فایل ورد کامل پرسشنامه نظرسنجی ارباب رجوع؛ ارزیابی فرآیند دریافت بازخورد و رضایتمندی مخاطبان از خدمات سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه نظرسنجی ارباب رجوع؛ ارزیابی فرآیند دریافت بازخورد و رضایتمندی مخاطبان از خدمات سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه نظرسنجی ارباب رجوع؛ ارزیابی فرآیند دریافت بازخورد و رضایتمندی مخاطبان از خدمات سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه فرایند نظرسنجی ارباب رجوع
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
دارای ۱۰ سوال میباشد که در هر پرسشنامه یکی از فرایندهای منتخب از جنبه های سرعت، دقت و رضایت مشتری، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. همچنین در طراحی این پرسشنامهها از مقیاس پنج امتیازی لیکرت (از خیلی زیاد تا خیلی کم) استفاده شده است. در جدول ۸ سوالات متناظر در پرسشنامه با عوامل عملیاتی که مربوط به فرایند ارتباط با مشتری مشخص است. در این پرسشنامه عامل رضایت مشتری شامل شاخصهای آگاهی از مراحل فرایند، میزان پاسخگویی، هزینه انجام کار و تعداد مراجعات حضوری می باشد. همچنین عامل سرعت شامل شاخصهای کاهش کنترلهای اضافی، کاهش تعداد مراحل فرایندها و اتلاف زمان میباشد. در مورد عامل دقت نیز شاخصهای شفافیت در مراحل انجام کار، میزان خطای پرسنل و بهبود و تسهیل فرایندها در نظر گرفته شده است.
متغیرهای عملیاتی مربوط به فرایندهای e_CRM
| ردیف | عوامل | سؤالات متناظر در هر پرسشنامه |
| ۱ | رضایت مشتری | ۱ الی ۴ |
| ۲ | دقت انجام فرایند | ۵ الی ۷ |
| ۳ | سرعت انجام فرایند | ۸ الی ۱۰ |
.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 