پاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل فناوری ارتباطات و اطلاعات و تحلیل علمی تحولات آموزشی و نقش آن در یادگیری نوین :
اسلاید ۱ :
- عصر دیجیتال: عصر جامعه دانش پایه
–وقوع ” پدیده شبکه“
-متحول شدن عمیق، وسیع و پیگیر کلیه شئون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی: تحولی عمیقتر از پیدایش صنعت چاپ، ماشین بخار، برق
-ابزاری برابرساز، و توانمندکننده.
-حق دسترسی به سپهر اطلاعاتی (Cyber Space) باید در اعلامیه حقوق بشر گنجانده شود. (یونسکو)
اسلاید ۲ :
توانمند سازی و برابرسازی
انقلاب نوین آموزشی =
۱- دسترسی به شبکه +
۲- آموزش و پژوهش گروهی +
۳- بسترسازی خلاقیت =
تولید نیروی انسانی خلاق، کارآمد، کارآفرین و مسئول در جامعه برای رقابت جهانی
اسلاید ۳ :
شیوه ها ی انقلاب نوین آموزشی
– محور آموزش = دانش آموز با استفاده از رایانه و شبکه
– مهمترین روش های آموزشی:
۱. پژوهش مسئولانه، مستقل و گروهی دانش آموز
۲. همکاری های گروه های پژوهشی بین مدارس شهر، روستا، در سطح کشوری و بین المللی با استفاده از شبکه
۳. گفتگوی تمدن ها در میان دانش آموزان در سطح بین المللی
اسلاید ۴ :
مهمترین روندهای انقلاب آموزشی
۱. شکسته شدن مرزمیان آموزش و پژوهش
۲. شکسته شدن مرزمیان رشته های مختلف علوم و فرهنگ
۳. شکسته شدن مرز میان آموزش ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و عالی
۴. نیاز مبرم به آموزش مادام العمر
اسلاید ۵ :
خلاقیت و نظام سنتی آموزشی
– نظام امتحان گرا، کنکورگرا، نمره ۲۰ گرا و شاگرد اول گرا مانعی اساسی در پرورش و شکوفایی خلاقیت جوانان است.
– این نظام باید با روشهای نوین آموزشی بر پایه مطالعه و پژوهش گروهی و استفاده از شبکه جایگزین شود.
– در شرایط کنونی، آموزشهای ضمنی با استفاده از رایانه و اینتزنت حلقه انتقال در راه تغییر نظام آموزشی است.
اسلاید ۶ :
موانع ریشه ای در خلاقیت پروری جوانان
– بخش اساسی نیروی کودکان و نوجوانان ما درنتیجه تنش ها و تضادهای روحی، خانوادگی و اجتماعی از میان می رود.
– فرهنگ غالب بر جامعه در سرزنش دیگران، مچگیری و عدم مسئولیت پذیری مانع ایجاد محیط امن و آرام جهت تفکرو تمرکز ذهن است که برای خلاقیت پروری حیاتی است.
– این ناهنجاریها ریشه در آسیب دیدگیهای کودکان در خانواده دارد:
میزان کودک آزاری بنا به وزارت بهداشت(سال ۸۲) : ۵۰
میزان زن آزاری بنا به وزارت کشور (سال ۸۳) : ۶۰ میزان مجادلات و منازعات خانوادگی ؟
اسلاید ۷ :
نتایج آسیب دیدگی کودکان
– اختلال در ترشحات غدد کلیوی (آدنرالین و کورتزل): آماده باش دائمی
– افت ترشحات سروتونین (سازمانده واکنشهای احساسی): زود رنجی
– اعتیاد به ترشحات مواد مخدر درونی بدن: میل به تکرار فاجعه
– توقف رشد عاطفی کودکان
– ترس و ناامنی درونی، ناهنجاریهای احساسی و رفتاری
– ضربه ریشه ای به خردگرایی و خلاقیت
– کلیه شواهد و دلایل تاریخی بر آن گواه اند که این آسییب دیدگی میراث حملات و حکومتهای ۲۰۰ ساله مغول و تیموری در ایران و انتقال نسل به نسل آن از طریق خشونت در خانواده و جامعه و ریشه دوانیدن فرهنگی و ساختاری آن در تاریخ کشور ما ست.
اسلاید ۸ :
راهکارهای رشد خلاقیت
– جهاد ملی با آسیب دیدگی کودکان:
کودک آزاری، زن آزاری، منازعات خانوادگی
– آموزش عمومی، آموزش معلمین، مدیران، کودکان و اولیا در زمینه آسیب دیدگی
– تشویق پژوهشهای علوم اجتماعی-سیاسی، روانشناسی، آسیب شناسی، مردم شناسی و تعلیم و تربیت
– تبدیل آسیب دیدگی به خلاقیت: بالا رفتن آگاهی آسیب دیده از جراحات روحی- روانی و سعی در خویشتن داری، مسئولیت پذیری و شناخت و درک این جراحات بجای پرخاشجویی یا مظلوم گرایی امکان ترمیم زخمهای درونی را از طریق خلاقیتهای علمی،فنی، فرهنگی، هنری، تولیدی یا اجتماعی بوجود میآورد.
– استفاده از ظرفیت شبکه و رسانه های چندگونه در آموزش های جنبی در زمینه آسیب دیدگی در جهت حل بزرگترین مانع توسعه اجتماعی و خلاقیت پروری در تاریخ بعد از مغول در ایران
اسلاید ۹ :
- تجربه بنیاد دانش وهنر
تأسیس در سال ۱۳۷۷ با همکاری دانشگاه صنعتی شریف
چشم انداز:
توانمندسازی جوانان و نوجوانان با فناوریهای نو به ویژه فناوری اطلاعات در راستای تقویت شوق زیستن در آنان ودستیابی به خرد و مهارتهای لازم برای زندگی در دنیای نو.
مأموریت:
ایجاد امکانات دسترسی به شبکه و آموزش در راستای پرورش استعدادها، تقویت سواد فن آوری اطلاعات، و کارآفرینی
حمایت از پروژه های تحقیقاتی گروهی در زمینه های توسعه علمی و فرهنگی با استفاده از رایانه و شبکه.
اسلاید ۱۰ :
فعالیتهای بنیاد
۱. ایجاد و توسعه شبکه مدرسه
۲. ایجاد و توسعه مراکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات
۳. طرحهای فرهنگی- تکنولوژیک
۴. برنامه های بازپروری روحی-روانی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 