فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در جمعیت هلال‌احمر؛ تحلیل علمی فعالیت‌های امدادی، آموزشی و تجربیات عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در جمعیت هلال‌احمر؛ تحلیل علمی فعالیت‌های امدادی، آموزشی و تجربیات عملی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در جمعیت هلال‌احمر؛ تحلیل علمی فعالیت‌های امدادی، آموزشی و تجربیات عملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در جمعیت هلال‌احمر؛ تحلیل علمی فعالیت‌های امدادی، آموزشی و تجربیات عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در جمعیت هلال‌احمر؛ تحلیل علمی فعالیت‌های امدادی، آموزشی و تجربیات عملی :

کارآموزی جمعیت حلال احمر

پیشگفتار :
در طول دوره کارآموزی در جمعیت حلال احمر ، با سیستم های حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم حسابداری دولتی در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل محاسبه حقوق کارکنان ، فوق العاده ها ، کسورات و ; بود و همچنین نرم افزار حقوق و دستمزد مورد استفاده را در ذیل به استحضار می رسانم .

مقدمه :
جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می کند که لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد. محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است که مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن که به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد

عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری که پاسخگوی نیاز کاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از سیستم «حضور

و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مکانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امکانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت کاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد که بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.

فصل اول
معرفی جمعیت حلال احمر

معرفی :
جمعیت حلال احمر جمهوری اسلامی ایران از چندین سازمان و معاونت تشکیل شده است که هر یک دارای وظایف و حدود اختیارات مشخصی میباشند که عبارتند از :
سازمان امداد و نجات
سازمان داوطلبان
سازمان جوانان
سازمان تدارکات پزشکی

معاونت درمان و توانبخشی
معاونت آموزش و پژوهش
معاونت توسعه نیروی انسانی

آشنایی با سوابق و فعالیتهای سازمان امداد و نجات
در خرداد ماه ۱۳۰۲ با وقوع زلزله ای در شرق خراسان و زلزله ای دیگر به فاصله ۳ ماه بعد در سیرجان و کرمان و همچنین جاری شدن سیلاب های گسترده در همان سال در استانهای گیلان , مازندران , آذربایجان شرقی و اصفهان زندگی بسیاری از هموطنان به مخاطره افتاد وباعث تلفات و خسارات بسیاری گردید . در این سوانح برای اولین بار نیروهای ارتش بعنوان عوامل حکومتی و با استفاده از نیرو و امکانات موجود به کمک آسیب دیدگان شتافتند و اولین استمداد ملی برای کمک به آسیب دیدگان در سطح کشور انجام گردید . این استمداد جرقه ای برای سازماندهی تشکیلاتی جمعیت شیر و خورشید سرخ بود. اولین جلسه این جمعیت تحت عنوان جمعیت شیرو خورشید

سرخ در ششم مرداد مصادف با عید غدیر سال ۱۳۰۲ در عمارت گلستان تشکیل شد . در ابتدا فعالیتهای امدادی بعنوان یک فعالیت جنبی و در سایه خدمات درمانی که بیشتر مورد نیاز جامعه بود ، قرار گرفت . در آن هنگام بیشترین عوامل امدادی جمعیت نیروهای داوطلب یا دانش آموزان عضو سازمان جوانان بودند . اولین آئین نامه خدمات امدادی در سال ۱۳۴۷ به تصویب هیئت مرکزی

جمعیت رسید . بموجب این آئین نامه مسئولیت ارائه خدمات امدادی درمانی به آسیب دیدگان جنگ و همچنین ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان سوانح و سوانح طبیعی در زمان صلح بعهده جمعیت محول گردیده بود . اولین تشکیلات رسمی امداد بصورت منظم با استخدام نیروهای تمام وقت جهت ادارات سازمان مرکزی امداد کل و زیر نظر هیئت کمک به آسیب دیدگان که در واقع نقش سازمان امدادی ملی کشور را ایفا میکرد در سال ۱۳۵۰ آغاز بکار کرد .

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و استقرار نظام جمهوری اسلامی همراه با دگرگون شدن ساختار کلی جمعیت و جدا شدن بخش درمان از فعالیت های آن ، عمده وظایف جمعیت به خدمات امدادی سوانح ، جوانان و خدمات حمایتی معطوف گردید . در سال ۱۳۶۰ بنا به ضرورت یکبار دیگر ساختار تشکیلاتی امداد بر حسب وضعیت جدید و شرایط جنگ تحمیلی مورد تجدید نظر قرار گرفت . تربیت و تامین نیروهای انسانی در زمینه های درمان , فنی و خدماتی ، پشتیبانی و حمایت و ارائه خدمات امدادی به آوارگان مناطق جنگی و مناطق بمباران شده نیز جزء خدمات جمعیت قرار گرفت . خدمات ارزنده جمعیت در عملیاتهای گسترده ملی و بین المللی ، زلزله سال ۶۹ گیلان و زنجان و بحران آوارگان عراقی در سال ۱۳۷۰ موجب گردید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای را در بین جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر کسب نماید و بعنوان یکی از ۱۰ جمعیت قدرتمند جهان در پاسخگوئی به سوانح مطرح گردد .

آشنایی با سازمان داوطلبان
یکی از اصول اساسی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر اصل خدمات داوطلبانه است . براین اساس و درجهت تحقق این اصل اساسی ، هم اکنون در بیش از ۱۸۰ کشور دنیا ، سازمان ها و یا موسسات داوطلبان وابسته به جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر فعالیت می نمایند .
سازمان های مذکور وظیفه دارند در راستای اصول و اهداف بین المللی نهضت صلیب سرخ و هلال احمر ،با بسیج توان انسانیت نسبت به بهبود زندگی مردم آسیب پذیر اقدام نمایند .
در ایران نیز سازمان داوطلبان با هدف حمایت از نیازمندان آسیب پذیر از طریق سازماندهی و بهره مندی از توان اقشار و افرادی که داوطلبانه به عضویت افتخاری جمعیت درآمده اند ، تاسیس گردیده و تاکنون سه دوره را پشت سر گذاشته است . براین اساس ، پیشینه و عملکرد این سازمان در سه دوره ارائه می گردد .

سازمان جوانان :
اولین اساسنامه سازمان جوانان جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران در ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۲۶، به تصویب رسید. در این زمان وزارت فرهنگ و هنر با همکاری جمعیت شیر و خورشید سرخ تشکیلاتی را ایجاد نمود تا بر اساس آن فعالیت جوانان در جمعیت با توجه به اهداف خدمت به همنوع، بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، ایجاد و توسعه دوستی و تفاهم بین‎المللی،‌سازماندهی یابد. محوریت فعالیت‎های این تشکیلات را بخش دانش‎آموزی تشکیل می‎داد. اعضاء سازمان در این زمان در بدو ورود با کمکهای‎اولیه آشنایی پیدا گرده و اصول امدادگری را فرا می‎گرفتند. اساسنامه اولیه سازمان جوانان در سالهای ۴۵، ۴۶ و ۴۷ مجدداً مورد بازنگری قرار گرفت. یک سال بعد (۱۳۴۸)، خانه‎های جوانان شیر و خورشید سرخ، با تصویب آئین‎نامه‎ای تشکیل شد. هدف از تشکیل این خانه‎ها، گسترش فعالیتهای جوانان و شکوفایی استعدادهای آنها در زمینه‎های فرهنگی و هنری بود. کاخ جوانان نیز با هدف توجه به فعالیتهای دانشجویی در سال ۱۳۵۳ راه‎اندازی شد. فعالیتهای اعضای سازمان جوانان در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شامل موارد متعددی بود. تشکیل گردهمایی‎های مختلف بهداشتی و آموزشی و برگزاری مسابقات هنری-ورزشی، بخشی از این برنامه‎ها بود. هدف اصلی از این برنامه‎ها بهینه‎سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش ارتباطات بین‎المللی جوانان ایران و سایر کشورها بود. همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر نام جمعیت شیر و خورشید سرخ به جمعیت هلال‎احمر، فعالیتهای سازمان جوانان هلال‎احمر در ایران با رویکرد جدیدی، آغاز گردید. در سال ۱۳۶۰، اصلاحاتی در اساسنامه به عمل آمد و فعالیتهای سازمان در قالب فعالیتهای دانش‎آموزی، ادامه یافت. در سال ۱۳۶۱، جمعیت هلال‎احمر، مراکزی را تحت عنوان مراکز پرورش اسلامی، ایجاد کرد. این مراکز همراه با آموزش‎های امدادی، بیشتر فعالیتهای مربوط به حرفه‎آموزی و فعالیتهای هنری-ورزشی با توجه به مسائل اعتقادی را در دستور کار خود قرار داده بود. این رویکرد تا اوایل دهه ۷۰، ادامه داشت، در اوایل دهه ۷۰، مراکز پرورش اسلامی به معاونت فرهنگی جمعیت هلال‎احمر، ارتقاء پیدا کردند. از این زمان،‌ فعالیتها، رونق بیشتری پیدا کرد و شاهد فعالیتهای گسترده‎تر جوانان در زمینه آموزش‎های حرفه‎آموزی و تربیتی بودیم. در همین سالها یک اردوی بین‎المللی با حضور اعضای ۱۰ کشور منطقه نیز برگزار شد. در اواخر سال ۱۳۷۸، با ادغام دو حوزه فعالیت یعنی مراکز پرورش اسلامی و فعالیتهای دانش‎آموزی، سازمان مستقلی با عنوان سازمان جوانان جمعیت هلال‎احمر، تشکیل شد. از این زمان اعضاء سازمان جوانان در سه شاخه مراکز امور جوانان (جامعه بشردوستان جوان)، کانونهای دانشجویی و بخش دانش‎آموزی به فعالیت پرداختند.
فعالیتهای سازمان جوانان بر اساس ساختار تشکیلاتی مصوبه هیئت اجرایی در سه حوزه (معاونت) جذب و سازماندهی، آموزشی-پژوهشی و فرهنگی و امور اجتماعی متمرکز شده است. علاوه بر این سازمان جوانان از یک اداره کل امور عمومی و خزانه‎دار (عامل ذیحساب) تشکیل ش

ده است.

سازمان تدارکات پزشکی :
سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۶ بعد از ادغام سازمان تدارکات درمانی هلال احمر با سابقه فعالیت بیش از ۳۰ سال در امر تهیه داور وتجهیزات بیمارستانی و مرکز فوریتهای دارویی و پزشکی هلال احمر شخصیت حقوقی پیدا کرد. سازمان تدارکات پزشکی یک واحد اقتصادی ( NGO) تلقی می گردد که نحوه اداره آن با اصول و روش بازرگانی منطبق با ماده ۶ اساسنامه تعیین گردیده است . در حال حاضر سازمان تدارکات پزشکی بهره مند از مجموه ای تولید و خدماتی به بشرح ذیل می باشد ؛

۱) ستاد مرکزی
ستاد مرکزی سازمان مشتمل بر حوزه مدیریت عامل و معاونین و مشاورین بوده عملیات ستادی و هماهنگی را به عنوان (holding) هلدینگ عهده دار می باشد . وظیفه تامین وتدارک داروهای مورد نیاز کشور براساس دستور العمل های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و درمان در حوزه معاونت بازرگانی سازمان، مستقر در ستاد مرکزی انجام می پذیرد. کلیه فعالیت های مالی و اداری مجموعه های وابسته به سازمان نیز هنوز در محل ستاد مرکزی هدایت و کنترل می گردد در نظر است که عملیات بازرگانی – فروش مالی و اداری هر یک از زیر مجموعه های به صورت غیر متمرکز و در داخل خود آن مجموعه ها پیگیری و انجام پذیرد .

۲) شرکت سرنگ هلال ایران ( سها۱)‌
این کارخانه در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار و در زیر بنایی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید . محصولات تولید آن کارخانه عبارتند از : سرنگ های ۲، ۵و ۱۰ میلی ، سرسوزن ، سر سزون های دندانپزشکی ، فیلترهای دیالیز ، ست دیالیز ،‌فیلتر تالاسمی ، ست سرم ، سوزن فیستولا، میکروست ، سرنگ انسلوین و آنژیوکت .
این کارخانه علاوه بر بهره مندی از استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ ، ۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ اخیرا موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی اروپا CE نیز برای محصولات خود گشته است .

فصل دوم
محاسبات تئوری

• محاسبه حقوق و مزایا
• فوق العاده
• ;

روش محاسبه حقوق و دستمزد نظام کارمندی :
حقوق مبنا براساس نظام هماهنگ و با ضریب ۱۰۰ ریال بدین شرح اعلام گردید .
گروه مبلغ بر مبنای ضریب ۱۰۰ ریال افزایش از گروه ;. تا گروه ;.
۱ ۰۰۰/۴۰ ریال افزایش ۵۰۰۰ ریالی
۲ ۰۰۰/۴۵ ریال //
۳ ۰۰۰/۵۰ ریال //

۴ ۰۰۰/۵۶ ریال افزایش ۶۰۰۰ ریال
۵ ۰۰۰/۶۲ ریال //
۶ ۰۰۰/۶۸ ریال //
۷ ۰۰۰/۷۴ ریال //
۸ ۰۰۰/۸۱ ریال افزایش ۷۰۰۰ ریال
۹ ۰۰۰/۸۸ ریال //
۱۰ ۰۰۰/۹۵ ریال //
۱۱ ۰۰۰/۱۰۲ ریال //
۱۲ ۰۰۰/۱۰۹ ریال //
۱۳ ۰۰۰/۱۱۶ ریال //
۱۴ ۰۰۰/۱۲۳ ریال //
۱۵ ۰۰۰/۱۳۰ ریال //
۱۶ ۰۰۰/۱۳۷ ریال //

۱۷ ۰۰۰/۱۴۴ ریال //

طرز محاسبه ضریب حقوقی در سال ۱۳۸۵ :
ضریب اعلام شده ۴۵۴% اعلام شده بنابراین در هر گروهی باشیم طبق فرمول زیر بدست خواهد آمد .

مبلغ گروه ۱ براساس ضریب جدید ۴۳۲ ظریف سال جدید ۸۵ مبلغ هر گروه براساس ضریب ۱۰۰ گروه
۱۸۱۶۰۰ = ۴۵۴% * ۰۰۰/۴۰ ۴۵۴% ریال ۰۰۰/۴۰ یال ۱
۲۰۴۳۰۰= ۴۵۴% * ۰۰۰/۴۵ ۴۳۲ ۴۵۰۰۰ ریال ۲
; ; ; ;

طرز محاسبه حق اولاد :
حقوق مبنای گروه ۱ در هر سال X درصد اعلام شده = حق اولاد
۲۵۴۲۴ = ۱۸۱۶۰۰ * ۱۴% = حق اولاد à سال ۸۵
توجه : این مبلغ برای یک اولاد است اگر دو تا فرزند باشد مبلغ حاصل * ۲ می شود .

طرز محاسبه حق عائله مندی :
حقوق مبنای گروه ۱ در هر سال * درصد اعلام شده = حق عائله مندی
۱۲۷۱۲۰ = ۱۸۱۶۰۰ * ۷۰% = حق عائله مندی ۸۵
طرز محاسبه افزایش سنواتی : مبلغی است که براساس حقوق سال قبل و براساس درصدهای مربوط به نمره ارزشیابی و طبق فرمول ذیل محاسبه می گردد .
نمره ارزشیابی درصد متعلقه
۶۰ به بالا ۵%
۶۰-۵۰ ۴%
کمتر از۵۰ ۳%

درصدهای دریافت شده * (سنواتی سال قبل + مبنای سال قبل) = افایش سنواتی در سال جدید
۸۵ ۸۵ ۸۶
تغییرات حقوق و بنا
ضریب ۴۳۲% ضریب ۱۰۰% گروه
۴۴۰۶۴۰ ۱۰۲۰۰۰ ۱۱

درصد * (سنواتی سال قبل + مبنای سال قبل) = افزایش سنواتی جدید

(۴۹۴۸۶۰+۱۹۲۵۰۴) %۵=۲۴۲۶۸
۲۴۲۶۸+۱۹۲۵۰۴=۲۱۶۷۷۲
درصورتی که سال اول خدمت باشد و فقط ۶ ماه از خدمت وی سپری شده باشد
مبنا*۳% شده و حاصل*۶ماه از ۱۲ ماه میگردد.

طرز محاسبه فوق العاده شغل :
مبلغی است که با توجه به مدرک تحصیلی و رشته شغلی (آموزشی ـ فرهنگی یا اداری و مالی) تعیین می گردد .
هنرآموزان مانند دبیران

مدرک تحصیلی کمتراز دیپلم آموزگار آموزگار دبیر
دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس
درصد حقوقی مبنای گروه مربوطه نوع پست از ۷۵-۱۰۰% ۱۴۰% ۱۵۰% ۱۶۰% ۱۷۰% ـ ۱۲۰% ۱۳۰% ۱۴۰% ۱۵۰%

اداری ها با هر مدرکی ۱۳۵%
فوق العاده شغل = درصد براساس جدول * حقوق مبنا
مثال۸۵ ۶۱۶۸۹۶ = ۱۴۰% * ۴۴۰۶۴۰

طرز محاسبه فوق العاده سختی شرایط محیط کار :
با توجه به حقوق مبنای گروه برای آموزگاران و دبیران ۱۰% و برای دبیران آزمایشگاهی ۱۵% تعیین می گردد . (اعم از کارگاهی ـ آزمایشگاهی ـ حتی تربیت بدنی)
فوق العاده سختی شرایط محیط کار = درصد متعلقه * حقوق مبنا
مثال۸۵
۶۶۰۹۶ = ۱۵% * ۴۴۰۶۴۰

طرز محاسبه محرومیت و تسهیلات زندگی :
با توجه به حقوق مبنای گروه و با توجه به درجه محرومیت از تسهیلات زندگی مناطق و شهرستان .

فوق العاده محل خدمت :
با توجه به حقوق مبنای گروه و در کلیه نقاط کشور به استثنای تهران ۵% می باشد و در صورت تغییر محل جغرافیایی خدمت تا ۵ سال قابل پرداخت است .

فوق العاده محرومیت از روستا :
براساس جدولی خاص و با توجه به درجه روستا ـ گروه ـ مدرک تحصیلی تعیین می گردد

طرز محاسبه فوق العاده نوار مرزی :
تسهیلات زندگی * ۱۰% = فوق العاده نوار مرزی

طرز محاسبه فوق العاده جذب مناطق محروم :
به شاغلین در روستاها و بعضی از شهرها ۲۰-۳۰ درصد حقوق و مبنای گروه پرداخت می گردد ( به افراد غیربومی ۵% بیشتر) ولی از سال۸۴ ثابت اعلام شد و بر اساس حقوق و مبنای سال ۸۴
مثلا” ۳۰% گروه ۱۲ هرعددی شد ثابت میماند
طرز محاسبه فوق العاده جذب مشاغل :
با توجه به درصد تعیین شده و با فرمول ذیل محاسبه می شود .

درصد * (همترازی + فوق العاده شغل +برجستگی +حق مسئولیت + افزایش سنواتی + افزایش سنواتی بسیجیان + مبنا)

گروه
طبقه تا ۱۱ و خود ۱۱ بالاتر از ۱۱
آموزشی ۸۵% ۹۵%
اداری ۸۳% ۸۸%

طرز محاسبه فوق العاده ویژه :
(به افراد مشمول پرداخت می شود)
درصد * (همترازی +فوق العاده جذب + فوق العاده شغل + برجستگی + حق مسئولیت + افزایش سنواتی + حقوق مبنا)
درصد
آموزشی ۲۰%
اداری ۳۵%

(آموزشی به استثناء و عوامل اجرایی واحدهای آموزشی از جمله دفتری ـ خدماتی انباردار و کتابداری که فاقد مدرک لیسانس باشد)
طرز محاسبه حداقل دریافتی :
در صورتیکه مبلغ حقوق و فوق العاده شغل به ۳۵۰/۱ ریال

نرسد به ما به التفاوت پرداخت می گردد . سال۸۵
حداقل دریافتی = (فوق العاده شغل + افزایش سنواتی + حقوق مبنا) – ۰۰۰/۳۵۰/۱
حداقل دریافتی ۱۳۱۵۵۰ = (۶۱۶۸۹۶ + ۱۶۰۹۱۴ + ۴۴۰۶۴۰) – ۱۳۵۰۰۰۰
برای سال ۸۶ همترازی به فوق العاده ها اضافه میشود و ۱۳۵۰۰۰۰ ریال به ۱۵۰۰۰۰۰ ریال تغییر یافته

تفاوت حقوق با هیئت علمی :

به همکاران دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری که همتراز شده اند . اگر حقوق فعلی کمتر از حقوق همتراز می باشد ما به التفاوت قابل پرداخت است .

طرز محاسبه فوق العاده برجستگی :
با توجه به گزارش واحد ارزشیابی ۱۰ یا ۲۰ درصد حقوق مبنای گروه به مدت یکسال قابل پرداخت است .
برجستگی = درصد * حقوق مبنا
افزایش ۲۰% برای ۱۰% از افرادی که بالاترین امتیاز را دارند .
و افزایش ۱۰% برای ۱۰% از افرادی که بالاترین امتیاز بعدی را دارند .

کمک هزینه ازدواج و فوت :
کمک هزینه ازدواج و فوت = ۲۰ * مبنای گروه یک هر سال
شرایط دریافت :
الف) کمک هزینه ازدواج :
۱- به کارکنان مشاغل ـ بازنشسته ـ متوفی ـ از کار افتاده و افراد تحت تکفل وی پرداخت می گردد .
۲- به زوجی که زن و شوهر هر دو کارمند دولت باشند به طور جداگانه به هر یک پرداخت می گردد .
۳- به هر تعداد از عائله تحت تکفل کارمند که ازدواج نماید پرداخت می شود .
ب) کمک هزینه فوت :
به هر تعداد از عائله تحت تکفل مستخدم ـ شاغل ـ

بازنشسته که فوت نمایند قابل پرداخت است .

مأموریت : بایستی رفت و برگشت از محل خدمت ۳۰ کیلومتر و با دستور مافوق صورت بگیرد .

طرز محاسبه : روزانه بدون بیتوته ۸۶۴۰ ریال ( روزانه یعنی تقریباً ۱۲ ساعت نه اینکه حتماً ۱۲ عدد شود)

روزانه با بیتوته معادل یک شبانه روز و یک روز محاسبه می گردد . یعنی مزایای داده شده
۳۰% – (۳ * ۸۶۴۰)
شبانه روز یعنی ۲۴ ساعت مثل ۲ روز حساب می گردد و یک دوم شبانه روز هم معادل یک روز است یعنی جمعاً ۳ روز
اضافه کار :
A = (جذب مشاغل + همترازی+ فوق العاده شغل ها + برجستگی + مسئولیت + افزایش سنواتی + مبنا) = مزایای مربوط به اضافه کار
نرخ یک ساعت برای آموزش = ۸۰ ÷ A
نرخ یک ساعت برای اداری = ۱۶۰ ÷ A
(مناطق محروم)
کمک هزینه سفر :
الف) به کارکنان رسمی و پیمانی غیربومی که در دهستانها اشتغال به کار دارند پرداخت
می گردد. دریک سال به تعداد عائله حد اکثر تا ۵ نفر و هر نفر ۲۰۰۰۰ ریال پرداخت میگردد حد اکثر سقف پرداختی ۲۰۰۰۰*۵=۱۰۰۰۰۰
( بازنشستگان )

ب) همکاران فرهنگی که در محل جغرافیایی غیر از استخدام اولیه خود بازنشسته یا از کار افتاده شوند تعلق می گیرد .
(انتقالی)
ج) همکاران فرهنگی شاغل که از یک شهرستان به شهرستان دیگر در کوتاهترین فاصله زمینی تغییر محل جغرافیایی دهند (انتقال دائم) می توانند از کمک هزینه سفر و نقل و مکان بهره مند شوند .

۲/۱ حقوق مبنا + فوق العاده شغل + جذب مشاغل تا ۱۵۰ کیلومتر
تمام حقوق + فوق العاده شغل + جذاب مشاغل از ۱۵۰ کیلومتر بیشتر
= ۵ * ۴/۸۶ * تعداد کیلومتر نحوه محاسبه
سفر با خانواده تا ۵ نفر(خود فرد + ۴ نفر دیگر)

کمک هزینه مسکن مناطق محروم :
به کلیه کارکنان رسمی غیربومی شاغل در دهستانها که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و بالاتر هستند بشرط عدم استفاده از خانه سازمانی یا نداشتن مسکن پرداخت می گردد در مناطق محروم مبلغ آن بصورت تعیین شده .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.