پاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها دارای ۷۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل خرابیهای آسفالت در پروژههای راهسازی و تحلیل علمی روشهای مرمت و بهسازی آنها :
اسلاید ۱ :
مقدمه
lهمانطور که هر نقطه از بدن انسان به وسیله شبکه های ارتباطی مویرگها رگها و شاهرگها به مرکز بدن یعنی قلب مربوطند و این ارتباط باعث ادامه حیات شخص می شود یک کشور هم که در حکم یک ارگان زنده است برای ادامه حیات و توسعه روابط اقتصادی اجتمعاعی و فرهنگی خود باید دارای شبکه گسترده ا ی از راهای فرعی اصلی و شاهراها باشد که بتواند تمام نقاط کشور را به هم متصل نماید.نگاهی کوتاه به کشورهای صنعتی و کشاورزی د نیا نشان می دهد با وجود اینکه هم اکنون دارای شبکه های ارتباطی پیچیده و تار عنکبوتی هستند و این شبکه ها از استانداردهای بالای برخوردار بوده و تمام مناطق کشور را زیر پوشش خود گرفته است معذالک هنوز هم این کشورها سهم بزرگی از بودجه عمرانی سلانه خود را صرف احداث تکمیل توسعه و نگهداری راه ها می نماید برای رسیدن به این منظور قبل از هر چیز داشتن اطلاعات اساسی کافی در امر طراحی هندسی راه و راهسازی که براساس سه عامل اصلی ایمنی راحتی و اقتصاد استوار باشد ضروری است.
اسلاید ۲ :
انواع خرابی راهها و اصول مرمت آنها :
یکی از معضلات سرنشینان وسایل نقلیه عبور بر بستر ناهموار معابر می باشد . با پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنایع خودروسازی پارامتر آسایش و راحتی مسافر بیش از پیش مورد توجه طراحان قرار می گیرد . این راحتی ممکن نخواهد بود مگر اینکه وسایل نقلیه بر یک بستر مناسب و هموار قرار بگیرند و حرکت نمایند . در کشور ما به علت ارزان بودن فراورده های نفتی مثل قیر ، غالباً از آسفالت برای اجرای لایه های نهایی روسازی راهها استفاده می شود.
روسازی بتن آسفالتی علاوه بر ایجاد سطح صاف دارای زبری لازم برای ترمز گیری وسایل نقلیه نیز می باشد . خرابی روسازی راه و تأثیر بسزایی در کاهش سرعت ترافیک و به تبع آن ایجاد تأخیر بیشتر برای هزینه های مربوط به استهلاک وسایل نقلیه و مشارگکت زیست محیطی را از طرف دیگر در پی دارد .
اسلاید ۳ :
شناخت دقیق نوع خرابی و اندیشیدن تدابیر لازم برای تعمیر و نگهداری راه و رفع خرابی های بوجود تقسیم بندی راهها از نظر رویه به شرح ذیل می باشد:
lراههای فاقد روکش
lراههای با رویه بتن آرمه
lراههای با رویه بتن آسفالتی
اسلاید ۴ :
خرابی راههای فاقد روکش :
در اثر نفود آب به جسن اینگونه راهها خرابی زودتر اتفاق افتاده و نیازمند بازرسی و تعمیر و نگهداری بیشتری هستند . مهمترین خرابیهای راههای فاقد روکش عبارتند از :
اسلاید ۵ :
پروفیل عرضی نامناسب :
lبا توجه به شدت خرابی سطح راه دارای گودی و تجمع آب و ناهمواری می شود . پروفیل عرضی نامناسب به صورت ، طول خرابی در واحد نمونه و در راستای خط وسط راه اندازی گیری می شود . درجه شدت خرابی برای ارزیابی رویه نیز برداشت می گردد.
اسلاید ۶ :
زهکش های کناری نامناسب :
lاین نوع خرابی موجب جمع شدن آب در جوی ها و کانالها و نفوذ آب به جسم راه می گردد . خرابی زهکش ها در اثر جمع شدن مکواد زاید ، رشد علفهای هرز ، فرسایش جوی ها و جاری شدن سیل اتفاق می افتد . زهکش های نامناسب به صورت طول خرابی در واحد نمونه گیری اندازه گیری می شوند .
اسلاید ۷ :
موج افتادگی :
lعبارت است از یک سری پستی و بلندی های نزدیک به هم یا فواصل تقریباً یکنواخت و در جهت عمود به محور طولی جاده . این نوع خرابی معمولاً بعلت ترافیک سنگین و عدم تراکم روسازی جاده ایجاد می شود . بسته به شدت خرابی ناهمواری هایی به عمق ۵/۷ – ۵/۲ سانتیمتر ایجاد می شود . موج افتادگی به صورت تخمینی از مساحت خرابی و یا ذکر شدت خرابی در واحد طول نمونه اندازه گیری می شود .
اسلاید ۸ :
lعبور و مرور وسایل نقلیه و فرسایش راه فاقد روکش منجر به سست شدن مصالح سنگی و جدا شدن آنها از خاک چسبنده و ایجاد گرد و غبار می شود . عدم کنترل این نوع خرابی علاوه بر مسایل ایمنی فرسایش بیشتر و سریعتر راهها را نیز بدنبال دارد . بسته به شدت خرابی ، غلظت گرد و غبار تغییر خواهد کرد . این نوع خرابی به صورت تخمین مقدار گردد و غبار حاصل بر اثر عبور وسیله نقلیه با سرعت Km/h 40 و سدن آن اندازه گیری می شود .
اسلاید ۹ :
چاله :
lفرورفتگی های کاسه ای شکل در سطح جاده با قطر کمتر از یک متر بوده و در اثر سائیده شدن مصالح سنگی در پی تردد وسایل نقلیه سنگین ایجاد می شود . تجمع آب در چاله و نفوذ آن به جسم راه منجر به رشد چاله شده و خرابی های بعدی را در پی خواهد داشت . این نوع خرابی با شمارش تعداد چاله ها با درجات مختلف در واحد نمونه اندازه گیری می شود .
اسلاید ۱۰ :
شیارهای طولی :
فرورفتگی سطح جاده در مسیر چرخهای وسایل نقلیه بوده و بدلیل تغییر شکل دائم لایه های زیرین بر اثر عبور و مرور مکرر وسایل نقلیه سنگین ایجاد می شود .
بسته به شدت خرابی عمق شیارهای طولی بین ۵/۷ – ۵/۲ سانتیمتر تغییر خواهد کرد . این نوع خرابی به صورت مساحت سطح شیاردار در واحد نمونه با ذکر شدت خرابی اندازه گیری می شود .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 