پاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل طراحی جاده با کمک رایانه و بررسی علمی فناوری‌های نوین، الگوریتم‌ها و کاربردهای مهندسی حمل‌ونقل :

اسلاید ۱ :

مرور

ساختن جنگل به معنی عبور از جنگل است. این کار به کارشناسانی نیاز دارد که با مدیریت جنگل، ماهیت ملاحظات و شرایط اقتصادی آن آشنا باشند. این متخصصین مهندسین جنگل است (جتگلداری). این دوره برای درک بهتر نقش انفورماتیک در طراحی و ساخت جاده جتگلی است.

اهداف دوره

این دوره برای شما درک کلی از طراحی راه به طور کلی و برنامه ریزی و طراحی به کمک کامپیوتر برای جاده های جنگلی ارائه می کند.

اسلاید ۲ :

ساخت راه جنگلی و شبکه ها

ساخت راه جنگلی یعنی پوشش دادن جنگل با یک شبکه حمل و نقل که اهداف مدیریت جنگل را شامل می شود.

راهسازی جنگلی برای شبکه به معنی سیستمی یکپارچه از شبکه راه های حمل و نقل است که اهداف مدیریت جنگل را شامل می شود.

اسلاید ۳ :

راهسازی اصلی جنگلی

ارتباط (اتصال) جنگل با شبکه جاده های عمومی (بزرگراه)، جاده های حمل و نقل.

شبکه راهسازی ثانویه که تا اندازه ای برای ترافیک در شبکه راه اصلی است.

راهسازی خوب: که حمل و نقل را در بخشی از جنگل امکان پذیر می کند. غلطک و yarding

اسلاید ۴ :

راهسازی جنگلی در مجارستان

مساحت مجارستان ۹۳۰۰۰ کیلومتر مربع است. از این مساحت ۸۰۰۰۰۰ آن جنگل است. از این ۸۰۰۰۰۰ هکتار در کشور، پستی و بلند است.

مجارستان ۸۱۰۰ کیلومتر طول شبکه راه جنگلی دارد که شامل:

جاده های پوشش یافته   ۲۸۰۰ کیلومتر

جاده غیرآسفالت  ۲۰۰۰ کیلومتر

راه جاده جنگلی ریلی  ۳۴۰ کیلومتر

جاده دیگر  ۱۸۰۰ کیلومتر

راه آبی  ۱۶۰ کیلومتر

اسلاید ۵ :

چه چیزی یک راه جنگلی را می‌سازد:

راه (جاده) جنگلی یک راه عبور و مرور است که عبور و مرور ایمن وسایل نقلیه را ممکمن می‌سازد.

ساخت آن با تقاضای مدیریت جنگل است.

اثر آن ثابت است و مساحت اشتغال شده‌اش زمین جنگل است که دوره‌ای طولانی‌تر از زمین زمین زراعی است، اما کارهای دیگری در مدیریت جنگل ایفا می‌کند.

اسلاید ۶ :

اسلاید ۷ :

فاصله ترمز گرفتن و فاصله دید توقف

جاده باید طوری طراحی و ساخته شود که بتوانیم مسافت ترمز گرفتن را ببینیم. اگر وسیله نقلیه در سرعت طراحی شده حرکت کند.

فاصله دید توقف برابر است با فاصله ترمز گرفتن در شرایط ایمن. مساخت ترمز گرفتن آنقدر طولانی است که وسیله نقلیه بین شناسایی مانع و توقف وسیله نقلیه قرار می‌گیرد.

اسلاید ۸ :

فاصله ترمز گرفتن و فاصله دید توقف

در جاده دارای یک خط عبور، فاصله دید توقف، فاصله بین ترمز گرفتن دو وسیله نقلیه است که در جهت مخالف هم در حال حرکت می‌باشند. در جاده دارای دو خط عبور، این فاصله دید توقف مساوی فاصله ترمز گرفتن است.

در جاده‌های برفی و یخی، میانگین قابل توجه، ضریب اصطکاک طولی وجودر ندارد و ترافیک ایمن با کاهش سرعت و ایجاد مشکل بر سطح جاده ایجاد می‌شود.

اسلاید ۹ :

عبور و مسافت دید عبوری

در جاده دارای دو خط عبور، عبور برای افزایش سرعت متوسط مشارکت دارد. بنابراین با طراحی آن ما افزایش بخش مقطع جاده را درنظر می‌گیریم، جایی که عبور امکان دارد. با وجود امکانات عبوری، باید بطور یکپارچه در سطح جاده باشد.

از دیدگاه طراحی آن برای اطمینان از مسافت دید عبو است.

اسلاید ۱۰ :

عبور و مسافت دید عبوری

عبور اقدامی خطرناک است. در جاده‌ای که در حال ساخت است. عبو و مرور ایمن است اگر راننده وسیله به خط عبور خود برگردد. بدون آسیب راننده‌ای که از جهت مخالف می‌آید. دید عبوری ضروری در فاصله‌ای است شامل:

– مسیر وسایل در حال عبور

– مسیر وسیله نقلیه که از جهت مخالف می‌آید.

– فاصله ایمن بین وسیله در حال عبور و وسیله‌ای که از جهت روبرو می‌آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.