پاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل برنامهریزی منابع سازمانی و تحلیل علمی سیستمهای ERP در مدیریت نوین کسبوکار :
اسلاید ۱ :
فهرست مطالب
- سیستمهای اطلاعاتی و انواع آن
- ERP چیست؟ (تعریف)
- ERP سیستمی جامع و کاملاً یکپارچه
- زیرسیستمهای موجود در ERPو Oracle ERP
- ویژگیهای ERP و Oracle ERP
- دستاوردهای ERP
- برای استقرار ERP در یک سازمان از کجا شروع کنیم؟
- هزینههای پیادهسازی ERP
- عوامل اصلی موفقیت در پیادهسازی ERP
- مطالعه موردی
- برخی شرکتهای برق که از سیستم Oracle بهره میبرند
اسلاید ۲ :
تعریف سیستمهای اطلاعاتی (Information System)
یک سیستم اطلاعاتی را میتوان مجموعهای از اجزاء مرتبط با هم تعریف کرد که اطلاعات را به منظور حمایت از هماهنگی، تصمیمگیری و کنترل در یک سازمان، جمعآوری، پردازش، ذخیره، بازیابی و توزیع میکند.
در یک سیستم اطلاعاتی سه عملیات Input، Process و Output منجر به تولید اطلاعات میشود.
اسلاید ۳ :
انواع سیستمهای اطلاعاتی (IS)
üسیستمهای پشتیبان عملیات
مثل: TPS، PCS، OAS، ECS
üسیستمهای پشتیبان مدیریت
مثل: MIS، DSS، EIS
اسلاید ۴ :
انواع سیستمهای اطلاعاتی (IS) (ادامه)
üسیستمهای پشتیبان عملیات:
– پشتیبانی عملیات روزانه
– پشتیبانی عملیات وظایف سطح پائین مدیریت
– تولید اطلاعات به وسیله/ مورد استفاده در فرآیندهای تجاری
اسلاید ۵ :
üسیستمهای پشتیبان عملیات شامل:
– سیستمهای پردازش رویدادها (Transaction Processing Systems: TPS)
این سیستمها وظیفه پردازش اطلاعات فرایندهای کاری را بر عهده دارند.
– سیستمهای کنترل فرآیند (Process Control Systems: PCS)
این سیستمها وظیفه کنترل فرآیندهای صنعتی و تولید را بر عهده دارند.
– سیستمهای خودکار اداری (Office Automation System: OAS)
این سیستمها وظیفه اتوماسیون اداری را بر عهده دارند.
– سیستم همکاری و ارتباطات سازمانی (Enterprise Collaborations Systems)
اسلاید ۶ :
üسیستمهای پشتیبان مدیریت:
– این سیستمها اطلاعات و پشتیبانی لازم برای تصمیمگیری کارآمد مدیران را فراهم میآورند.
– اطلاعات سیستمهای پشتیبان عملیات را برای استفاده مدیران تلخیص میکنند.
– به طور عمده در سطوح استراتژیک و مدیریتی (تاکتیکی) سازمان مورد استفاده قرار میگیرند.
اسلاید ۷ :
üسیستمهای پشتیبان مدیریت شامل:
– سیستم اطلاعات مدیریت (Management Information System: MIS)
این سیستمها تأمینکننده اطلاعات برای کمک به تصمیمگیریهای روزانه مدیریت (ساخت یافته) در سطوح مختلف است.
– سیستم پشتیبان تصمیم (Decision Support System: DSS)
این سیستمها تأمینکننده اطلاعات برای کمک به تصمیمگیریهای مدیریت در سطوح ارشد و میانی برای موارد غیر ساخت یافته است.
– سیستم اطلاعات مدیریت ارشد (Executive Information System: EIS)
این سیستمها تأمینکننده اطلاعات خاص برای مدیریت ارشد و میانی در ارتباط با فاکتورهای بحرانی (CFs) برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی است.
اسلاید ۸ :
به زبان ساده
ERP
سیستم جامع نرمافزاری است که به کمک آن میتوان کلیه فعالیتهای اطلاعاتی سازمان را یکپارچه و منابع سازمان (پول- نیروی انسانی– کالا- تجهیزات) را با هدف افزایش بهرهوری, برنامهریزی و مدیریت نمود.
اسلاید ۹ :
(Davenport, 1998):
«ERP یک بسته نرمافزاری تجاری است که هدف آن یکپارچهسازی اطلاعات و جریان آنها بین تمامی بخشهای سازمان از جمله مالی، حسابداری، منابع انسانی، زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتریان است».
اسلاید ۱۰ :
(انجمن تولید و کنترل موجودی آمریکا):
«روشی برای برنامهریزی و کنترل موثر تمامی منابع سازمان برای دریافت، تولید، ارسال و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، در شرکتهای تولیدی، توزیعی و خدماتی با یک سیستم یکپارچه».
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 