پاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری دارای ۱۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان و نقش آن در ارتقای بهره‌وری :

اسلاید ۱ :

         سعی درتغییر فرهنگ،کاری است بیهوده،                    زیرا درباطن ،نرمش ناپذیر،سخت،سفت، کند حرکت وبنیانی ناشکستنی دارد. برای اثر گذاری درفرهنگ، چنانچه میتوانید ،نقاط بحرانی آنرا شناسائی ودرحل مشکلات آن تلاش کنید.

اسلاید ۲ :

  • واژه ای که همه چیزرا به آن نسبت میدهیم
  • مقصر همه موضوعات رافرهنگ میدانیم
  • فرهنگ برای ما موضوعی کلی است که تعریفی درست ازآن نداریم
  • فرهنگ ازنظر ما ،ناهنجاری ونابسامانی همه موضوعات میباشد
  • مبداءایراد، درفرهنگ ایرانی {از دیگران انتقاد کردن ونق زدن میباشد}
  • فرهنگ درزبان ما به واژه ای دهان پرکن تبدیل شده که گویا درزمان ایراد ،گوینده ،خود،از جامعه مبراست
  • همواره فرهنگ پایین تررا به سخره گرفته میشود و فرهنگ بالاتررا ملاک خود قرار میدهیم (این قصه سر دراز دارد);

اسلاید ۳ :

  • خاستگاه فرهنگ ،تاریخ وجغرافیاست
  • فرهنگ درقالب بحث تخصصی ،اواسط قرن۱۹ توسط دانشمندان مردم شناس ظهور یافت و ،یکی از مبانی علوم رفتاری، انسان شناسی وازرشته های فرعی آن انسان شناسی فرهنگی است .
  • فرهنگ به معنای ارزش مشترک میان اشخاص یا حتی جاه طلبی گروه است
  • فرهنگ مترادف باتمدن شکل گرفته ومجموعه ای از آثار مشترک ویا مفرد فکری،دانش ها،سنن می باشد.
  • فرهنگ ،ارزش ها،رفتارهاوعقایدجامعه بشری است.

اسلاید ۴ :

  • فرهنگ اجتماعی است ،همواره درجمع شدن انسانها نقش دارد.وانتقال کیفیت زندگی گروهی از یک نسل به نسل دیگراست.
  • فرهنگ ،آموختنی است،ولی غریزی است ،اماذاتی نیست.
  • فرهنگ الگوهای رفتار یک جامعه است وچنانچه نتواند زندگی افراد رابهبود بخشد،از برآوردن آرمانهای عالی حیات نیزناتوان است
  • وقتی فرهنگ یک جامعه رو به اضمحلال است ،یعنی پیشرفت آن جامعه به افول نزدیک میشود.

اسلاید ۵ :

  • سازمان همیشه از انسانها تشکیل میشود
  • سازمان فرایندی نظام یافته از روابط متقابل ،برای دست یافتن به اهداف معین است،این روابط را میتوان نظم داد
  • افراددرسازمان دارای اهدافی فردی وسازمانی مشخص میباشند.
  • ساختار سازمانی،فعالیتها،سلسله مراتب،هدف ها وروابط متقابل ،سازمان رابه جامعه و فرد منعکس مینماید.

اسلاید ۶ :

  • استنباط مشترک اعضا وسازمان میباشد.
  • فرهنگ وسازمان رفتارمتضاد دارند،زیراسازمان جهت نظم وترتیب تلاش میکند،درحالی که فرهنگ فاقدنظم است.سازمان به مانند جسم ،نمایان است ولی فرهنگ همچو روح نامرئی است.سازمان جهت کنترل فرهنگ تلاش میکنیدولی فرهنگ تحت کنترل نیست
  • فرهنگ سازمانی موضوعی جدید درادبیات مدیریت ، وادگارشاین استاددانشگاه ( ام آی تی ) یکی از اثر گذاران تئوری آن میباشد.شاین میگوید :اگر فرهنگ را هدایت نکنید ،فرهنگ شماراهدایت میکند
  • فرهنگ سازمانی ازیک طرف مرکزثقل باورهای سازمانی ،ودرزمان تغییرات ،مانعی عظیم برای مدیران تکنوکرات میباشد

اسلاید ۷ :

  • فرهنگ سازمانی عملکرد را اندازه گرفته، زیربناهای سازمان، انتظارات ،محفوظات جمعی ومعانی موجود دریک سازمان رانشان میدهد. بروزنشانه های شکست درسازمان یعنی نوبت به تغییرات فرهنگی رسیده
  • فرهنگ سازمانی شکل شما نزد جامعه است
  • فرهنگ سازمانی سبک رهبری سازمان، روش هاوسطوح کلاسیک رده هارانشان میدهد.
  • فرهنگ سازمانی همواره در معرض قضاوت واقع میشود میزان قضاوت درمورد یک فرهنگ،میزان هماهنگی آن باوظایف سازمان است .
  • تازمانی که سازمان،درانجام وظایف خود موفق است ،یعنی فرهنگ بوجود آمده مناسب است

اسلاید ۸ :

  • فرهنگ تعیین کننده مرز سازمانی است
  • نوعی احساس هویت به پیکراعضای سازمان تزریق می کند.
  • فرهنگ در افراد ،نوعی تعهد نسبت به سازمان ایجاد میکند
  • فرهنگ موجب ثبات و پایداری سیستم اجتماعی سازمان

     می گردد

  • فرهنگ به عنوان یک عامل کنترل به حساب می آید.
  • درواقع فرهنگ سازمانی،اموزشی اجباری است که فرد تازه وارد امور مرئی و نامرئی سازمان را دریافت مِی نماید.

اسلاید ۹ :

بیشترسازمانهای بزرگ دارای فرهنگ حاکم و تعدادی فرهنگهای فرعی هستند.

فرهنگ حاکم نمایانگر ارزشهای اصولی است که اکثریت اعضای سازمان تابع آن میباشند

 فرهنگهای فرعی در سازمانهای بزرگ به وجود می ‌آیند و بازتابی از مسئله ها و   تجربه ها و; میباشند .

     تحقیقات نشان داده که اثرات فرهنگی علمی از فرهنگ سازمانی بیشتر است آلمانی هایی که در واحد آی بی ام در مونیخ مشغول به کار میباشند، بیشتر تحت تأثیر فرهنگ آلمانی قرا می گیرند و فرهنگ حاکم بر شرکت آی بی ام اثرات کمتری بر آنها دارد

اسلاید ۱۰ :

  • ۱-خلاقیت ونوآوری فردی وگروهی
  • ۲-ریسک پذیری
  • ۳-هدایت
  • ۴-حمایت مدیریت
  • ۵-یکپارچگی
  • ۶-کنترل
  • ۷-ساختار پاداش
  • ۸- نحوه ارتباط سازمانی
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.