پاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2000 و تأثیر آن بر مدیریت کیفیت سازمانی :

اسلاید ۱ :

 تحقیقات مهم وی

۱ ) تعریف کیفیت تحت عنوان تناسب برای مصرف .

۲) نظریه برنامه ریزی و بهبود کیفیت .

۳) کنترل و بهبود کیفیت .

۴) مدل مترجم زبان مشتری به زبان تولید .

۵) طرح مثلث کیفیت .

اسلاید ۲ :

فلیپ کراس بی (-۱۹۲۶)

 تحقیقات مهم وی

 ۱ ) ایجاد فرهنگ کیفیت در سازمانها .

 ۲ ) برنامه های ضایعات صفر(ZERO DEFECT)

 ۳ ) ارتباء کیفیت و هزینه ها .

 ۴ ) تضمین کیفیت پیشطیری کننده .

اسلاید ۳ :

تعریف و ریشه لغوی استاندارد :

 جایگاه – باقی ماندن – بلند شدن – ایستادن= Stand .

 معیار – ملاک – میزان – حدمطلوب – قابل قبول .

  تعریف :

  مجموعه ویژگی ها ، مقررات و ضوابط برای تولید محصول و یا ارائه خدمات که توسط سازمانهای معتبر ملی یا بین المللی تدوین و ارائه می شود .

اسلاید ۴ :

 چرا کیفیت مهم است ؟

 تحقیقات در مورد رفتار و نظرات مشتریان نشان داده است که :

 – از هر ۱۰۰ مشتری ناراضی تنها ۴ مشتری به سازنده شکایت می کنند .

 – هر مشتری ناراضی تجربه بد خود را به ۱۰ مشتری دیگر خواهد گفت .

 – فقط ۱ مشتری از هر ۱۰ مشتری ناراضی به خرید محصولات از سازنده ادامه می دهد .

 – جذب مشتری جدید ۵ برابر هزینه نگهداری مشتری کنونی را در بر دارد.

 – شکایت مشتری یک اطلاع با ارزش می باشد که حتی ارزش آن را دارد که برای بدست آوردن أن هزینه صرف شود .

 کیفیت توان برآوردن نیاز مشتری با کمترین هزینه می باشد .

اسلاید ۵ :

آشنایی با سازمان جهانی استاندارد (ISO)

–یک سازمان غیر انتفاعی است که مرکز آن در کشور سوئیس ، شهر ژنو است و وظیفه آن تبادل نظر . و انتشار استانداردهای جهانی می باشد .

–بیش از ۱۴۳ کشور عضو ISO  می باشند .

–بیش از ۲۲۰۰۰ استاندارد منتشر کرده است .

–اولین استاندارد ISO 1 مربوط به کالیبراسیون و شرایط محیطی آزمایشگاه بوده است .

– برای هر استاندارد ، یک کمیته فنی تخصصی وجود دارد (TC)

اسلاید ۶ :

سری استانداردهای ISO 9000ویرایش ۲۰۰۰

ISO 9000 مبانی و اصطلاحات سیستم مدیریت کیفیت را تشریح می کند .

ISO 9001 الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را مشخص می کند .

ISO 9004  راهنماییهای لازم در کورد بهبود عملکرد سازمانها ، جلب رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع ارائه می دهد .

ISO 19011 راهنمایی ممیزی سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت زیست محیطی می باشد .

اسلاید ۷ :

مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت

۱- فرآیند : مجموعه فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که درون دادها به برون دادها تبدیل می کند .

۲- مدیریت : فعالیتهای هماهنگ شده جهت هدایت و کنترل یک سازمان .

۳- سازمان : گروهی از افراد و تسهیلات همراه با ترتیب دادن مسئولیتها – اختیارات و روابط آنها .

۴- کیفیت : میزانی که مجموعه ای از ویژگی های ماهیتی الزامات و یا خواسته ها را برآورده می سازد .

اسلاید ۸ :

مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت(ادامه )

۵- سیستم : مجموعه عناصر دارای ارتباط درونی یا دارای تعامل

۶- محصول : ماحصل یک فرآیند .

۷- مشتری : سازمان یا شخصی که محصولی را دریافت می کند .

۸- طرفهای ذینفع : شخص یا گروه ذینفع در عملکرد یا موفقیت یک سازمان .

۹- بهبود کیفیت : بخشی از مدیریت کیفیت که برافزایش توانایی جهت برآورده کردن الزامات و یا خواسته های مربوط به کیفیت تمرکز دارد .

اسلاید ۹ :

تعریف کیفیت از دیدگاه سه متفکر بزرگ

 ۱ – دکتر ادوارد دمینگ : کیفیت یعنی میزان یکنواختی و یکسانی کالا و خدمات .

 ۲ – فلیپ کراس بی : کیفیت یعنی تطبیق و همسانسازی با مشخصات و نیازهای مشتری .

 ۳ ـ  دکتر ژوزف جوران :

 مناسب بودن یک محصول یا خدمات برای استفاده خاص مشتری  (Fitness For Use)

 تعریف کلی کیفیت :

 انطباق و سازگاری کالا یا خدمات با نیازها ، استانداردها و انتظارات مشتری

اسلاید ۱۰ :

ابعاد کیفیت

 ۱- قیمت : قیمت مناسب

 ۲ – دوام مناسب  : مناسب با نیاز مشتری

 ۳ – قابلیت اطمینان : زمانی که طی می شود تا کالا خراب و نیاز به تغییر پیدا کند

 ۴ – تحویل بموقع : سرعت و در دسترس بودن کالا

 ۵ – کارکرد : مناسب با نیاز مشتری باشد

 ۶ – خدمات پس از فروش : در دسترس بودن و سرعت ارائه خدمات

 ۷ – همسازی : با استانداردها همساز باشد

 ۸ – شکل ظاهری : شکل ظاهری یعنی زیبایی و مقبولیت طبق حواس پنجگانه

 ۹ – شهرت : رضایتمندی مشتری در طول زمان

 ۱۰ – ایمنی : احتمال وقوع حوادث بر اثر استفاده از کالا یا خدمات کم باشد

 ۱۱ –  تأثیر گذاری : اثر مخرب در جامعه نداشته باشد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.