پاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین دارای ۳۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل کتاب روانشناسی تربیتی و تحلیل علمی مبانی یادگیری و نقش آن در آموزش نوین :

اسلاید ۱ :

فصل اول:
مراحل فعالیت‌های آموزشی: معرفی مدل عمومی آموزشی

هدف‌های دقیق آموزشی

از دانشجو انتظار می رود:

ü آموزش را تعریف کند.

ü تفاوت بین آموزش رو در روی کلاسی و سایر آموزش‌ها چون آموزش مکاتبه‌ای را بیان نماید و راه‌هایی را برای رفع کم وکسر‌های آموزش غیر کلاسی پیشنهاد کند.

ü مراحل اصلی مدل عمومی آموزشی را با ذکر مثال توضیح دهد.

اسلاید ۲ :

ادامه‌ی هدف‌های رفتاری:

ü

ü کاربرد مدل عمومی آموزش را در سطوح مختلف آموزش بیان کند.

ü با استفاده از مدل عمومی آموزش، برای یکی از دروس کتاب‌های دبستانی یا دبیرستانی یک طرح آموزشی مقدماتی تهیه نماید.

اسلاید ۳ :

üآموزش کار اصلی معلم است، آموزش به فعالیت‌های از پیش طرح ریزی شده‌ای گفته می‌شود که با هدف ایجاد یادگیری در دانش آموزان (یادانشجویان) بین معلم و یک یا چند دانش آموز به صورت کنش متقابل یا رابطه دو جانبه انجام می‌شود.

ü کنش متقابل مبادله‌ی گفتار یا اعمال بین معلم و دانش‌آموزان است. 

اسلاید ۴ :

ü هر معلم از لحظه‌ای که به فکر آماده شدن برای آموزش یک درس می‌افتد و شروع به تهیه مقدمات کار می‌کند تا زمانی که عملا در کلاس به تدریس مطالب می‌پردازد و نهایتاً در پایان کار به ارزشیابی از میزان آموخته‌های دانش آموزان خود اقدام می کند فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد.

اسلاید ۵ :

مراحل فعالیت‌های اصلی آموزش:

.۱فعالیت‌های پیش از عمل آموزش

.۲فعالیت‌های پیش از عمل آموزش و ضمن آن

.۳فعالیت‌های ضمن عمل آموزش

.۴فعالیت‌های ضمن عمل آموزش و پس از آن 

اسلاید ۶ :

مرحله اول:

        فعالیت‌های پیش از عمل آموزش

ü در این مرحله معلم ابتدا به تعیین مقاصد درس خود، یعنی هدف‌های آموزشی می‌پردازد و آن‌ها را به طور دقیق و روشن یعنی در قالب عبارات و جملاتی که گویای رفتار قابل مشاهده و قابل اندازه‌گیری یادگیرنده باشد در می‌آورد.

اسلاید ۷ :

nبعد از آن‌که معلم هدف‌های آموزشی درس را با توجه به طبقه‌بندی هدف‌های آموزشی و متناسب  با سطوح مختلف یادگیری مورد نظر خویش آماده کرد، نوبت می‌رسد به تعیین آمادگی دانش‌آموزان یا مشخص کردن ویژگی‌هایی از آن‌ها که برای یادگیری هدف‌های آموزشی تعیین شده پیش نیاز به حساب می‌آیند.

n ویژگی‌های پیش نیاز نیز باید در قالب عبارات و جملات مشخص کننده رفتار و اعمال قابل مشاهده و قابل اندازه‌گیری یادگیرنده بیان شوند به این بیانات رفتاری از ویژگی‌های دانش‌آموزان رفتارهای ورودی گویند.

اسلاید ۸ :

مرحله دوم:

         فعالیت‌های پیش از عمل آموزش و در ضمن آموزش

ü معلم در تمام مراحل تهیه طرح آموزشی خود، به ویژه هنگام پیاده کردن هدف‌های آموزشی، به طور مرتب و مستمر به یافته‌های روان شناسی یادگیری مراجعه کند و از انواع، شرایط، قوانین و نظریه‌های یادگیری اطلاع حاصل نموده آن‌ها را برای بهبود بخشیدن به فعالیت‌های آموزشی خود و افزایش سطح و سرعت یادگیری دانش‌آموزان مورد استفاده قرار دهد.

اسلاید ۹ :

مرحله سوم:

          فعالیت‌های در ضمن عمل آموزش

ü این مرحله به عمل واقعی آموزش یا تدریس اختصاص دارد.

ü معلم در اجرای این مرحله از روش‌ها، فنون، تدابیر، و امکانات مختلف آموزشی استفاده می‌کند تا هدف‌های آموزش خود را به بهترین وجهی به ثمر برساند.

اسلاید ۱۰ :

مرحله چهارم:

            فعالیت‌های در ضمن عمل آموزش و پس از آن

ü کاریرد درست فعالیت‌های آموزشی مستلزم استفاده از وسایل و روش‌های مختلف اندازه‌گیری و ارزش‌یابی، هم در ضمن آموزش و هم در پایان آموزش است . 

ü مراحل آموزشی فوق‌الذکر را می‌توان در تمام سطوح آموزشی به کار بست. به همین دلیل به آن مدل عمومی آموزشی می‌گویند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.