا بسیار زیاد) استفاده شده است. در جدول ۳-۱ متغیرهای سؤالات مربوط به تمامی بخش ها به اختصار آورده شده است.

جدول۳-۱-گویه‌های پرسشنامه

متغیر گویه ها تعداد گویه ها
کسب دانش ۷-۱ ۷
حفظ دانش ۱۳-۸ ۶
انتقال دانش ۱۹-۱۴ ۶
خلق دانش ۲۶-۲۰ ۷
کاربرد دانش ۳۳-۲۷ ۷
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.