پاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل تلفیق درس تربیت‌بدنی با سایر دروس و تأثیر آن بر یادگیری چندبعدی :

اسلاید ۱ :

  • تلفیق یعنی : برجسته ساختن جنبه های منحصر بفرد و ارزشمند هر ماده درسی ودرهم آمیختن آنها.
  • هدف ازتلفیق: درک بهترارتباط های میان مواد درسی، که هنگام مطالعه فردی حاصل نشده یا به سختی حاصل می شوند.

اسلاید ۲ :

سابقه و ضرورت تلفیق

  • سابقه آن به اوایل قرن بیستم برمی گردد.
  • تاکید بر تلفیق ناشی از نیازهای روبه رشد دانش آموزان بود.

اسلاید ۳ :

فواید تلفیق

.۱افزایش مشارکت و همکاری معلمان با یکدیگر ،

.۲تایید درس تربیت بدنی به عنوان بخشی مهم از برنامه تلفیقی در برنامه درسی مدرسه،

.۳افزایش روحیه همکاری و مسئولیت پذیری در میان کادر مدرسه ،

.۴ افزایش حس احترام متقابل بین کادر مدرسه ،

.۵بهره مندی دانش آموزان از تاثیرات متفاوت وموثر تلفیق،

.۶درک بهتر ارتباط بین مواد مختلف درسی ، و مفاهیم مربوط به هر درس.

اسلاید ۴ :

محتوای درس تربیت بدنی

  • آمادگی های جسمانی(مرتبط با تندرستی،مرتبط با اجرا)
  • وضعیت های بدنی
  • مهارت های بنیادی(جابجایی،غیر جابجایی،مهارتی)
  • تغذیه وبهداشت ورزشی
  • آشنایی با رشته های ورزشی

اسلاید ۵ :

  • مهارت های زبانی (شناخت حروف) + تربیت بدنی (پرتاب توپ به سمت حروف) ،
  • ریاضی (جمع) + تربیت بدنی (بازی شماره میدم؟) ،
  • علوم (شناخت اعضای بدن) + تربیت بدنی (بازی با بادکنک) ،
  • مطالعات اجتماعی (شناخت مکانها=جغرافی) + تربیت بدنی (لی لی کردن) ،
  • هنر (شناخت رنگها ) + تربیت بدنی (پریدن ودویدن) .

اسلاید ۶ :

  • تربیت بدنی (دویدن در مسیری مشخص) + مهارت های زبانی (مسیر شامل ترتیب حروف مثلا الف تا ط یا;) ،
  • تربیت بدنی (دویدن و رسیدن ) + ریاضی (جدول ضرب) ،
  • تربیت بدنی ( پرتاب کردن به سمت تصویری ) + علوم (شناخت اعضای بدن و کار آنها) ،
  • تربیت بدنی (بازی ساختن و خراب کردن) + مطالعات اجتماعی ( رعایت قانون ومقررات بازی= مدنی ) ،
  • تربیت بدنی ( بازی خانه خود خانه همسایه ) +هنر ( نقاشی یک خانه با گچ) .

اسلاید ۷ :

روش های سه گانه تلفیق
۳ – تکالیف اکتشافی (تلفیق چند ماده درسی با هم)
 این تکالیف دانش آموزان را قادر می سازند تا ارتباط های بین حوزه های مختلف درسی را تشخیص دهند.

  • مثال : قبل از بازی – ۲ دانش آموز- یکی به صدای قلب دیگری گوش می دهد و می شمارد ( علوم ، ریاضی ، دینی ) – به معلم میگوید که چه شنیده است ( مهارت زبانی ) – بعد از یک بازی حرکتی ( تربیت بدنی ) – همان دو دانش آموز باهم – یکی به صدای قلب دیگری گوش می و می شمارد ( علوم ، ریاضی ، دینی ) – نتیجه را به معلم میگوید ( مهارت زبانی ) – معلم با هدف افزایش درک دانش آموزان از ارتباط بین حوزه های مختلف سود میبرد (مهارت زبانی = گزارش ، کنفرانس ، بیان وقایع ).

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.