فایل ورد کامل شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی؛ تحلیل معیارهای بازاریابی و راهبردهای توسعه بازار محصولات غذایی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی؛ تحلیل معیارهای بازاریابی و راهبردهای توسعه بازار محصولات غذایی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی؛ تحلیل معیارهای بازاریابی و راهبردهای توسعه بازار محصولات غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

شاخص‌های موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی

(۵ صفحه ورد)

گاهی به شاخص‌های کلان عملکرد شرکت‌های صنایع غذایی نشان می‌دهد که از حدود ۴۷۰۰ شرکت فعال در زمینهء صنایع غذایی‌، ۲۳۰۰ شرکت تقریبا غیر فعال و زیر ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند و۴۰۰ر۲ شرکت نیز با ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت مشغول هستند‌. دلیل این وضعیت علاوه بر صدور مجوزهای بدون توجیه اقتصادی و عملکرد سرمایه گذاران این شرکت‌ها تحت تاثیر موج ۲۰ سال گذشته که انبوهی از شرکت‌های تولیدکننده کالاهایی مانند ماکارونی، پفک و تنقلات کودکان، رب گوجه‌فرنگی و‌ را برجای گذاشت‌، به عوامل دیگری نیز مرتبط است که هر یک از این عوامل در جای خود قابل بررسی است‌.

موفقیت شرکت‌های صنایع غذایی علاوه بر افزایش درجه رقابتی آن‌ها و کاهش هزینه‌های تولید‌، استقرار مدیریت نوین وتولید انبوه و استفاده از صرفه‌های ناشی از مقیاس تولید‌، به بازاریابی خاصی نیز نیاز دارد که با بازاریابی کالاهای دیگر متفاوت است و علاوه بر تازگی مواد غذایی و بهداشت و سلامت مردم‌، باید به نظر مصرف‌کننده توجه شود‌.

همچنین شرکت‌های صنایع غذایی باید در مصرف‌کننده ایجاد نیاز کنند و مثلا در ایران که نوشیدنی‌ها محدود به چای و دوغ هستند‌، از ظرفیت‌های موجود کشور استفاده کنند تا تنوع نوشیدنی‌ها را شاهد باشیم‌. توجه به قدرت خرید مردم‌، هدایت یارانه‌های دولتی به سمت ترویج غذای سالم‌، معرفی هزاران غذای مورد مصرف در کشورهای دیگر و سرعت بخشیدن به فرآیند پخت غذا برای خانواده‌ها و کارکنان شرکت‌هایی که از لذت پخت غذا محرومند و از مواردی است که شرکت‌های صنایع غذایی با توجه با آن‌ها می‌توانند در بازاریابی موفق‌تر باشند و ظرفیت‌های خالی امروز شرکت‌های صنایع غذایی را به بازارهای جدید و موفقیت در بازاریابی و فروش تبدیل کنند‌.

..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.