پاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت رفتار سازمانی و تحلیل علمی تعاملات انسانی، فرهنگ کاری و کارکردهای مدیریتی :
اسلاید ۱ :
ارتباطات
qبدون شک ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می کند.
qاز طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی هم مشکلات جهان است.
اسلاید ۲ :
نقش ارتباطات سنتی
qبه عقید ”هنری فایول“ اگر در یک سازمان فرضی، کانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید. اما چنانچه F یک پل ارتباطی به P بزند و با یک نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
اسلاید ۳ :
هفت عامل ویژ ارتباطات از نظر ”برنارد“
.۱مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند.
.۲کانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یک از اعضای سازمان موجود باشد.
.۳مجاری ارتباطی تا حد امکان کوتاه و مستقیم باشند.
.۴تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
اسلاید ۴ :
.۵ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند.
.۶ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند.
.۷هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
اسلاید ۵ :
تعریف
qارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،که برای این منظور، سمبلهایی را بکار می برند.
qبرای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد که ارتباطات درک و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
اسلاید ۶ :
üهدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد.پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
اسلاید ۷ :
ارتباطات یک طرفه و دوطرفه
.۱ارتباطات یک طرفه بنحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرند.
.۲ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یک طرفه است.
.۳دریافت کنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند.
.۴فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباهات وی دارد.
اسلاید ۸ :
ارتباطات یک طرفه و دوطرفه
.۵با اینکه ارتباطات یک طرفه صحت کمتری برخوردار است ولی منظم تر از ارتباطات دوطرفه می باشد که همواره با سروصدا و آشفتگی همراه است.
اسلاید ۹ :
موانع ارتباطات اثربخش
.۱اختلاف در ادراک
.۲اختلاف زبان
.۳صدا
.۴عواطف
.۵ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیرکلامی
.۶عدم اعتماد
اسلاید ۱۰ :
سیستم ارتباطات رسمی
qبه آن دسته از کانالهای ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسؤلیت طراحی شده است و مرزهای مشخص دارد و برای انتقال اطلاعات در داخل و خارج از سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 