فایل ورد کامل پرسشنامه مهارتهای زندگی؛ سنجش تواناییهای فردی و اجتماعی در مدیریت چالشهای روزمره (موسوی ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مهارتهای زندگی؛ سنجش تواناییهای فردی و اجتماعی در مدیریت چالشهای روزمره (موسوی ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مهارتهای زندگی؛ سنجش تواناییهای فردی و اجتماعی در مدیریت چالشهای روزمره (موسوی ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه مهارتهای زندگی( موسوی۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
این پرسشنامه دارای سوال بوده و توسط ) موسویو همکاران ۱۳۹۲( ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. این پرسشنامه شامل ۴۱ سوال بسته پاسخ در قالب شش مولفه (حل مساله، تصمیم گیری، ارتباط، مشارکت و همکاری، شهروند جهانی و مهارت استفاده از فناوری اطلاعات) بر اساس مقیاس پنج درجه ای لیکرت[۱]میباشد که در جدول ۳-۳ درجه بندی و نحوه ارزش گذاری گویههای این پرسشنامه بر مبنای مقیاس درجه بندی لیکرت بیان شده است.
جدول۳-۳ درجه بندی و نحوه ارزش گذاری گویههای پرسشنامه بر مبنای مقیاس درجه بندی لیکرت
| کاملا مخالفم | مخالفم | تا حدودی | موافقم | کاملا موافقم | گویهها |
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ | ارزش گذاری |
پرسشنامه مورد استفاده در این پروهش با شش مولفه یا عامل اساسی شامل مهارت حل مساله، مهارت تصمیم گیری، مهارت شهروند جهانی، مهارت برقراری ارتباط، مهارت مشارکت و مهارت فناوری اطلاعات تنظیم گردیده است.
جدول۳-۴: انطباق سوالهای پرسشنامه با هر یک از مولفههای پژوهش
| مولفهها | تعداد سوالها | شماره سوال |
| حل مساله | ۶ | ۶-۱ |
| تصمیم گیری | ۷ | ۱۳-۷ |
| شهروند جهانی | ۶ | ۱۹-۱۴ |
| ارتباط | ۹ | ۲۷-۲۰ |
| مشارکت و همکاری | ۹ | ۳۶-۲۸ |
| فناوری اطلاعات | ۵ | ۴۱-۳۷ |
این پژوهش از حیث رویکرد، ترکیبی از روشهای کمیو کیفی (طرح مرحله ای همزمان) را به کار میگیرد. درگام اول برای پاسخ به سوالات ۱ تا ۹ پژوهش از ابزار پرسشنامه مهارتهای زندگی، وضعیت موجود دانش آموزان متوسطه از نظر میزان برخورداری از مهارتهای زندگی مشخص میگردد. قابل ذکر است پرسشنامه مذکور، مجموعه مهارتهای زندگی دانش آموزان را در شش طبقه حل مساله، تصمیم گیری، برقراری ارتباط، مشارکت و همکاری، شهروند جهانی و استفاده از فناوریهای اطلاعاتی مورد بررسی و مشخص میسازد. در این قسمت همچنین مستند سازی تفاوتهای موجود میان دانش آموزان بر حسب جنسیت، پایه تحصیلی، رشته تحصیلی و ناحیه آموزشی هم مورد توجه است. به منظور ابزار جمع آوری دادهها استفاده خواهد شد. پس از مشخص شدن وضعیت موجود تلاش میشود تا بر مبنای مصاحبه نیم سازمان یافته و ارائه سوالات مشخص و روشن تعیین نمود که اصولاً از نظر دانش آموزان (نمونه گیری در حد اشباع) میزان ضرورت آموزش مهارتهای زندگی در مقطع متوسطه چقدر میباشد و نیز از نظر آنان وضعیت موجود در این زمینه با تاکید بر محتوا و تجارب یادگیری ناشی از چه علل و عواملی میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 