پاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها دارای ۳۷۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت کامل مهارتهای آموزشی و پرورشی و تحلیل علمی روشهای تدریس، یادگیری و توسعه توانمندیها :
اسلاید ۱ :
۱) یادگیری را تعریف کنید و مفاهیم مربوط به آن را در نیم صفحه تحلیل کنید
۲)تفاوت مفهوم یادگیری و عملکرد را در چند جمله بیان کنید
اسلاید ۲ :
۳)عوامل موثر در یادگیری را نام ببرید
۴)نظریه معروف یاد گیری را با هم مقایسه کنید
۵)تدریس یکی از معلمان را بر اساس نظریه های یادگیری ارزیابی کنید
اسلاید ۳ :
– یادگیری تغییر در رفتار است، اما نه هر تغییری بلکه تغییری که بر اثر تجربه حاصل شده باشد
– عملکرد نتیجه ی یادگیری است نه خود یادگیری۰
– عواملی همچون آمادگی، انگیزه و هدف، تجارب گذشته فرد، شرایط و محیط آموزشی ، رابطه کل با جزء روش تدریس معلم و تمرین و تکرار در فرایند یادگیری موثرند
اسلاید ۴ :
– نظریه های یادگیری را می توان به دو نظریه « شرطی » و « شناختی » تقسیم کرد
– نظریه های شرطی به یادگیریها یی تأکید دارند که از طریق عادت و شرطی شدن حاصل می شوند در حالی که نظریه های شناختی بر شناخت و یادگیری از راه بصیرت تاکید می ورزند
اسلاید ۵ :
– یکی از انواع نظریه های شرطی نظریه ثرندایک است که یادگیری را به شکل سه قانون اثر ، آمادگی و تمرین معرفی می کند
– از نظریه های شناختی نیز می توان به نظریه برونر اشاره کرد او در نظریه خود به فرایند کسب معرفت بیشتر از حفظ کردن واقعیتهای علمی توجه دارد
اسلاید ۶ :
– یکی از انواع نظریه های شرطی نظریه ثرندایک است که یادگیری را به شکل سه قانون اثر ، آمادگی و تمرین معرفی می کند
– از نظریه های شناختی نیز می توان به نظریه برونر اشاره کرد او در نظریه خود به فرایند کسب معرفت بیشتر از حفظ کردن واقعیتهای علمی توجه دارد
اسلاید ۷ :
تعریف یادگیری
فرایند تغیرات نسبتاً پایدار در رفتار بالقوه فرد در اثر تجربه
اسلاید ۸ :
تفاوت بین یادگیری و عملکرد
یادگیری= تغیرات در رفتار بالقوه فرد
عملکرد = تبدیل رفتار بالقوه به بالفعل
عملکرد حاصل یادگیری بوده و قابل مشاهده و اندازه گیری است
اسلاید ۹ :
۱-۱)آمادگی
آمادگی جسمی و روانی =ذهنی ، عقلی ، عاطفی و ۰۰۰
آمادگی بیشتر = پیشرفت و یادگیری بهتر
اسلاید ۱۰ :
در صورتی که مفاهیم درسی بر اساس نیاز شاگردان باشد انگیزه و رغبت در آنها به وجود خواهد آمد و هر چه انگیزه به یادگیری بیشتر باشد یادگیری بهتر حاصل می گردد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 