پاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان دارای ۲۰۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل رسانههای آموزشی برای کلاس درس و بررسی نقش فناوری در ارتقای یادگیری دانشآموزان :
اسلاید ۱ :
عناصر ارتباط
۱-فرستنده پیام(چه کسی ؟)
۱-۱هدف را تعیین کنید.
۲-۱در باره چه مطلبی میخواهید صحبت کنید؟
۳- ۱شنوندگان شما چه کسانی هستند؟
۴- ۱انتظار چه عکس العملی (ازسوی مخاطب)نسبت به پیام خود دارید؟
از قبل ،اطلاعاتی از تجربیات،قدرت ا دراک ، علاقه ، طرز برخورد و تمایلات فکری دانش آموزان خود داشته باشید .
به نظرات و عکس العمل های دانش آموزان خود ، عملا توجه کنید.
اسلاید ۲ :
عناصر ارتباط
۲- پیام (چه میگوید؟):
گفته ها و نظرات و عکس العمل های شما،همان پیام است.
اسلاید ۳ :
عناصر ارتباط
۴-کانال(وسیله ارتباطی) :
وسیله ای جهت انتقال پیام از فرستنده به گیرنده پیام.
۱-۴در«ارتباط شفاهی»پیام به صورت امواج صوتی به گیرنده می رسد.
۲-۴در ارتباط کتبی، پیام از طریق نوشته بر روی کاغذ ، چوب، سنگ و …به گیرنده انتقال می یابد.
۳-۴ درارتباط دیداری،پیام از طریق نور به گیرنده می رسد.
اسلاید ۴ :
عناصر ارتباط
ü رمز گذاری ، انتقال یک فکر یا برداشت است که از طریق فرستنده پیام به صورت های مختلف به گیرنده پیام می رسد.
اسلاید ۵ :
عناصر ارتباط
۶- رمز خوان:
گیرنده پیام پس از رمز خوانی و تجزیه و تحلیل و درک رمز ، آن را دریافت می کند.
ü حواس پنجگانه انسان در دریافت رمز و رمز خوانی ، بسیار مؤثر هستند.
اسلاید ۶ :
عناصر ارتباط
۷-بازخورد:
فرایند(عکس العملی) است که گیرنده پیام پس از تفسیر و ارزیابی پیام بر اساس درک،فکر ویا تفسیر رمز دریافت شده به فرستنده پیام ارسال میدارد.
بازخورد فرستنده را قادر می سازد تا در صورت وجود اشتباهاتی در پیام،آنرا تصحیح کند،یا فرآیند انتقال و نحوه بیان پیام را اصلاح کند،ویا حتی دریافت کننده پیام را در درک و دریافتن پیام کمک نماید.
اسلاید ۷ :
عناصر ارتباط
۸- موانع ارتباطی(پارازیت – نوفه)
ü هر نوع مزاحمتی که در انتقال پیام خللی به وجودآورد، مانع ارتباطی نامیده می شود.
اسلاید ۸ :
انواع موانع ارتباطی
۱- بحث شفاهی
برای کاهش اثر این محدودیت:
ü از انواع رسانه های آموزشی و تکنیک های ارتباطی استفاده نمائید.
ü فرصت اظهار نظربه دانش آموزان خود (در مورد مواد آموزشی کلاس )بدهید.
اسلاید ۹ :
انواع موانع ارتباطی
گاهی اطلاعات و تجارب قبلی سبب ایجاد مشکلات جدید و یک سردرگمی و آشفتگی می شود.چنین وضعیت بخصوصی را انتقال منفی می نامند.
ü معلم همیشه باید سعی کند مفاهیم و تجارب خود را درقالب کلمات مناسب و ساده بیان کند.
اسلاید ۱۰ :
انواع موانع ارتباطی
۳- رؤیائی شدن:
یک وسیله تدافعی است که به وسیله شاگرد دربرابر محیط خشک و بی روح کلاس تدارک می شود.
یک معلم با تجربه باید:
ü چنین دانش آموزانی را شناسائی کند.
ü به جای تنبیه و سرزنش آنان ، سعی کند چنین حالاتی را در نحوه تدریس و محیط کلاس خود جستجو کند.
می توان با افزایش سطح درک ،جذابیت بیان موضوع، بکارگیری تکنیک های ارتباطی در کلاس درس این اثر را به نحو شایسته ای کاهش داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 