پاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی دارای ۷۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت رشد شرکتها و تحلیل علمی راهبردهای توسعه پایدار در محیط رقابتی :
اسلاید ۱ :
برنامه کارگاه
- مقدمات رشد شرکتها، مورد کاوی پیپل اکسپرس
- رویکرد آدیسز به رشد بنگاهها
- رویکرد منبع محور به رشد بنگاهها، دینامیکهای رشد
- مورد کاوی موسسه عترت
- رویکرد گراینر به رشد بنگاهها، سبکهای رهبری
- راهبردهای رشد در شرکتها، مورد کاوی وال-مارت
- ارائه نتایج کار گروهی در مورد موانع رشد شرکتها
اسلاید ۲ :
چرا باید رشد کرد؟
- یک عبارت جا افتاده: رشد کنید و یا هیچ
- دستیابی به منابع موجود در بازار مالی
- اقتصاد مقیاس / اقتصاد میدان در فعالیتها
- دستیابی به قدرت بازار (Market Power)
- دستیابی به حداقل سهم بازار مورد نیاز برای پایدارسازی
- جلوگیری از خرید شرکت توسط رقبا
- تمایل درونی کارآفرینان
- سایر موارد؟
اسلاید ۳ :
نکات مهم در باره رشد
- رشد یک فعالیت طبیعی برای کلیه نظامهای زنده از جمله
سازمانها است.
- رشد کنترل نشده خطرناک است.
- رشد باید برنامهریزی شود.
- رشد نیاز به منابع دارد.
- رشد باید به جای دفعی بودن، تدریجی باشد.
اسلاید ۴ :
نکات مهم در باره رشد
- رشد زمانی رخ میدهد که سازمان از درآمد ناشی از فعالیتهای
خود برای گسترش فعالیتها استفاده میکند.
- رشد میتواند به صورت درونی (گسترش فعالیتها) و یا از طریق
خرید موسسات دیگر صورت گیرد.
- در دوره عمر سازمان برخی نقاط تاثیر اساسی بر امکان رشد در آینده
بر جای میگذارند.
- سازمانها میتوانند پس از یک دوره رکود و افول وارد مرحله جدیدی
از رشد شوند.
اسلاید ۵ :
نکات مهم در باره رشد
اسلاید ۶ :
ما احساس ناخوشایندی نسبت به رشد کنترل نشده در موجودات
زنده داریم و آنرا سرطان مینامیم.
فراموش نکنید که سازمان نیز میتواند دچار سرطان شود.
اسلاید ۷ :
نشانههای رشد
- شرکت بیش از اینکه سود محور باشد، فروش محور است.
- کارکنان در برخی بخشها لبریز از کار هستند.
- کارکنان وقت زیادی را صرف فعالیتهای کوتاهمدتی میکنند که از
فقدان برنامهریزی راهبردی و بلندمدت ناشی میشود.
- در شرکت به تعداد کافی مدیر وجود ندارد.
The Key to Success is being at the right place at the right
time with the right capabilities and the right resources.
اسلاید ۸ :
شاخصهای رشد
- حجم فروش
- تعداد کارکنان
- سودآوری
- حجم فیزیکی شرکت
- تعداد محصولات / مشتریان و کانالهای توزیع
اسلاید ۹ :
مسائل ناشی از رشد
- خستگی و استرس موسسان
- ضعف ارتباطات
- ضعف هماهنگی
- کمبود جریان نقدینگی
- کاهش سودآوری
اسلاید ۱۰ :
مسائل ناشی از رشد (ادامه (
- کمبود اطلاعات
- کاهش بهرهوری سازمانی
- کاهش وابستگی کارکنان به سازمان
- سایر موارد؟
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 