پاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل هدف ارتباطات و بررسی علمی نقش آن در تعاملات انسانی، سازمانی و توسعه اجتماعی :
اسلاید ۱ :
هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد
اسلاید ۲ :
انواع ارتباطات
۱- یک طرفه : ارسال پیام از ناحیه فرستنده بدون انتظار دریافت بازخورد
۲- دو طرفه : ارسال پیام و دریافت بازخورد از گیرنده پیام
اسلاید ۳ :
موانع ارتباطات اثربخش
۱- اختلاف در ادراک ۲- اختلاف زبان
۳- صدا ( شلوغی ) ۴- عواطف
۵- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی ۶- عدم اعتماد
اسلاید ۴ :
غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد
با شناسایی دقیق هر یک از موانع موجود بر سر راه ارتباطات و برنامه ریزی مناسب برای آن مانع می توان به ارتباطات اثربخش دست یافت
اسلاید ۵ :
عناصر عمده فرآیند ارتباطات
۱- فرستنده پیام (منبع) ۴- کانال (وسیله انتقال)
۲- به رمز درآوردن ۵- رمز گشایی
۳- خود پیام (سخنان،نوشتجات،علائم) ۶- پارازیت
۷- بازخورد
اسلاید ۶ :
ارتباط غیر کلامی
یعنی استفاده از علائم ، اشارات بدنی و بیانات چهره ای و . . . و بطور کلی استفاده از زبان حرکات و سکوت جهت انتقال مفاهیم و معانی
اسلاید ۷ :
تعریف بازخورد
بازخورد یعنی واژگونی فرآیند ارتباطات بعبارتی انعکاس ارتباطات از طرف گیرنده به فرستنده
اسلاید ۸ :
تعریف ارتباط موفق
ارتباطی را موفق می نامند که استنباط فرستنده و گیرنده از پیام یکسان باشد ، یعنی گیرنده پیام منظور فرستنده را بطور دقیق فهمیده باشد
اسلاید ۹ :
سیستم های مختلف حسی افراد
۱- تصویری (پدیداری)
۲- عاطفی (هیجانی)
۳- سامعی (شنیداری یا آهنگینی)
۴- واژه ای (کمی یا استدلالی)
اسلاید ۱۰ :
ویژگی های افراد تصویری
– دوست دارند دنیای روانی خود را مصور نشان دهند
– به فاصله علاقه دارند
– در سمینارها در آخر سالن می نشینند
– در دفتر کاری ، صندلی مراجعان را روبروی میز خود می چینند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 