فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه وفاداری به اماکن تندرستی؛ بررسی ارتباط میان تعهد تمرینی، برند و کیفیت خدمات (ویلیامز ۲۰۱۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامهارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی   ویلیامز (۲۰۱۰)

روایی و پایایی دارد

نمره گذاری و کلید سوالات دارد

به منظور جمع آوری اطلاعات از روش میدانی و پرسشنامه محقق ساخته در زمینه ارزیابی وفاداری برند در اماکن ورزشی تندرستی و سلامت بهره گرفته شد که شامل:

  1. پرسشنامه ویژگی دموگرافیک: در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، پرسشنامه­ای توسط محقق تهیه شده که شامل جنس، سن، وضعیت تاهل، مقطع تحصیلی، سابقه، نوع عضویت، دفعات حضور و هدف و انگیزه از تمرین ورزشی می­باشد.
  2. برای سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه استاندارد ویلیامز (۲۰۱۰) استفاده شده است که دارای ۶۷سوال با مقیاس ۷ارزشی لیکرت می­باشد که نظرهای پاسخ دهندگان را در ۴ مولفه ۱ کیفیت خدمات (کیفیت خدمات، مشارکت در برنامه­های باشگاه ) ۲ وفاداری به برند ۳ تعهد تمرینی و ۴ ارتباط با برند (دلیل عضویت، احساسات درباره آرم و لوگو، مشارکت در برنامه­های باشگاه، سایر سوالات، تاثیر باشگاه، مدیریت باشگاه، تاثیر
    برنامه­های باشگاه، موارد مربوط به باشگاه)، مورد سنجش قرار داده است و پاسخ هر سوال بر یک مقیاس هفت درجه­ای از کاملا موافقم (۱) تا کاملا مخالفم (۷) مشخص می­شود.

جدول ۱۳: مولفه­های پرسشنامه و سوال­های مربوط به آن

ابعاد پرسشنامه شماره­ی سوال
ارتباط با برند دلیل عضویت ۷-۱
احساسات درباره آرم و لوگو ۱۰-۸
مشارکت در برنامه­های باشگاه ۱۳-۱۱
سایر سوالات ۱۶-۱۴
تاثیر باشگاه ۱۹-۱۷
مدیریت باشگاه ۲۲-۲۰
تاثیر برنامه­های باشگاه ۲۵-۲۳
موارد مربوط به باشگاه ۳۸-۲۶
کیفیت خدمات کیفیت خدمات ۵۴-۳۹
مشارکت در برنامه­های باشگاه ۵۹-۵۵
وفاداری به برند وفاداری به برند ۶۳-۶۰
تعهد تمرینی تعهد تمرینی ۶۷-۶۴
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.