پاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی دارای ۲۴۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل مقدمات مدیریت آموزشی با تمرکز بر اصول و رویکردهای رشته علوم تربیتی :
اسلاید ۱ :
فصل دوم : تعریف سازمان
n
nسازمان عبارت است از هماهنگی معقول تعدادی از افراد که برای تحقق هدف یا منظور مشترکی از طریق تقسیم وظایف و برقراری روابط منظم و منطقی به طور مستمر فعالیت می کنند.
اسلاید ۲ :
عناصر و ویژگیهای مشترک سازمانها
n1- سازمانها هدف دارند .یعنی برای دستیابی به هدفها و مقاصد معینی به وجود آمده اند .
n2- سازمانها از ترکیب اجتماعی افرادی که به طور گروهی کار میکنند تشکیل می شوند .
n3- فعالیت سازمانها استمرار زمانی دارند .
n4- سازمانها . فعالیت خود را از طریق تفکیک وظایف . از روی برنامه . و با استفاده از دانش و فن و ابزار انجام می دهند .
n5-سازمانها با واحدهای یکپارچه و یگانه ای از فعالیت منظم و ساختمند هستند و کار و فعالیت خودرا به طور عقلایی و منطقی هماهنگ و هدایت می کنند .
اسلاید ۳ :
انواع سازمانها
nمبنای ویژگیهای گوناگونی که سازمانها دارند انواع طبقه بندی امکان پذیر است .
n برحسب اندازه ( کوچک یا بزرگ)
nنوع مالکیت ( دولتی یا خصوصی )
nملاک عضویت ( داوطلبانه . استخدامی یا اجباری )
nاهداف و وظایف اجتماعی ( آموزشی . دینی . سیاسی یا اقتصادی )
n
اسلاید ۴ :
انواع سازمان
n1- سازمانهای مشترک المنافع – که به اصل و عموم اقتصادی خود نفع می رسانند مثل اتحادیه ها ،باشگاهها، احزاب سیاسی ، انجمنهای حرفه ای ، تعاونی ها
n2- سازمانهای تجاری که در اصل به مالکان و مدیران خود بهره می رسانند ( نظیر کارخانه های صنعتی ، فروشگاهها ، بانکها و هتلها)
n
n
اسلاید ۵ :
انواع سازمانها
n3- سازمانهای خدماتی که در درجه نخست به مراجعان خود نفع می رسانند . ( مثل بیمارستان های خصوصی ، مدارس خصوصی ، بنگاههای مددکاری اجتماعی )
n4- سازمانهای رفاه عمومی که به عموم مردم بهره میرسانند ( سازمانهای دولتی نظیر وزارت دفاع ، مدارس دولتی ، سازمان پلیس ، سازمان آتش نشانی ، سازمانهای تحقیقاتی )
اسلاید ۶ :
تعریف مدیریت
nمدیریت عبارت است از :
n- هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران ( فالت . ۱۹۲۴)
n-ایجاد محیطی مؤثر برای افراد که در گروههای رسمی سازمانی فعالیت می کنند ( کونتزواودانل . ۱۹۷۲)
n- هماهنگ سازی منافع انسانی و مادی در جهت تحقق هدفها ( کاست ورزنزویگ.۱۹۷۴)
n-فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل – این فراگرد تبدیل و تغییر را تصمیم گیری می نامیم (فورستر. ۱۹۷۲)
اسلاید ۷ :
موقعیت ملاک ها
n1- فعالیت منظم و سازمان یافته
n2- هدفها
n3- روابط
n4- انجام دادن کار به وسیله دیگران
n5- تصمیم گیری
اسلاید ۸ :
تجزیه فراگرد مدیریت
n1- چه باید کرد . ( تعیین هدف و برنامه )
n2- کار چگونه انجام داده خواهد شد. ( تعیین خط مشی برای رویه ها و روش ها )
n3-کار چگونه تقسیم خواهد شد . ( سازماندهی کار )
n4- چه کسانی کار را انجام خواهند داد .( کارگزینی . کارآموزی و کارگماری )
n
اسلاید ۹ :
ادامه تجزیه فراگرد مدیریت
n5- کار با چه وسایلی انجام خواهد شد . ( تعیین وسایل انجام دادن کار )
n6- کار چه وقت و در چه مدتی انجام داده خواهد شد . (زمانبندی کار)
n7- کار با چه کیفیتی انجام داده می شود . ( کنترل و ارزشیابی کار )
n
اسلاید ۱۰ :
کارکردهای مدیریت
n1- برنامه ریزی : یعنی روش پیش نگری و تدارک وسایل برای عملیات آینده
n2- سازماندهی : یعنی ترکیب و تخصیص افراد و منابع دیگر برای انجام دادن کار
n3- فرماندهی : یعنی هدایت و جهت دهی افراد در انجام دادن کار
n4- هماهنگی : یعنی به هم پیوستن و وحدت بخشیدن همه پوششها و فعالیتها
n5- کنترل : یعنی رسیدگی به اینکه آیا کلیه امور طبق مقررات و دستورات صورت می گیرد یا نه .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 