پاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال دارای ۱۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل کسبوکارهای الکترونیکی و تحلیل علمی ساختار، راهبردها و نقش آن در اقتصاد دیجیتال :
اسلاید ۱ :
در دنیایی که معاصرش هستیم بدون شک کسی نیست که ارزش
وقت وکاربرد اطلاعات اگاهی
نداشته باشد روزی نخستین رایانه در حجم یک ساختمان دوطبقه
اختراع شد کمتر کسی باور داشت که این دسیتگاه عظیم الجثه
روزی در ابعاد یک ساعت مچی موردبهره برداری قرار گیرد
اسلاید ۲ :
تکنولوژی اطلاعات وشبکه جهانی اینترنت تجارت ودادو ستد جهانی را وارد عصر جدیدی به نام EC (تجارت الکترونیک) کرد
که با سرعت زیادی در حال
گسترش است بر اساس امار ارایه شده با حضور
کسب وکار انلاین در سال ۲۰۰۴ در امد جهانی
کسب و کار اینترنتی به سقف ۷/۲ تریلیون دلار
رسید
اسلاید ۳ :
کسب وکار در حقیقت چیزی جز برقراری ارتبات با
افراد نیست وافراد میتوانند ۲۴ساعت شبانه روز به راحتی بدون صرف
هزینه در محیط W.W.W باشند وهمچنین با وارد شدن بر گستره جهانی تجارت میتوانند با کمترین
وکوچکترین امکانات در هر نقطه از جهان به ان بپیوندند
اسلاید ۴ :
کاربرد فناوری اطلاعات در امور مربوط به تجارت و اقتصاد و فرآیندهای بازرگانی منجر به پیدایش علم
جدیدی به نام تجارت الکترونیک یا E-COMMERCE شده است که نقش اصلی و بسزایی را در امور اقتصادی جهان بر عهده دارد.
با توجه به پیشرفتهای فناوری روزمره و شتابان,
جوامع به جوامعی مبتنی بر دانش و آگاهی تبدیل شدهاند.
اسلاید ۵ :
در قرن بیست و یکم فناوری اطلاعاتی و ارتباطی با سرعت بیشتر پیشرفت خواهد کرد. پیشرفتهای به وجود آمده در فناوری اطلاعات و ارتباطات در اواخر قرن بیستم باعث شکلگیری تجارت الکترونیکی شده است. تجارت الکترونیکی انقلابی عظیم در شیوه تجارت و کسب و کار به وجود آورده است.
تجارت الکترونیکی و به تعبیر وسیعتر کسب و کار الکترونیکی شیوه و نحوه زندگی کردن انسانها را نیز متحول میسازد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به مؤسسات و سازمانها این امکان را میدهد که فعالیتهای تجاری و مبادلات خود را با سرعت و انعطافپذیری انجام دهند.
اسلاید ۶ :
کشورهای پیشرفته چندین سال است که تجارت الکترونیکی را آغاز کردهاند و کم کم مسائل و مشکلات آن را تجربه کردهاند بنابراین تا حدودی بسترهای فناوری, قانونی و سرمایههای انسانی و مادی لازم برای توسعه و گسترش آن را فراهم ساختهاند و در آستانه تحول اساسی و کامل در شیوه کسب و کار و زندگی هستند, که در آن به میزان وسیع از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده خواهد شد.
اسلاید ۷ :
علاوه بر کشورهای پیشرفته, کشورهای در حال توسعه نیز به منظور ایجاد زیرساختها و بسترهای لازم برای تجارت الکترونیکی, در حال برنامهریزی و تلاش هستند. در کشور ما هم تلاشهای پراکندهای صورت گرفته است, ولی این تلاشها تاکنون اثربخش نبوده است زیرا از یک طرف از انسجام و یکپارچگی لازم برخوردار نمیباشد و از طرف دیگر فاقد سرعت مناسب هستند. رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه پایانی قرن بیستم و شروع قرن بیست و یکم افقهای جدیدی را بر روی کسب و کار و تجارت باز نمود. این افقهای جدید سبب تحول در امر تجارت گردید و با سرعت و شتاب وصفناپذیری در حال گسترش میباشد.
اسلاید ۸ :
در این پروژه تعاریف مختلف برای تجارت
الکترونیک و تفاوت آن با کسب و الکترونیک ذکر
می گردد و عوامل موثر در این تجارت بررسی و مدل های موجود این تجارت نیز معرفی خواهد
شد . همچنین سعی می شود برای مدل های مختلف مثال های عملی و کاربرد نیز تعریف و
ویژگی بازارهای الکترونیکی نیز مورد بررسی قرار گیرند .
اسلاید ۹ :
با توجه به پیشرفت های اخیر در زمینه فن آوری اطلاعات و راه اندازی شبکه های کامپیوتری با تکنیک های مختلف از جمله فیبر نوری و بی سیم در کشورهای مختلف جهان ، محدودیت های زمانی و مکانی برای انتقال اطلاعات و ارتباطات حذف شده و بستر لازم برای انتقال سریع اطلاعات از جمله اطلاعات تجاری و اقتصادی فراهم شده است
اسلاید ۱۰ :
. در گذشته مردم جهان برای کسب درآمد می بایستی مسافرت های مختلف انجام می دادند و برای شناخت منابع تجاری زمان زیادی را صرف می نمودند ولی امروز منبع اصلی درآمد تجارت از طریق اینترنت تعریف می گردد . برای تجارت الکترونیک تعاریف مختلفی بیان شده که جامع ترین تعریف آن انجام کلیه مفاهیم تجاری و فرایند ها و مبادلاتی است که از طریق اینترنت معرفی می گردد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 