پاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل استاندارد بینالمللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی :
اسلاید ۱ :
تحقیقات مهم وی
۱ ) تعریف کیفیت تحت عنوان تناسب برای مصرف .
۲) نظریه برنامه ریزی و بهبود کیفیت .
۳) کنترل و بهبود کیفیت .
۴) مدل مترجم زبان مشتری به زبان تولید .
۵) طرح مثلث کیفیت .
اسلاید ۲ :
فلیپ کراس بی (-۱۹۲۶)
تحقیقات مهم وی
۱ ) ایجاد فرهنگ کیفیت در سازمانها .
۲ ) برنامه های ضایعات صفر(ZERO DEFECT)
۳ ) ارتباء کیفیت و هزینه ها .
۴ ) تضمین کیفیت پیشطیری کننده .
اسلاید ۳ :
تعریف و ریشه لغوی استاندارد :
جایگاه – باقی ماندن – بلند شدن – ایستادن= Stand .
معیار – ملاک – میزان – حدمطلوب – قابل قبول .
تعریف :
مجموعه ویژگی ها ، مقررات و ضوابط برای تولید محصول و یا ارائه خدمات که توسط سازمانهای معتبر ملی یا بین المللی تدوین و ارائه می شود .
اسلاید ۴ :
چرا کیفیت مهم است ؟
تحقیقات در مورد رفتار و نظرات مشتریان نشان داده است که :
– از هر ۱۰۰ مشتری ناراضی تنها ۴ مشتری به سازنده شکایت می کنند .
– هر مشتری ناراضی تجربه بد خود را به ۱۰ مشتری دیگر خواهد گفت .
– فقط ۱ مشتری از هر ۱۰ مشتری ناراضی به خرید محصولات از سازنده ادامه می دهد .
– جذب مشتری جدید ۵ برابر هزینه نگهداری مشتری کنونی را در بر دارد.
– شکایت مشتری یک اطلاع با ارزش می باشد که حتی ارزش آن را دارد که برای بدست آوردن أن هزینه صرف شود .
کیفیت توان برآوردن نیاز مشتری با کمترین هزینه می باشد .
اسلاید ۵ :
آشنایی با سازمان جهانی استاندارد (ISO)
–یک سازمان غیر انتفاعی است که مرکز آن در کشور سوئیس ، شهر ژنو است و وظیفه آن تبادل نظر . و انتشار استانداردهای جهانی می باشد .
–بیش از ۱۴۳ کشور عضو ISO می باشند .
–بیش از ۲۲۰۰۰ استاندارد منتشر کرده است .
–اولین استاندارد ISO 1 مربوط به کالیبراسیون و شرایط محیطی آزمایشگاه بوده است .
– برای هر استاندارد ، یک کمیته فنی تخصصی وجود دارد (TC)
اسلاید ۶ :
سری استانداردهای ISO 9000ویرایش ۲۰۰۰
ISO 9000 مبانی و اصطلاحات سیستم مدیریت کیفیت را تشریح می کند .
ISO 9001 الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را مشخص می کند .
ISO 9004 راهنماییهای لازم در کورد بهبود عملکرد سازمانها ، جلب رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع ارائه می دهد .
ISO 19011 راهنمایی ممیزی سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت زیست محیطی می باشد .
اسلاید ۷ :
مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت
۱- فرآیند : مجموعه فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که درون دادها به برون دادها تبدیل می کند .
۲- مدیریت : فعالیتهای هماهنگ شده جهت هدایت و کنترل یک سازمان .
۳- سازمان : گروهی از افراد و تسهیلات همراه با ترتیب دادن مسئولیتها – اختیارات و روابط آنها .
۴- کیفیت : میزانی که مجموعه ای از ویژگی های ماهیتی الزامات و یا خواسته ها را برآورده می سازد .
اسلاید ۸ :
مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت(ادامه )
۵- سیستم : مجموعه عناصر دارای ارتباط درونی یا دارای تعامل
۶- محصول : ماحصل یک فرآیند .
۷- مشتری : سازمان یا شخصی که محصولی را دریافت می کند .
۸- طرفهای ذینفع : شخص یا گروه ذینفع در عملکرد یا موفقیت یک سازمان .
۹- بهبود کیفیت : بخشی از مدیریت کیفیت که برافزایش توانایی جهت برآورده کردن الزامات و یا خواسته های مربوط به کیفیت تمرکز دارد .
اسلاید ۹ :
تعریف کیفیت از دیدگاه سه متفکر بزرگ
۱ – دکتر ادوارد دمینگ : کیفیت یعنی میزان یکنواختی و یکسانی کالا و خدمات .
۲ – فلیپ کراس بی : کیفیت یعنی تطبیق و همسانسازی با مشخصات و نیازهای مشتری .
۳ ـ دکتر ژوزف جوران :
مناسب بودن یک محصول یا خدمات برای استفاده خاص مشتری (Fitness For Use)
تعریف کلی کیفیت :
انطباق و سازگاری کالا یا خدمات با نیازها ، استانداردها و انتظارات مشتری
اسلاید ۱۰ :
ابعاد کیفیت
۱- قیمت : قیمت مناسب
۲ – دوام مناسب : مناسب با نیاز مشتری
۳ – قابلیت اطمینان : زمانی که طی می شود تا کالا خراب و نیاز به تغییر پیدا کند
۴ – تحویل بموقع : سرعت و در دسترس بودن کالا
۵ – کارکرد : مناسب با نیاز مشتری باشد
۶ – خدمات پس از فروش : در دسترس بودن و سرعت ارائه خدمات
۷ – همسازی : با استانداردها همساز باشد
۸ – شکل ظاهری : شکل ظاهری یعنی زیبایی و مقبولیت طبق حواس پنجگانه
۹ – شهرت : رضایتمندی مشتری در طول زمان
۱۰ – ایمنی : احتمال وقوع حوادث بر اثر استفاده از کالا یا خدمات کم باشد
۱۱ – تأثیر گذاری : اثر مخرب در جامعه نداشته باشد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 