پاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل سیستم‌های انگیزش و مشارکت در سازمان و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی :

اسلاید ۱ :

 جایگاه انگیزش

انگیزش (Motivation):

فرآیندی است که با جهت دهی و ایجاد جدیت و پایداری در فرد، فعالیت های او را در راستای دست یابی به اهداف سازمان هدایت   می کند.

اجزای اصلی انگیزش:

جهت دهی: هدایت به سمت اهداف

پافشاری: میزان سخت کوشی

پایداری: مدت ادامه کوشش

اسلاید ۲ :

انگیزش از طریق مشارکت

مدیریت مشارکتی (Participative Management):

فرآیند توانمند سازی کارکنان به منظور در دست گرفتن کنترل محیط کار، شامل:

تنظیم اهداف

تصمیم گیری ها

حل مشکلات

طراحی و اجرای تحولات سازمانی

دو رویکرد مشارکت کارکنان:

مدیریت گشوده (Open-book Management)

تیم های خود گردان (Self-managed Teams)

اسلاید ۳ :

رویکرد های مشارکت

رویکرد اول:

مدیریت گشوده (Open-book Management)

اسلاید ۴ :

رویکرد های مشارکت

 مدیریت گشوده (OBM):

قرار دادن داده ها و بیانیه های مالی کلیدی سازمان در اختیار کارکنان

ارائه آموزش های لازم به کارکنان برای درک چگونگی ثروت آفرینی سازمان

نشان دادن تاثیر فعالیت های کارکنان در کسب موفقیت و تولید ثروت سازمان

 مزایای مدیریت گشوده:

بیانگر وجود اطمینان و اعتماد بالا نسبت به کارکنان

موجب ایجاد تعهد در آموزش کارکنان

آموزش بردباری به کارکنان با ایجاد انتظار برای بروز نتایج

اسلاید ۵ :

رویکرد های مشارکت

رویکرد مرحله ای در مدیریت آشکار:

üمرحله ۱: در معرض دید قرار دادن داده های مالی

üمرحله ۲: آموزش مدل کسب و کار به کارکنان

üمرحله ۳: توانمند سازی کارکنان برای تصمیم گیری

üمرحله ۴: سهیم کردن کارکنان در سود، پاداش و پرداخت های تشویقی

اسلاید ۶ :

رویکرد مرحله ای در مدیریت آشکار:

üمرحله ۱: در معرض دید قرار دادن داده های مالی

üمرحله ۲: آموزش مدل کسب و کار به کارکنان

üمرحله ۳: توانمند سازی کارکنان برای تصمیم گیری

üمرحله ۴: سهیم کردن کارکنان در سود، پاداش و پرداخت های تشویقی

اسلاید ۷ :

رویکرد های مشارکت

رویکرد دوم:

تیم های خود گردان (Self-managed Teams)

اسلاید ۸ :

رویکرد های مشارکت

تیم های خود گردان:

تیم هایی متشکل از ۵ تا ۵۰ نفر از کارکنان، که وظایف سنتی مدیران، مانند تامین منابع انسانی و برنامه ریزی را به عنوان قسمتی از کار عادی خود انجام می دهند.

از آن با عبارات ” گروه های کاری خود گردان“ و ” تیم های با عملکرد بالا “ نیز یاد می شود.

این تیم ها با حداقل سرپرستی و نظارت از بیرون، اداره می شوند.

مدیریت بر خود و برخورداری از آموزش های لازم، موجب بروز خلاقیت، انگیزش و بهره وری در اعضاء تیم می شود.

اسلاید ۹ :

کلید های موفقیت در برنامه های مشارکت کارکنان

پشتیبانی به منظور جلب مشارکت کارکنان:

برنامه مشارکت در سود

روابط بلند مدت با کارکنان و امنیت شغلی

تلاش برای ایجاد و نگهداری به هم پیوستگی در گروه ها

حمایت از حقوق فردی کارکنان

تاثیرات مشارکت کارکنان:

مشارکت کارکنان تاثیر مستقیم بر رضایت و بهره وری آنها دارد.

بیشترین تاثیر مشارکت کارکنان بر رضایت آنهاست.

اسلاید ۱۰ :

سامان شغلی

ساعات کاری شناور:

ساعات کاری کارکنان از دو قسمت ثابت و شناور تشکیل می شود، بنابراین می توانند به صلاحدید خود ساعات کاری روزانه خود را شکل دهند.

مشارکت شغلی:

تقسیم یک شغل ۴۰ ساعته در هفته، بین دو یا چند کارمند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.