پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری دارای ۱۸۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل ارزشیابی آموزشی و بررسی علمی روش‌ها، معیارها و نقش آن در ارتقای کیفیت یادگیری :

اسلاید ۱ :

منظور از نظامدار بودن:   
اطلاعات باید با  دقت تعریف شوند.  
           با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
 منظور از تفسیر شواهد:
          اطلاعات به گونه ای صحیح  مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
   منظور از داوری ارزشی:
  ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.         

اسلاید ۲ :

ارزشیابی پیشرفت تحصیلیسنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل

با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین

میزان رسیدگی به اهداف.

اسلاید ۳ :

بلوم(۱۹۷۱)
ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند. بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.

اسلاید ۴ :

آزمون :

 وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری

نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،۱۹۹۰)

اسلاید ۵ :

تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش اندازه گیری:

تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی

( نمره صفر تا بیست)

اسلاید ۶ :

 تعریف گیج و بر لاینر از آزمون:

توجه به آزمون  یک  روش  نظام دار  برای  اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای  اینکه  بتوان  آن  رفتار را با معیار یا  هنجار ارزشیابی کرد.

اسلاید ۷ :

 سنجش

مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده

 عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون

برای تصمیم‌گیری است.

اسلاید ۸ :

سنجش تکوینی

فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها

اسلاید ۹ :

روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری:

علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.

اسلاید ۱۰ :

دسته بندی روش های سنجش

 ( زمان اجرا و هدف)

.۱سنجش آغازین

.۲سنجش تکوینی

.۳سنجش تشخیصی

.۴سنجش تراکمی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.