پاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان دارای ۹۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل شناخت دانش‌آموزان مرزی و ارائه راهبردهای آموزشی نوین برای ارتقای یادگیری آنان :

اسلاید ۱ :

” مقدمه”

 امروزه آموزش و پروژه جزء  نیازهای اساسی افراد محسوب می گردد. بدون آموزش  و پرورش مطلوب ، مناسب و کارآمد افراد شانس چندانی برای ادامه بقا و رقابت در جوامع انسانی ندارند.

.آموزش و پرورش مناسب تلاش در پرورش انسانهای کارآمد و رشد یافته دارد به گونه ای که با انتخاب روشهای صحیح افراد را برای زندگی پر تلاطم آینده آماده می سازد دانش آموز در اینگونه تعلیم و تربیت نه مصرف کننده اطلاعات و معلومات دیگران که خود مولد آن می گردد.

اسلاید ۲ :

” آموزش و پرورش”

  • احترام به شان و شخصیت انسانی متعلمان
  • توجه به توانایی های شاگردان.
  • کاربرد روش عقلانی و تفکر منطقی در کلیه شئوون تربیتی.

اسلاید ۳ :

” اهداف آموزش و پروش”

  • هدف تربیت هر موجود رسیدن به کمال است

اسلاید ۴ :

” اهداف آموزش و پرورش ابتدایی”

  • پرورش استعدادهای کودکان
  • آشنا نمودن دانش آموزان با معارف دینی.
  • تقویت حس نظم ، مسوولیت پذیری و رعایت حقوق دیگران.
  • ایجاد بینش کافی نسبت به تمدن
  • آموزش اطلاعات بهداشتی ، ایمنی ، قوانین و هنجارهای اجتماعی

اسلاید ۵ :

” هوش چیست؟”

  • آیا هوش همان استعداد است؟ قو ابتکار است؟ دانایی است؟ قدرت یادگیری است؟ حافظ‌ قوی  برای  از بر کردن شمار تلفن و شعر است؟ توانایی  برآمدن از پس مشکلات است؟ و; هوش چیست؟.
  • دیدگاه روانسنجی.
  • رهیافتهای پردازش اطلاعات.
  • هوش از دیدگاه رشد

اسلاید ۶ :

” موارد مطرح در هوش”

  • هوش و مسئله طبیعت ـ تربیت.
  • تعریف تربیتی هوش:
  • هوش کیفیتی است که مسبب موفقیت تحصیلی می‌شود و از این رو یک نوع استعداد تحصیلی به شمار می‌رود
  • تعریف تحلیلی هوش:
  • هوش یعنی تفکر عاقلانه ، عمل منطقی و رفتار موثر در محیط
  • تعریف کاربردی هوش:
  • هوش پدیده‌ای است که از طریق تستهای هوش سنجیده می‌شود

اسلاید ۷ :

آزمون

  • از آنجایی که بعضی صفت یا ویژگی به صورت مستقیم قابل اندازه‌گیری نیست باید بطور غیر مستقیم به مشاهده ی فعالیت، عملکردها و یا رفتارهایی که نشانگر آن صفت یا ویژگی است پرداخته شود. در این روش بطور مثال برای اندازه‌گیری میزان هوش فرد چون نمی‌توان هوش را بطور مستقیم مورد مشاهده و اندازه‌گیری قرار داد به نمونه‌هایی از رفتارها یا عملکردهایی توجه می شود که نشانگر رفتار هوشمندانه است.
  • لذا با توجه به این موضوع آزمون حاوی تعداد سئوال در ارتباط با صفت یا ویژگی مورد اندازه‌گیری است، که نمایانگرآن صفت یا ویژگی است.
  • پس آزمون وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه‌گیری نمونه‌ای از رفتار است.

اسلاید ۸ :

سنجش

 اگر در اندازه‌گیری، به جای آزمون یا علاوه بر آن، وسایل

دیگراندازه‌گیری به‌کار ‌روند، به آن سنجش می‌گویند. مانند: مصاحبه، مشاهده و ;.

اسلاید ۹ :

ارزشیابی

  • ارزشیابی به یک فرایند نظامدار برای جمع‌آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات گفته می‌شود به این منظور که نعیین شود آیا هدف‌های مورد نظر تحقق یافته‌اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزانی.
  • در ارزشیابی ما بر اساس اطلاعاتی که از طریق روش‌های مختلف اندازه‌گیری جمع آوری کردیم به داوری و قضاوت می‌نشینیم . پس ارزشیابی یعنی قضاوت و داوری کردن بر اساس یک معیار یا معیارها

اسلاید ۱۰ :

تقسیم بندی  آزمونها

.۱از نظر ماهیت

.۳از نظر روش اجرا

.۴از نظر محتوا

.۵از نظر چگونگی تهیه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.