پاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش دارای ۸۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل سنجش عملکرد (Performance Assessment) و بررسی علمی آزمون‌های واقعی و اصیل در آموزش :

اسلاید ۱ :

ویگوتسکی vigotsky

–مطابق نظریه  منطقه مجاور رشد ویگوتسکی، سطح رشد کودک را نمی‌توان فهمید. مگر آن که سطح رشد واقعی و سطح ظرفیت رشد او را نیز بشناسیم.           

مرز مجاور رشد، فاصله ایست میان سطح رشد واقعی که در جریان حل مستقل مسئله تعیین می‌شود .

و سطح ظرفیت رشدی که از طریق حل مسئله همراه با راهنمایی مربی یا همکاری با شاگردهای تواناتر حاصل می‌شود.

اسلاید ۲ :

سنجش پویا

هرگاه که یک دانش‌آموز به تنهایی نمی‌تواند راه حل مسئله  را پیدا کند، به کمک آزمونگر بهره‌مند می‌شود.

به جای محاسبه تعداد تمرینهای لازم برای یادگیری یک موضوع ، میزان راهنمایی و کمک مورد نیاز دانش‌آموز برای دستیابی به یک مجموعه از قوانین و بکار گیری آنها در یادگیری بررسی شود.  به دنبال مقایسه فراگیران                  با یکدیگر نیستیم.

به دنبال روشهایی هستیم تا به تک تک افراد کمک کنیم تا به سطح معینی از عملکرد برسند.

اسلاید ۳ :

یادگیری در حد تسلط بلوم

Master lesrning

 

همه می‌توانند یاد بگیرند ولی با سرعت‌های مختلف.

اسلاید ۴ :

  1.   منطق پاسخ‌گویی
  2. عدم توجه به ابعاد دیگر شخصیت فراگیران
  3. نظریه ویگوتسکی
  4. سبک‌های یادگیری
  5. نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم
  6. نظریه شناختی برونر

اسلاید ۵ :

ضرورت

.۱نظریه های جدید یادگیری بر فرایند های پیچیده فکری تأکید می کنند.

.۲نظریه ها بر خود نظم دهی  و خودارزیابی یادگیرنده تأکید می کنند. چگونه دانش  را تفسیر می کنند و به کار می گیرند تا مسایل پیچیده را حل کنند و خود را ارزیابی کنند.

.۳آزمون های کتبی مهارتهایی را می سنجد که در دنیای واقعی مانند ندارد.از بچه خواسته می شود سوالهایی را حل کند که ممکن است در دنیای واقعی هرگز با آن روبرو نشود.

.۴آزمون های عملکردی از آزمون شونده  می خواهند تا به انجام نوعی رفتار اقدام کند نه اینکه صرفاً سوال هایی را جواب دهد.

(با مهارت سروکار دارد.)

اسلاید ۶ :

مهارتها

 سخن گفتن، نوشتن، گوش دادن، خواندن شفاهی، انجام آزمایش در آزمایشگاه، رسم کردن، نواختن آلات موسیقی، ژیمناستیک، مهارتهای شغلی، مهارتهای مطالعه کردن، و مهارتهای اجتماعی

اسلاید ۷ :

عادتهای کاری

 توانایی در برنامه ریزی، استفاده ی درست از زمان، استفاده از وسائل، استفاده از منابع، نشان دادن ویژگیهایی چون ابتکار، خلاقیت، پشتکار، و قابل اعتماد بودن.

اسلاید ۸ :

نگرشهای اجتماعی

 علاقه مندی به رفاه دیگران، احترام گذاشتن به قانون، احترام گذاشتن به اموال دیگران، حساس بودن نسبت به مسائل اجتماعی، احترام گذاشتن به نهادهای اجتماعی، میل به کوشیدن برای پیشبرد اجتماعی

اسلاید ۹ :

علاقه ها

 اظهار علاقه نسبت به فعالیتهای آموزشی، مکانیکی، هنری، علمی، اجتماعی، تفریحی، شغلی

اسلاید ۱۰ :

ارج گذاری یا قدردانی

 ابراز رضایت و شادمانی نسبت به طبیعت، موسیقی، هنر، ادبیات، مهارتهای جسمانی، و خدمتهای برجسته اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.