پاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری دارای ۲۹۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل اصول برنامه‌ریزی آموزشی و تحلیل علمی فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی نظام‌های یادگیری :

اسلاید ۱ :

توجه مهّم

در وضعیت منابع درسی رشته علوم تربیتی جهت درس اصول  برنامه ریزی آموزشی دو منبع منظور شده است تحت عنوان :

فرایند برنامه ریزی آموزشی ؛ مؤلف یا مترجم : یونسکو ؛ مترجم : فریده مشایخ

برنامه ریزی آموزشی چیست ؟ . مؤلف : فیلیپ کومز؛ مترجم : محمّد برهان منش

که ابتدا اسلایدهای خلاصه محتوای منبع اول و در ادامه منبع دوم آمده است .

اسلاید ۲ :

آشنایی با کتاب فرایند برنامه ریزی

دانشجویان پس از گذراندن مقدمات برنامه ریزی آموزشی در این کتاب که هفتمین جلد  از یک مجموعه گسترده مواد آموزشی است که در زمینه  برنامه ریزی آموزشی به منظور اشاعه مفاهیم    و روشهای این زمینه توسط بخش سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی سازمان یونسکو تهیه شده  ، کتاب مذبور از ۶ بخش تشکیل شده که برای طیف گسترده ای از افراد دست اندرکار تهیه ، اجرا و ارزیابی برنامه آموزشی کشور می تواند مفید باشد .

اسلاید ۳ :

nارائه محتوای بخش اول

مطالبی که در این فصل معرفی می شوند از این قرارند :

بیان مفهوم توسعه از دیدگاه رشد و از نظر کیفیت زندگی

اسلاید ۴ :

هدفهای یادگیری این بخش

پس از پایان مطالعه این بخش از خواننده انتظار می رود قادر باشد :

 ضرورت برنامه ریزی آموزشی  در جوامع نوین / مفاهیم «تغییر » ، « توسعه » ، « رشد » / تغییراتی که در چهار چوب فرایند توسعه کشور  پدید  می آید /   شاخصهای  عمده  توسعه  اجتماعی ـ اقتصادی  ، را توضیح ، تشریح ، بیان ، تعریف نمایند .

اسلاید ۵ :

مقدمه

امروز امر آموزش در هر کجا بدون اینکه برنامه ریزی شود با اشکال انجام می پذیرد در طی نیم قرن اخیر برنامه آموزشی به عنوان پاسخی به مسائل مبتلا به جامعه مطرح شده است . در جوامع نوین با مشاهده سرعتی که در وقوع تغییرات ایجاد شده از یک سو و اعتقادات انسانها به ضرورت تغییر از سوی دیگر تأمل در باره مفهوم تغییر را ضروری کرده است . 

اسلاید ۶ :

اختلالاتی که در اثر شتاب تغییرات نا معمول در جامعه ایجاد شده:

üانجام اصلاحات ارضی در جوامعی که هنوز امکانات استقلال لازم در دسترس روستاییان قرار نگرفته

üاجرای برنامه های تنظیم خانواده در جوامعی که زیر بنای تأمین اجتماعی برای همه فراهم نشده

اسلاید ۷ :

عواقب جدی تغییرات شتاب زده در جوامع سنتی

فرزندان ونسل جوان نسبت به شیوه هاکهن خانوادگی سلب اعتماد نموده   ،  لذا  مجموع آموزشهای غیر رسمی  مرسوم در  این جوامع در  معرض  زوال و نابودی قرار می گیرد و نسل جوان بیشتر و بیشتر به نظام آموزش رسمی و مدرسه ای متکی است . 

اسلاید ۸ :

نکته مهم در رابطه با ایجاد تغییرات در جامعه

برنامه ریزان به اتفاق کلیه عوامل ایجاد تغییر باید تلاشی کنند  تاقبل از تغییر ، توافق کلیه افرادی را که تغییرشامل حال آنها می شود جلب نمایند ، که موجب کاهش خسارات ناشی از ایجاد تغییر  برای گروههای مختلف خواهد شد .

اسلاید ۹ :

نکاتی درباره مفهوم توسعه

ïواژه توسعه ابتدا توسط زیست شناسان به جای فرایند به کار رفت .

ïانسان در امر توسعه مسئوول است و نقش اساسی ایفا می کند .

ïهدف توسعه بهبود است .

ïکاربرد مفهوم توسعه در مورد کشور ، جامعه ، انسان در چهار چوب دو جنبه ( افزایش کمی یا رشد ) و توسعه کیفی مطرح است . 

ï

اسلاید ۱۰ :

ادامه نکات در رابطه با توسعه

ïدر مطالعات لاا قل یک اصل مهم شناخته شده است که توسعه یک فرایند خود جوش و خود کار نیست بلکه باید سازمان یافته و برنامه ریزی شود .

ïراههای زیادی برای توسعه وجود دارد ولی هیچیک از آنها موفقیت کاملی را تضمین نمی کند .

ïدر پایان هر راه نوع متفاوتی از جامعه توسعه یافته پدیدار می گردد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.