پاورپوینت کامل قانون رقابت و تحلیل علمی اصول حقوقی، اقتصادی و تأثیر آن بر بازارهای جهانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پاورپوینت
20870
5 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل قانون رقابت و تحلیل علمی اصول حقوقی، اقتصادی و تأثیر آن بر بازارهای جهانی دارای ۵۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل قانون رقابت و تحلیل علمی اصول حقوقی، اقتصادی و تأثیر آن بر بازارهای جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت قانون رقابت

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت قانون رقابت

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت کامل قانون رقابت و تحلیل علمی اصول حقوقی، اقتصادی و تأثیر آن بر بازارهای جهانی :

اسلاید ۱ :

ابزارهای تنظیم

  • مالکیت عمومی
  • قانون رقابت

اسلاید ۲ :

مالکیت عمومی

در دهه های گذشته وسیعترین شکل تنظیم برای کنترل قدرت انحصاری(بخصوص انحصارطبیعی) مالکیت عمومی بوده است. در حقیقت طی این سیستم تنظیمی، انتظار بر آن بوده است که ترکیبی از کنترل سیاسی، پاسخگویی، فشار اداری و چارچوب قانونی می‌تواند اهداف تنظیم را برآورده کند...                                                     .

اسلاید ۳ :

 قانون رقابت

قانون رقابت مهمترین ابزار جهت ممنوعیت اعمال ضد رقابتی و تقویت رقابت‌ بازارها به حساب می‌آید، بطوری که در حال حاضر بیش از صد کشور جهان قانون رقابت دارند.

اسلاید ۴ :

تفاوت میان قانون رقابت، تنظیم و تنظیم زدایی

اسلاید ۵ :

قانون رقابت و سیاست رقابتی در جهت تنظیم رفتارهای ضد رقابتی توسط بنگاه ها تدوین و اجرا می گردند،‌حال آنکه تنظیم زدایی در جهت حداقل ساختن آن دسته از عملکردهای دولتی است که در بازار موجد اختلال می شود. علاوه بر این موارد «تنظیم » نیز وجود دارد که در جهت کنترل فتارهای بنگاه ها در بخش هایی است که شکست های بازاری مشاهده می شود و رقابت به تنهایی قادر به حل مشکل نیست. تنظیمات به چهار صورت اقتصادی،‌ اجتماعی،‌بهداشتی و زیست محیطی می باشند.

اسلاید ۶ :

 تنظیم قیمت و کنترل

در این نوع تنظیم، یک توافق بلندمدت بین نهاد تنظیم‌کننده و بنگاه انحصاری وضع می‌شود و طی آن بنگاه متعهد می شود تا تقاضای مصرف‌کنندگان را در حد معقول و در حداقل هزینه برآورده کند و در عین حال ملزم می شود که قیمت محصول خود را در محدوده تعیین شده توسط آژانس تنظیم کننده قرار دهد.

اسلاید ۷ :

نهاد تنظیمی

مقام رقابتی (competition authority )

  1. مجموعه های تنظیمی (Regulatory Body)

۱-۲ وزارتخانه‌ها و آژانس‌های وزارتخانه ای

 ۲-۲آژانس‌های مستقل تنظیم‌کننده

۳-۲ آژانس‌های مستقل مشاوره‌ای

اسلاید ۸ :

مقام رقابتی

  • مقام رقابت؛ نهاد یا مجموعه نهادهایی است که ضامن اجرای قانون رقابت است.

اسلاید ۹ :

 تنظیم قیمت و کنترل

در این نوع تنظیم، یک توافق بلندمدت بین نهاد تنظیم‌کننده و بنگاه انحصاری وضع می‌شود و طی آن بنگاه متعهد می شود تا تقاضای مصرف‌کنندگان را در حد معقول و در حداقل هزینه برآورده کند و در عین حال ملزم می شود که قیمت محصول خود را در محدوده تعیین شده توسط آژانس تنظیم کننده قرار دهد.

اسلاید ۱۰ :

وزارتخانه‌ها و آژانسهای وزارتخانه‌ای

  • وزارتخانه ها و آژانس های وزارتخانه ای دو نهادی هستند که در کشورهای مختلف، مسئول اجرای مقررات تنظیمی می باشند. این آژانسها بودجه جداگانه ومدیریت خودمختار دارند و از لحاظ سلسله مراتب زیرنظر یک وزارتخانه عمل می‌کنند، اما در عمل تا حد زیادی مستقل هستند.
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.