پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی دارای ۱۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت و نقش آن در بهبود فرآیندهای تولید و خدمات سازمانی :

اسلاید ۱ :

”در آینده سازمانها را می توان به دو قسمت تقسیم کرد.

دسته اول سازمانهایی هستند که مدیریت کیفیت را بدرستی اجرا می  کنند  و

دسته دوم سازمانهایی هستند که از بین رفته اند.“

دمینگ

اسلاید ۲ :

تعاریف کیفیت

  • شایستگی جهت مصرف
    • تطابق با نیازهای مشتریان
      • درجه ای از برآورده سازی الزامات توسط مجموعه ای از ویژگی های ذاتی.

اسلاید ۳ :

جنبه های کیفیت محصولات

عملکرد

قابلیت اطمینان

قابلیت دوام

قابلیت تعمیر پذیری

زیبایی

ویژگیها

انطباق با استانداردها

کیفیت درک شده

اسلاید ۴ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

قبل از سال های ۱۹۰۰  عصر کنترل کیفیت کارگری

سال ۱۹۱۸ عصر کنترل کیفیت سرپرستی  ( سر کارگری )

سال ۱۹۳۷ عصر کنترل کیفیت بازرسی

 

 سال ۱۹۶۰  عصر کنترل کیفیت آماری

 سال ۱۹۸۰ عصر کنترل کیفیت جامع

اسلاید ۵ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

قبل از سال های ۱۹۰۰  عصر کنترل کیفیت کارگری

 کنترل کیفیت کارگری تا پایان قرن نوزدهم که پیشه ور محصولات خود را شخصا تولید، بازرسی و تایید می نمود ادامه داشت

اسلاید ۶ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

(سال ۱۹۱۸   عصر کنترل کیفیت سرپرستی  ( سر کارگری

با ظهور مفهوم تولید انبوه در اوایل قرن نوزدهم و با طبقه بندی شدن کارها مسئولیت کیفیت به عهده سرکارگران محول شد .

اسلاید ۷ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

سال ۱۹۳۷   عصر کنترل کیفیت بازرسی

نیازمندی های تولید در طول جنگ جهانی اول موجب گردید تا لزوم بازرسی های صد در صد احساس شود

اسلاید ۸ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

سال ۱۹۶۰    عصر کنترل کیفیت آماری

با بکارگیری ابزارهای آماری ( مثل نمودار کنترل و نمونه گیری ) به جای بازرسی صد در صد ، توسعه بازرسی متداول بصورت نمونه گیری و فنون آماری در مراحل تولید و خدمات به کارگرفته شد .

اسلاید ۹ :

تاریخچه و سیر تکامل تضمین کیفیت
از نظر پروفسور فیگنباوم

سال ۱۹۸۰    عصر کنترل کیفیت جامع

با انتشارکتاب ” کنترل کیفیت جامع” اثر دکتر آرماند فیگنباوم در سال ۱۹۵۱ ، زمینه های فکری ‌لازم برای تغییر گرایش از کنترل کیفیت آماری به کنترل کیفیت جامع در بین تولیدکنندگان آمریکایی به وجود آمد.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.