پاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل جوایز کیفیت و تحلیل علمی معیارها و نقش آنها در ارتقای بهره‌وری سازمانی :

اسلاید ۱ :

qجوایز کیفیت ، جوایز و پاداشهایی هستند که براساس برخی از جنبه‌های کیفی عملکرد یک سازمان اهدا می‌گردند.جنبه‌هایی که در حالت عادی یک سازمان مسؤلیت زیادی در قبال آنها ندارد .

qمعیارهای جوایزکیفیت همان عوامل اصلی مدیریت کیفیت جامع (TQM-Total Quality management )  هستند و موفقیت یا عدم موفقیت سازمانها در اجرای نظام‌های مدیریت کیفیت جامع به این عوامل و کیفیت پرداختن به آنها ارتباط پیدا می‌کند .

اسلاید ۲ :

گستردگی جوایزکیفیت

qطبق تحقیقات بعمل آمده بیش از ۱۲۰ جایزه کیفیت، بهره‌وری و برتری جویی یا تعالی سازمانی در سطح جهان وجود دارد و ۶۴ کشور دنیا دارای جوایز کیفیت، بهره‌وری، برتری‌جویی یا تعالی سازمانی هستند.این جوایزتنها محدود به کشورهای پیشرفته نمی‌شود، بلکه کشورهای در حال توسعه‌ای همچون موریتانی، فیلیپین، سریلانکا، ویتنام، آفریقای‌جنوبی، امارات‌متحده، ایران، فیجی ، برزیل،پرو و ; نیز از سالها پیش صاحب مدلهای جایزه کیفیت هستند.

qمهمترین و اصلی‌ترین بخش نظام‌های جوایز کیفیت، معیارهای ارزیابی آنها می‌باشند و ارزیابی این جوایز ، سازمانهای داوطلب را براساس این معیارها و معیارهای فرعی وابسته مورد سنجش قرار می‌دهند و سطح تعالی آنها را مشخص می‌کنند.

اسلاید ۳ :

مهمترین جوایز کیفیت

qسه فقره از مهمترین جوایز کیفیت که قبل از سایر جوایز بوجود آمده‌اند به شرح زیر می‌باشند :

üجایزه دمینگ (Deming Price-DP)

üجایزه کیفیت ملی مالکوم بالدریج آمریکا (Malcom Bald ridge  National Quality Award-MBNQA)

üجایزه کیفیت اروپا (European Quality Awards-EQA)

o

اسلاید ۴ :

  تاریخچه جوایز کیفیت دمینگ و مالکوم بالدریج

q1951 : در این سال به خاطر قدردانی و تشکر از دانشمند برجسته آمریکایی آقای دکتر ادوارد دمینگ، اتحادیه دانشمندان و مهندسین ژاپن  (Japan Union of scientist and engineer-juse)  جایزه دمینگ را برقرار کرد.

q1987 : در این سال در سنای آمریکا به یاد دبیرکل بازرگانی آمریکا که در یک سانحه رانندگی فوت کرد، جایزه مالکوم بالدریج برقرار شد که پاسخی آمریکایی به جایزه پر پرستیژ دمینگ بود.

اسلاید ۵ :

تاریخچه شکل‌گیری جایزه کیفیت اروپا

q1988 : تأسیس European foundation for quality management-EFQM یا بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت بوسیله رؤسای ۱۴شرکت بزرگ اروپایی(Bosch, BT, Bull, Ciba-Geigy, Dassault, Electrolux, Fiat, KLM, Nestle, Olivetti, Philips, Renault, Sulzer, Volkswagen)   که به تأیید کمیسیون اروپا (European Commission) نیز رسیده است.

اسلاید ۶ :

تاریخچه شکل‌گیری جایزه کیفیت اروپا

q1991 : نشست EFQM در پاریس و تدوین مدل تعالی سازمانی (تجاری) اروپایی(Business Excellence Model-BEM)  که مدلEFQM نام دارد.

q1992 : شروع اعطای جایزه کیفیت اروپا (EQA) بر مبنای مدل EFQM

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.