پاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن دارای ۵۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل معرفی گامهای اجرایی استراتژیها با بهرهگیری از کارتهای امتیازی متوازن :
اسلاید ۱ :
یک تعریف ساده از مدیریت استراتژیک
هنر و علم تدوین ، اجرا و ارزیابی تصمیمات متنوع و پیچیده ، که سازمان
را قادر می سازد به اهداف بلند مدت خود دست یافته و بقاء خود را محیط
دائما در حال تغییر حفظ کند
مدیریت استراتژیک ، علم هماهنگی و انطباق با محیط دائما در حال تغییر
امروزی است
اسلاید ۲ :
اجزاء اصلی تفکر استراتژیک عبارتست از :
درنظر گرفتن مفروضات معقول درباره محصولات
بیان این مفروضات به صورتی آشکار و روشن
انجام دادن تجزیه و تحلیل های مناسب
اتخاذ تصمیمات ( استراتژی های ) روشن و اجرایی
اجرای تصمیمات ( استراتژی ها )
کنترل و بازنگری نتایج حاصل از اجرای استراتژی ها
اسلاید ۳ :
عملی بودن
قابل توجیه و دفاع بودن
واقعی بودن
دقیق بودن
اصیل بودن
مشارکتی تهیه شود
اسلاید ۴ :
روش ارزیابی متوازن ( Balanced Scorecard ) روشی است که در آن استراتژی سازمان به یکسری شاخص های عملکرد قابل اندازه گیری ترجمه شده و از طریق اجرای آن سیستمی برای سنجش تحقق استراتژی و مدیریت استراتژیک ایجاد می شود.
اسلاید ۵ :
جنبه مالی : برای موفقیت مالی چه کارهایی را باید انجام دهیم و چگونه با صاحبان سهام برخورد و ارتباط داشته باشیم؟
جنبه مشتری : مشتریان در مورد ما چه فکر می کنند و ما برای رسیدن به چشم انداز سازمان چگونه باید در مقابل آنها ظاهر شویم؟
جنبه فرآیندهای داخلی : برای جلب رضایت مشتریان ، کدام فرآیندها باید بهبود یابند؟
جنبه یادگیری و رشد : به منظور رسیدن به چشم انداز سازمان، چگونه توانایی های خود را در راستای بهبود و تغییر تقویت کنیم؟
اسلاید ۶ :
.۱تعیین تدوین برداشتهای اولیه و پایه ای از رویکردهای استراتژیک سازمان فرآیند برنامه ریزی استراتژیک
.۲تعریف رابطه علت و معلولی بین استراتژی ها
.۳تعریف اهداف شاخص ها و برنامه های اجرایی در قالب تهیه نقشه استراژی
.۴تهیه کارتهای امتیازی متوازن
.۵تعریف تعیین شاخص ها از طریق اتخاذ رویکردهای آبشاری (Cascading)
اسلاید ۷ :
- همسو کردن افراد با استراتژی ها
- سه جنبه ای که در همسو کردن افراد با استراتژی ها باید مورد توجه قرار گیرد.
- ایجاد ساختاری مناسب برای همسو کردن افراد با استراتژی
- تهیه کارتهای امتیازی متوازن برای افراد
- اندازه گیری و اثربخشی و میزان اجرای استراتژی ها از طریق کارتهای BSC
- بررسی میزان متوازن بودن عملکرد اهداف
- بررسی متوازن بودن عملکرد براساس مدل BSC
اسلاید ۸ :
- نقش و وظایف رهبران و مدیران در اجرای استراتژی ها
۱۳-۱-ایجاد دیدگاه مشترک در سازمان
۱۳-۲- ارزیابی و باز نگری استراتژی ها
۱۳-۳- اقدام برای نتایج بازنگری استراتژی ها
۱۳-۴- تسریع در فرآیند بلوغ سازمانی
اسلاید ۹ :
استراتژی های سازمان معمولا دارای ۳ سطح است
سطح مؤسسه Corporate Level :
üعمدتا شامل اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و مدیران اداری است.
üمسئول عملکرد مالی کل مؤسسه و دستیابی به هدفهای غیر مالی به عنوان مثال تصویر ذهنی و مسئولیت اجتماعی موسسه می باشند.
üمدیران این سطح ضمن برنامه ریزی افق پنج ساله از توانایی های ممتاز خود در صنعت مربوطه بهره برداری می کنند.
اسلاید ۱۰ :
سطح کسب و کار Business Level:
üعمدتا مدیران موسسه و کسب وکار را دربرمی گیرد.
üاین مدیران باید بیانیه های عمومی مربوط به جهت ها و مقاصد سطح مؤسسه را به هدفها و استراتژی ملموس وظیفه ای برای بخش های کسب و کار یا واحد استراتژیک کسب و کار تبدیل نمایند.
üمدیران این سطح باید مبنایی را که شرکت می تواند در یک میدان محصول- بازار انتخاب شده رقابت کند،معین نمایند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 