پاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار با رویکرد علمی و کاربردی در مدیریت نوین :

اسلاید ۱ :

همیشه افرادى هستند که با علاقه‏ى زیادى از ایده‏هایشان صحبت به میان مى‏آورند؛ از کارهایى که تا به حال انجام داده‏اند و از کارهاى بزرگى که مى‏خواهند به راه اندازند، مى‏گویند. بعضى از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. اینگونه افراد رؤیاها و ایده‏هاشان را مرتب نمى‏کنند و خیلى وقت‏ها پیش مى‏آید که حرف قبلى خودشان را تغییر مى‏دهند؛ یا جور دیگرى آن را بیان مى‏کنند، یا اصلاً حرف دیگرى مى‏زنند. آیا مى‏شود صحبت‏هاى پراکنده را متمرکزتر و دقیق‏تر در یک جا نوشت؟

یک کارآفرین مى‏گوید: «تا چیزى نوشته نشود وجود نخواهد داشت.»

اسلاید ۲ :

مزایای طرح تجاری

زمان، تلاش، پژوهش و انضباط لازم در تهیه یک برنامه‏ی تجاری، کارآفرین را مجبور می‌سازد که به پروژه اقتصادی هدفمندانه‌تر و دقیق‌تر نگاه کند.

تحلیل‌های رقابتی، مالی و اقتصادی که در برنامه‏ی تجاری وجود دارد، کارآفرین را مجبور می‌سازد که به فرضیات موفقیت پروژه‏ی اقتصادی، موشکافانه‌تر نگاه کند.

از آنجا که باید در برنامه‏ی تجاری به تمام زوایای پروژه‏ی اقتصادی توجه شود، کارآفرین راهکار‌های عملکردی و نتایج قابل انتظار را برای ارزیابان خارج، تهیه و امتحان می‌کند.

در برنامه‏ی تجاری اهداف را می‌سنجد و معیارهای سنجشی برای مقایسه پیش‌بینی‌ها و نتایج واقعی را فراهم می‌کند.

برنامه‏ی تجاری تکمیل‌شده، یک ابزار ارتباطی برای منابع مالی خارجی است. همچنین ابزاری برای راهنمایی پروژه‏ی اقتصادی به سوی موفقیت است.

برنامه‏ی تجاری برای تامین کنندگان منابع مالی، مزایای زیر را دارد:

برنامه‏ی تجاری برای منابع مالی، پتانسیل بازار را به دقت بیان می‌کند و برای به دست آوردن قسمتی از آن بازار راه‌هایی ارایه می‌دهد.

با استفاده از بیلان‌های مالی احتمالی، برنامه تجاری توضیح می‌دهد که آیا این پروژه اقتصادی نیاز به دریافت وام دارد یا سود ویژه‏ی خالصی دارد.

برنامه، خطرات بحرانی و موارد مهم را با بحث‌های موشکافانه مشخص می‌کند و شانس موفقیت پروژه اقتصادی را افزایش می‌دهد.

با نگاه کلی به پروژه، برنامه‏ی تجاری دید کامل و فشرده‌ای از اطلاعات لازم برای ارزیابی مالی و تجاری در اختیار منابع مالی قرار می‌دهد. ]۱[

اسلاید ۳ :

طرح تجارى یک صفحه‏اى

«طرح تجارى» نوشتن مهم‏ترین چیزى است که براى شروع یک کسب و کار باید تهیه کرد. به قولى «طرح تجارى» براى کارآفرین یک نقشه‏ی راه است. اما براى نوشتن یک طرح تجارى باید از کجا شروع کرد؟ «جیم هوران» که خود را یک کارآفرین مى‏داند، معتقد است که کار، پیچیده، منابع، محدود و وقت، طلاست. جایى براى اشتباهات بزرگ وجود ندارد؛ ولى نوشتن یک طرح تجارى وقت زیادى مى‏گیرد. لذا جیم هوران روشى نوین براى نوشتن طرح تجارى و برنامه‏ریزى کارى تدوین نمود و این روش را «طرح تجارى یک صفحه‏اى» نام نهاد.

اسلاید ۴ :

اجزای طرح تجاری

  • چشم‏انداز
  • مأموریت
  • اهداف
  • استراتژى
  • برنامه

اسلاید ۵ :

چی؟؟؟

در این قسمت ذهن بر روی ماهیت و چیستی کار متمرکز می‌شود.

بهتر است با استفاده از تکنیک طوفان ذهنی فردی موضوع را در وسط صفحه‌ای نوشته و هر آنچه به آن مرتبط می‌شود بر روی کاغذ نوشت. بعد هریک از موضوعات مرتبط را جداگانه در کاغذ دیگری نوشته و سعی کنید باز هم موضوعات مرتبط را پیدا کنید . تا ذهن شما ابعاد دیگری از کار را تداعی کند . 

اسلاید ۶ :

چرا؟

باید سعى نمود در این قسمت از تکنیک «چرا» استفاده کرد. گاهی آنقدر کار بدیهی به نظر می رسد که هرگز این سؤال پرسیده نمی‌شود، اما بیشتر مواقع، دانستن دقیق چرایی کار به چگونگی آن کمک شایان ذکری می‌کند.

  • چرا این فعالیت ایجاد مى‌شود؟
  • مشتریان چرا از این خدمات و محصولات استفاده مى‏کنند؟
  • چرا بانک و سرمایه‏گذار و دیگر تأمین‌کنندگان منابع باید هزینه‏هاى این کار را تأمین کنند؟

اسلاید ۷ :

چگونه؟

برای ذهن‌انگیزی بیشتر از تکنیک «چه می‌‌شود اگر» استفاده شود.

  • چگونه منابع تخصیص داده می‌شود؟
  • چگونه هزینه‌ها تأمین می‌شود؟
  • چه توانمندی در تیم کارآفرین وجود دارد؟
  • قرار است سرمایه و هزینه‏هاى این فعالیت از کجا تأمین شود؟

اسلاید ۸ :

کجا؟

سعی کنید به بعد مکان طرح خود فکر کنید

شاید یادآوری بعد مکانی کار از لحاظ محلی، منطقه‌ای، ملی و یا بین‌المللی ایده‏ی جدیدی را در ذهن شما بوجود آورد.

شرکت شما محلى، منطقه‏اى، ملى یا بین‏المللى است؟

اسلاید ۹ :

سعی کنید به بعد مکان طرح خود فکر کنید

شاید یادآوری بعد مکانی کار از لحاظ محلی، منطقه‌ای، ملی و یا بین‌المللی ایده‏ی جدیدی را در ذهن شما بوجود آورد.

شرکت شما محلى، منطقه‏اى، ملى یا بین‏المللى است؟

اسلاید ۱۰ :

کى؟

         در اینجا کیستی طرح شما مشخص می شود .

باید تمام ذینفعان طرح را در ذهن خود مرور کرد تا بتوان منافع همه را در طرح لحاظ نمود و بین این منافع تعادل برقرار کرد.

مشترى‏ها چه کسانى هستند؟

همکاران استراتژیک شما چه کسانی هستند؟

چه کسانى مى‏توانند نظرات تخصصى و استراتژیک بدهند و در رشد صحیح این فعالیت کمک کنند؟

آیا نمی توان افراد یا سازمانهای دیگری را در طرح ذینفع قرار داد؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.