فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامهارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی ویلیامز (۲۰۱۰)
روایی و پایایی دارد
نمره گذاری و کلید سوالات دارد
به منظور جمع آوری اطلاعات از روش میدانی و پرسشنامه محقق ساخته در زمینه ارزیابی وفاداری برند در اماکن ورزشی تندرستی و سلامت بهره گرفته شد که شامل:
- پرسشنامه ویژگی دموگرافیک: در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، پرسشنامهای توسط محقق تهیه شده که شامل جنس، سن، وضعیت تاهل، مقطع تحصیلی، سابقه، نوع عضویت، دفعات حضور و هدف و انگیزه از تمرین ورزشی میباشد.
- برای سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه استاندارد ویلیامز (۲۰۱۰) استفاده شده است که دارای ۶۷سوال با مقیاس ۷ارزشی لیکرت میباشد که نظرهای پاسخ دهندگان را در ۴ مولفه ۱ کیفیت خدمات (کیفیت خدمات، مشارکت در برنامههای باشگاه ) ۲ وفاداری به برند ۳ تعهد تمرینی و ۴ ارتباط با برند (دلیل عضویت، احساسات درباره آرم و لوگو، مشارکت در برنامههای باشگاه، سایر سوالات، تاثیر باشگاه، مدیریت باشگاه، تاثیر
برنامههای باشگاه، موارد مربوط به باشگاه)، مورد سنجش قرار داده است و پاسخ هر سوال بر یک مقیاس هفت درجهای از کاملا موافقم (۱) تا کاملا مخالفم (۷) مشخص میشود.
جدول ۱۳: مولفههای پرسشنامه و سوالهای مربوط به آن
| ابعاد پرسشنامه | شمارهی سوال | |
| ارتباط با برند | دلیل عضویت | ۷-۱ |
| احساسات درباره آرم و لوگو | ۱۰-۸ | |
| مشارکت در برنامههای باشگاه | ۱۳-۱۱ | |
| سایر سوالات | ۱۶-۱۴ | |
| تاثیر باشگاه | ۱۹-۱۷ | |
| مدیریت باشگاه | ۲۲-۲۰ | |
| تاثیر برنامههای باشگاه | ۲۵-۲۳ | |
| موارد مربوط به باشگاه | ۳۸-۲۶ | |
| کیفیت خدمات | کیفیت خدمات | ۵۴-۳۹ |
| مشارکت در برنامههای باشگاه | ۵۹-۵۵ | |
| وفاداری به برند | وفاداری به برند | ۶۳-۶۰ |
| تعهد تمرینی | تعهد تمرینی | ۶۷-۶۴ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 