پاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل بررسی زیرساختهای تجارت نوین و تحلیل علمی نقش فناوری در توسعه کسبوکار :
اسلاید ۱ :
تعریف تجارت الکترونیک(Definition) :
- تعریف کلی :
تجارت الکترونیک عبارت است از خرید (buy) و فروش (sell) و مبادله (Exchange)
کالا (Product ) ، خدمات (services) و اطلاعات (Information)از طریق
شبکه هاى رایانه اى از جمله اینترنت.
- تعریف ازدیدگاه : Clarke
هرنوع مبادله ی اطلاعات مربوط با امورتجاری ازطریق ابزار الکترونیکی حتی تلفن وفکس
- تعریف تجارت الکترونیک ازدیدگاه ارتباطات :
تحویل خدمات , کالا و محصولات اطلاعاتی ازطریق خطوط تلفن , شبکه های کامپیوتری
وسایر وسائل ارتباطی
اسلاید ۲ :
تاریخچه تجارت الکترونیکى
در سال هاى ابتدایى دهه ۱۹۷۰ واژه تجارت الکترونیکى به
معاوضه داده هاى الکترونیکى براى ارسال سندهاى تجارى
مانند سفارش هاى خرید یا صورت حساب هاى الکترونیکى
اطلاق مى شد و بعدها با گسترش این صنعت واژه تجارت
الکترونیکى به تجارت از طریق شبکه وب براى خرید کالا
و خدمات گفته مى شد.
اسلاید ۳ :
زیرساخت ها:
۱- تجارت الکترونیکE-Commerce))
۲- کسب و کار الکترونیکE-Business))
۳- بازاریابی الکترونیکE-Marketing))
۴- بانکداری الکترونیکیE-Banking))
۵- کارت های هوشمند
۶- مدیریت روابط عمومی با مشتری
اسلاید ۴ :
۱- تجارت الکترونیک(E-Commerce)
- چارچوبها :
- زیر ساختار
۲ . خدمات
- محصولات و ساختارهاى تجارت الکترونیک
اسلاید ۵ :
مراحل تجارت الکترونیک :
مرحله اول :
ایجاد یک سایت ساده شامل اطلاعات محصولات و خدمات تولیدی
مرحله دوم :
تبدیل سایت شرکت به یک پایگاه داده اى (DataBase) قوى شده
مرحله سوم :
برقرارى امکان تعامل با مدیرسایت
مرحله چهارم :
فراهم آوری امکانات پرداخت اینترنتی
مرحله پنجم :
یکپارچه سازی سیستم هاى واسطه اى میان فروشنده و خریدار با سیستم هاى موجود در سازمان و یا شرکت
اسلاید ۶ :
۲- کسب و کار الکترونیک(E-Business)
- تعریف :
- در یک نگاه کلی می توان گفت کسب و کار الکترونیک عبارتست از: کاربردی کردن کلیه
- سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار.
- مدل های کسبوکار Business Model))
- مدل های تابعی (functional modeling)
- مدل های اطلاعاتی (information modeling)
- مدل های شی ء گرا (object modeling)
اسلاید ۷ :
امروزه تمرکز مدلهاى کسبوکار از functional modeling و information modeling بهسمت object modeling گرایش
پیدا کرده است.
عملکرد مدل های functional
در مدل functional سازمانها تنها کوشش مى کنند تا چگونگى انجام کار فرآیندها را تعریف نمایند درحالى که این نگرش تنها درمورد فرآیندهاى مجزا موفق و درارتباط با تعامل بین فرآیندهاى مجزا و تبدیل فرآیندها به ساختار دادهها (data structure) محدودیت دارد.
اسلاید ۸ :
عملکرد مدلهاى information
در مدلهاى information، تجزیه و تحلیل ساختاردادهها وفرآیندهایى که روى آنها عمل مىنمایند توأماً درنظر گرفته مىشوند. این مدل نیز اگرچه تا حدودى بهتر است اما مدلى پیچیده و پیاده سازى آن زمان زیادى می گیرد, به نحوى که برخى موارد بالغ بر دوسال زمان نیاز
دارد.
عملکرد مدل های شیءگرا (object modeling)
متعاقباً مدل شیءگرا راه حلى براى حذف محدودیتهاى دو مدل
فوق میباشد. در مدل شیءگرا , دادهها (information content)
و رفتارهاى آنها (behavior) براى یک شیء توأم با هم ارائه
مىگردند و لذا نمایش بهترى براى اشیاء در جهان واقعى را مدل
مىنماید.
اسلاید ۹ :
۳- بازاریابی الکترونیکی(E-Marketing)
- تعریف :
دستیابی به اهداف بازاریابی بواسطه استفاده از فناوری های ارتباطات الکترونیکی است که این فناوری ها شامل اینترنت، پست الکترونیک، کتابهای الکترونیکی، پایگاه داده ها، و تلفن همراه می باشد.
- مدیریت بازاریابی :
جریانی است که وظیفه شناساندن کالا یا خدمات، پیش بینی بازار و ایجاد رضایت مندی در مشتریان نسبت به دریافت نتیجه اثر بخش در قبال نیازهایش را به عهده دارد.
- ابزارهای بازاریابی :
ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت که برای آشنایی ویا حفظ آنها به صورت مشتری مورد استفاده قرار می گیرند شامل موارد زیر هستند:
نامه الکترونیکی
بنرهای تبلیغاتی دروب
موتورهای جستجو
و;;
اسلاید ۱۰ :
انواع بازاریابی :
- بازاریابی خاص :
- بازاریابی با مجوزPermission marketing )
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 