فایل ورد کامل مقاله سیستمهای ترمز ضدقفل؛ بررسی علمی فناوری ABS و نقش آن در ارتقای ایمنی خودروها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله سیستمهای ترمز ضدقفل؛ بررسی علمی فناوری ABS و نقش آن در ارتقای ایمنی خودروها دارای ۷۷۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله سیستمهای ترمز ضدقفل؛ بررسی علمی فناوری ABS و نقش آن در ارتقای ایمنی خودروها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله سیستمهای ترمز ضدقفل؛ بررسی علمی فناوری ABS و نقش آن در ارتقای ایمنی خودروها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله سیستمهای ترمز ضدقفل؛ بررسی علمی فناوری ABS و نقش آن در ارتقای ایمنی خودروها :
سیستمهای ترمز ضدقفل
سیستمهای ترمز ضدقفل(سیستم ترمز ضدقفل) یک ۱۹۹۹-۲۰۰۶(c)معرفی شبهفنی اورسون وانگ جدید کردن ۱۲ فوریه۲۰۰۶ سیستم ترمز ضدقفل چراغ آژیر است آیا رویچه است بشکند؟ فیزیک اساسی چیست یا نظریات پشت سیستم ترمز ضدقفل؟ مزیتها چهاند و از استفاده کردن سیستم ترمز ضدقفل از شهرت کم میشوند؟ یک راننده ماهر سیستم ترمز ضدقفل را میتواند بزند، درست؟( بنابراین من چرا سیستم ترمز ضدقفل را میخواهم؟) من چه به درباره استفاده کردن سیستم ترمز ضدقفل احتیاج دارم بشناسم؟ آیا هر چیزی من است
آیا سیستم ترمز ضدقفل را در حالت قلهای باید انجام بدهد نگه داشته باشد(؟ در مورد روغن ترمز؟) آیا سیستم ترمز ضدقفل را روی وسیله نقلیهام میتوانم نصب بکنم؟ چه اتفاق میافتد اگر tekramretfa را نصب بکند خسته میکند،، چرخها آسترها را ترمز میکنند، پرگارها، چشمهها..،؟ در مورد DWA و ۴ در ۴ وسیله نقلیه؟ چه کسی بهترین سیستم ترمز ضدقفل را درست میکند؟ توزیع ترمز الکترونیک چیست؟ شما به چه ماشینی میرانید؟
چراغ آژیر سیستم ترمز ضدقفل من است آیا رویچه است میشکند؟ دو پاسخ ممکن به این سؤال هستند: ۱ رسیدگی بکنید ببینید اگر چراغ آژیر ترمز قرمزتان روشن بکند شما چه وقت ماشینتان را شروع میکنید. هر چراغ آژیر در یک ماشین در راهاندازی را تعیینشده است روشن بکند چراغ برق را به عنوان یک بررسی بکند.( بله، سازنده انتظار دارد برای شما ۱۵ اخطار همه هر بار چراغها امتحان بکنید شما ماشین را شروع بکنید.) اگر لامپ ترمز آگاهیدهنده قرمز روشن نکند، ممکن است که چراغ آژیر سیستم ترمز ضدقفل است شما را روشن میکند
خبر بدهد که لامپ ترمز آگاهیدهنده قرمز سوختهشده است. با مکانیکتان را رسیدگی بکنید لامپ را درباره تغییر بدهد یا، برای باجرأت، هینزتان را با دست تعمیر در بیاورد جدا داشبورد خودتان را و سعی بکنید ببرید. ۲ من از پاسخ ممکن دوم همیشه تنفر دارم توزیع بکنم برای اینکه حقیقتاً یک پاسخ نیست. برای تنها راه یقین معلوم میکند نادرست چیست به است آنرا به یک دلال میبرد یا یک مکانیک مطمئن با وسائل تشخیصی الکترونیک. هیچ دیگر عمومی صریح نیست(میخواند: ارزان) راهحل. مقداری دلال شارژ خواهند کرد شما ماشینتان را به کامپیوتر
تشخیصی ۷۵ دلار فقط به وصل بکنید. مکانها علاقه دارند منطقه خود زحمت بازیافت ممکن است مجانی رمزدار بکند. سیستم ترمز ضدقفل یک سیستم یکجزئی نیست. برای مثال، اگر دستگاه پخش سی-دیتان کار نکند اما پخشکن نوار حتماً کار میکند، یک گرفتاریجانشین کردن آسان همه واحد رادیویی سر است. با این وجود، سیستم ترمز ضدقفل از خیلی جزء
تشکیل میشود، هریک از که میتواند باشد انفراداً جانشین میکند. اینجاست یک فهرست واحدهای ساختمانی اساسی سیستم ترمز ضدقفل: سه یا حساسگرهای چهارچرخه سرعت.( بعضی وقتها، فقط یک حساسگر به معدل دو چرخ عقب عادت دارد نشان بدهد سرعت میگیرد.) سه یا چهار حلقه دندانهدار.( یکی برای هر حساسگر.) یک واحد کنترل الکترونیکی.( . a. k. a مغز.) یک کنترلگر هیدرولیکی. برای خیلی از سیمکشی همه چیز را با هم وصل میکند. شما در حال ارزیابی کردن میتوانید ببینید نادرست چه باشد در به بهترین وجه به دلیل تعداد اجزاء حدس میتواند کار بکند. همه اجزاء هستند برای تابع سیستم ترمز ضدقفل درست را ملزوم میکند. هیچ ترکیب تکی نمیتواند حذفشده باشد. سازندگان این مسئله را
شناختند و اینطور سیستم ترمز ضدقفل را همه با توانایی خوددر حال تشخیص دادن بخشید. سیستم ترمز ضدقفل خودش را بدون وقفه زیر نظر دارد هرگاه وسیله نقلیه است همه روی به اطمینان پیدا میکند خوب است. خوب همه نه چه وقت است، چراغ اعلام خطر سیستم ترمز ضدقفل زرد است روشن میکند. بنابراین سیستم ترمز ضدقفل یک رمز گسلی انبار خواهد کرد در حافظه که است دوباره بدست میآورد و به وسیله وسائل تشخیصی را کشف کرد. بعضی از این تواناییهای تشخیصی نسبتاً مصنوعی میتواند باشد. برای مثال، همچنین مقداری سیستم به رکورد را یک تاریخ خلاصه هر حساسگر چرخی سرعت بالای به اصل مطلب قادر هستند که یک کوتاهی کشفشده بود. فهرست بعدی مقداری مثال فراهم میکند از چه
میتواند ایراد پیدا بکند. به خاطر بسپارید این یک فهرست کاملاً دربرگیرنده نیست! یکی از حساسگرهای چرخی سرعت است یکی از حلقههای دندانهدار را میشکند است واحد کنترل الکترونیکی را دندانهدار بکند است واحد کنترل هیدرولیکی را بشکند با آلودهها درپوشگذاشته است موتور واحد کنترل هیدرولیکی یکی از آنها را درهمشده است خیلی دریچه واحد کنترل هیدرولیکی است حالا اخبار.( بله، شما خبر خوب را فقط میخوانید.) اگر بعضی وقتها مسئله متناوب است، تشخیص برای سیستم ترمز ضدقفل مشکل میشود. بعضی وقتها، چراغ اعلام خطر روشن خواهد کرد و سپس خودش را خاموش میکند.( در چنین موارد، سیستم ترمز ضدقفل فکر میکند که مسئله دور شد.) در چنین موارد، یک رمز گسلی ممکن نیست
باشد انبار میکند. این بخش است شما جایی که مویتان را شروع میکنید عقبنشینی بکنید. بهترین شرطبندی شما به دلالتان قرار است نزدیک بشود وقتی که چراغ آژیر سیستم ترمز ضدقفل روشن بکند و مجبور میکند آنها یک وسیله تشخیصی فوراً وصل بکنند.( ماشین را خاموش نکنید وگرنه اخطار ممکن است دور بشود!) مسئله هر چیزی هنوز میتوانست باشد اما در تجربهام، مسائل متناوب مکرراً ایجادشده توسط گسلش هستند سیم کشی میکند یا اتصالات را سیم کشی میکند.
فیزیک اساسی چیست یا نظریات پشت سیستم ترمز ضدقفل؟ شما دارید delod نسخه اساسی را بیرون احتمالاً به وسیله مطبوعات میخواند. برای چیزی مثل معمولاً این را میخواند: ” سیستم ترمز ضدقفل قفلبالای چرخها زیر ترمزگیری مانع میشود ترمزها حدود ۳۰ بار یک دوم به وسیله تعدیل بشود اینطور توانایی هادی را نگهداری بکند.” من دو تهوع اصلی با این تقریباً توصیف به دلیل تصورات غلط دارم که به وجود میآورد: ۱ سیستم ترمز ضدقفل قفلبالای چرخها هنگام ترمزگیری قطعاً حتماً مانع میشود. با این وجود، این به خیلیها را که معنی
میرساند سیستم ترمز ضدقفل فقط برای تفنگ چخماقی چرخدار را زیر نظر داشته باشد(مانند، مطلقاً چرخش صفر). این مورد نیست. ۲ اشاره است که، چه وقت طلب شده است، سیستم ترمز ضدقفل ترمزها را باز و بسته ۳۰ بار هر ثانیه به سادگی میچرخاند، موجود مافوق انسان شبیهسازی ترمزها را باز و بسته ۳۰ بار یک دوم پمپ میکند. این بیشتر از حقیقت نمیتوانست باشد. هرگز سیستم ترمز ضدقفل به تفنگ چخماقی چرخدار عمداً اجازه نمیدهد، حتی برای یک میلیونیم ثانیه. من سیستم ترمز ضدقفل را فکر میکنم به عنوان یک ترمزگیری
وصفشده بهتر است و بهینهساز ثبات. من وکلا را میتوانم تصور بکنم لرزاننده ترسان در یک چنین بیانیه. این بهترین حدس من است هرگز من در رابطه با چرا سیستم ترمز ضدقفل را نشنیدهام وصفشده در یک چنین راه. یک چنین بیانیه معنی میدهد که سیستم بهترین ترمزگیری ممکن مستعد به نائل است و همیشهاین ثبات مورد نیست. با این وجود، به خاطر این سؤالات درخواستی فرکانس، من فکر میکنم است را که سودمند برای تصور بکند سیستم ترمز ضدقفل است بهترین ترمزگیری ممکن را سعی بکند انجام بدهد و ثبات.( اگرچه ما این که هر دو خواهیم دید نه با هم همیشه ممکن است.) من دوباره میخواهم تأکید بکنم برای اینکه این نقطه است خیلی وقتها گم میکند: هرگز عمداً سیستم ترمز ضدقفل به چرخ تعلیق اجازه نمیدهد، حتی برای یک لحظه. لاستیک اساسی scitsisretcarahc
برای مهمترین جنبه سیستم ترمز ضدقفل را میفهمد(یا در مور آن موضوع، ترمزگیری به طور کلی) به است مشخصات رفتاری یک لاستیک را میفهمد. این بخش وخیم است برای اینکه مشخصات واقعی یک لاستیک بیاعتنایی میکنند(متداول) حس. خیلیها اعتقاد دارند که برای تندترین راه توقف میکند یک ماشین با حبس کردن هنوز چرخها است. این هیچکدام تندترین راه نه کنترلشدهترین راه نیست که یک ماشین توقف میکند. نمودار را زیر در نظر بگیرید:. این نمونه جعلی است اما با این حال مشخصات اساسی هر لاستیک را دارند. محور عمودی ضریب
اصطکاک چسبندگی است یا لاستیک چه مقدار نیروی ترمزگیری روی قیر خشک را قادر است بیرون بریزد. محور افقی است ۰% زیرپوش تصور میکند به عنوان یک لاستیک در امتداد زیرپوشبه سادگی غلت بدهد و به عنوان یک لاستیک که ۱۰۰% زیرپوش محبوس است و در امتداد پیادهرو را جیغ میکشد بیرون دادن خیلی از دود. شما از این نمودار را میتوانید ببینید که درجه را ترمز میکند نه در ۱۰۰% زیرپوش اتفاق بیافتد(یک چرخ قفلشده). در واقع، چنگ مطلوبترین با تقریباً ۱۵% از زیرپوش را اتفاق میافتد. این است، البته، فقط یک مثال و یک لاستیک واقعی هر چیزی از ۵% تا ۲۵% میتواند باشد. با این وجود، یادداشت آن شکل منحنی همیشه همان و نقطه بهینه چنگ است همیشه در یک نوک است. نکته مهم دیگر به یادداشت
درباره چنگ قلهای است که این یک نقطه ناثابت است. یک شباهت اینجای مفید است. هرگز آیا شما پشت روی صندلیتان را تکیه دادهاید و تقریباً میافتید پشت اما خودتان را به طور ناگهانی میگیرد؟ نقطه شما در کدام تقریباً به عقبنشینی هستید به)۱۵%(نقطه قلهای چنگ شبیه روی نمودار بالای است. ۰% زیرپوش به شبیه است وقتی که همه چهار پای صندلیتان بر روی زمین هستند. موضوع بین ۰% و ۱۵% زیرپوش به شبیه است شما وقتی که پشت در صندلیتان را دارید تکیه میدهید. ۱۰۰% زیرپوش [suogalana] کاملاً نوکدار به صندلی روی است، با سرتان و پشت بر روی زمین. طرح خشن بعدی این صندلی را ببخشید شباهت کج بشود.
همانطور که ممکن است بدانید از تجربه خصوصی، شما چه وقت پشت بسیار دور روی صندلی تکیه میدهید، شما شروع میکنید بیافتید و هیچ چیز نیست شما از آن به بعد میتوانید انجام بدهید به جز به بست برای برخورد. یک لاستیک زیر ترمزگیری مشابه است. آرسنیک شما عصبانی از پدال ترمز را فشار میدهد، روی لاستیک را لیز میخورد بسازد، مقادیر افزایشی باعثشونده از ترمزگیری(در حال محکم گرفتن) نیرو. با این وجود، اگر شما بسیار سخت ترمز بکنید، شما لاستیک را گذشته از این نقطه بهینه فشار خواهید داد و لاستیک به طرف قفل را به تندی و خارج از اراده جیغ خواهد زد. یک راه است که تفنگ چخماقی چرخدار مانع میشود، با این وجود. اگر شما پدال ترمز را لاستیک کمتر بکنید را بر خواهد گشت نزدیکترین سطح
زیرپوشی که با کوشش ترمزگیری مطابقت بکند که شما در خیلی به سرعت کمتر کردهاید. از آن فکر بکنید این طرف: اگر شما بسیار سخت ترمز کردهاید و لاستیک حالا در ۲۰% زیرپوش است اما شما پدال ترمز را تا ۱۰/۱ به سرعت کمتر میکنید، لاستیک به ۴۰% زیرپوش یا خواهد رفت یا ۴% زیرپوش. با این وجود، ۴% زیرپوش به وضعیت اخیرش نزدیکتر است بنابراین به ۴% زیرپوش نقل مکان خواهد کرد. به طور ناگهانی این است بخش که شبیه است که خودتان را لاغر پشت روی صندلی مثل شما میگیرد. اگر شما رکاب را کافی کمتر نکنید، اراده را لیز میخورد به افزایش ادامه بدهد تا چرخ در قفل است. نمودار نمونهای برای قیر بود اما سطوح دیگر مشابهاند. برای مثال، قیر را برای تر کرد، شکل نمودار مشابه است اما نوک پایینتر
است و برگه برای چنگ مطلوبترین را ملزوم میکند بلندتر یا پایینتر ممکن است باشد. این چیزی که وسائل سیستم ترمز ضدقفل بنابراین سیستم ترمز ضدقفل چطور کار میکند؟ scitsiretcarhc کاردان بالای را شرح داد، یک را که امکان دارد وسوسهشده باشد بگوید سیستم ترمز ضدقفل ترمزها را به این منظور که یک از حداکثر میزان بکند ۱۵% به سادگی مجاز است. با این وجود، این غیرممکن است برای اینکه به زیرپوش را اندازه میگیرد، یک احتیاج یک تشخیص مستقل سرعت وسیله نقلیه. یعنی، تمام چرخها دارند ترمز میکنند و بنابراین اینطور لغزش یک شناختن چطور انجام میدهد در هر چرخ چه مقدار زیرپوش است؟ یک به یک چرخ غیرترمزگیری پنجم احتیاج دارد! اما سیستم ترمز ضدقفل این را انجام نمیدهد. کاملاً به
سادگی، سیستم ترمز ضدقفل پشت روی صندلی تکیه میدهد تا صندلی احساس میکند باشد همین طور که است درصدد برمیگرداند و سپس خودش را به طور ناگهانی میگیرد. این فرآیند به اندازه شما را تکرارشده است بلافاصله پس از پدال ترمز را نگه داشته باشد فشار بدهد. برای نمودار در حال استفاده کردن شرح میدهد آیا چه اتفاق میافتد، لاستیک چه وقت به ۲۰% زیرپوش میرسد(گذشته از نوک،) لاستیک به طرف قفل را به طور ناگهانی شتاب میگیرد(احساس از برگرداندن). بنابراین سیستم ترمز ضدقفل به سرعت ترمز را آزاد بکند به
اندازه کافی به این منظور که چرخ به طرف قفل را در حال شتاب گرفتن توقف بکند و زیرپوش را به حدود ۱۰% برمیگرداند. از اینجا، سیستم ترمز ضدقفل نیروی ترمزگیری را به آهستگی افزایش میدهد تا نوک دوباره رسیدهشده است،، کجا تسریع ناگهانی دوباره خودش را آشکار بکند و دور تکرار بکند. سیستم ترمز ضدقفل به صندلی انعام میدهد بنابراین خودش را میگیرد و به صندلی انعام میدهد بنابراین خودش را میگیرد.،.. را که تصور بکنید سیستم ترمز ضدقفل در سلسله بالای دائماً بین ۱۰% زیرپوش و ۲۰% زیرپوش در نمودار دارد کار میکند،
دائماً بین این دو نقطه را نوسان بکند. اینطور است که رشته اتفاقات اتفاق افتادنها: ۱ شما روی پدال ترمز میپرید، لاستیک حادثهجو خیلی به تندی به ۲۰% زیرپوش. ۲ سیستم ترمز ضدقفل همان کاهش سرعت تند چرخها را حس میکند و فشار ترمز را در هر چرخ کاهش میدهد. سیستم ترمز ضدقفل به اندازه کافی فشار را آزاد میکند که به در جلوی نوکیک جایی حدود ۱۰% زیرپوش برمیگردد.( به یاد بیاورید این به طور مستقل برای هر چرخ را اتفاق بیافتد)۳ سیستم ترمز ضدقفل از ۱۰% تا ۱۵% را به نرمی فشار بدهند. وقتی که لاستیک به نوک در ۱۵% میرسد، لاستیک روی به ۲۰% زیرپوش در حال عجله کردن کاملاً به طور ناگهانی شروع میکند. ۴ به پله ۲ بروید. زمان از یک ترمز به ترمز بعدی را آزاد بکند معمولاً بین ۲/۰ ثانیه
و ۹/۰ ثانیه آزاد بکند. بنابراین سازندگان کجا را به دست میآورند” حدود ۳۰ بار یک دوم”؟ خوب، واحد هیدرولیک که تمام روغن ترمز را دور به علت حرکت میدهد این ترمز کم بکنند و قطعاً مستعد به را افزایش میدهند بند” ۳۰ بار یک دوم”. با این وجود، آنچه انجامشده است این نیست برای اینکه این بهترین راه نیست که ماشین را توقف میکند. سیستم ترمز ضدقفل در ناحیه ۱۰% تا ۱۵% زیرپوش به اندازه ممکن میخواهد باشد برای اینکه اینجاست که بهترین ترمزگیری اتفاق میافتد. با این وجود، به نوک را پیدا میکند، سیستم ترمز ضدقفل لاستیک را
دائماً گذشته از نوک باید فشار بدهد. متکی به لاستیک و وسیله نقلیه، تندی سیستم ترمز ضدقفل با کدام این کار را انجام میدهد هر جایی از ۲/۰ ثانیه پیش از ۹/۰ ثانیهها میتواند باشد. نمودار به یک مثال چطور زیر نشان میدهد یک ترمز تک میتوانست به کار بیاندازد. فشار سیلندر اصلی نشان میدهد چه رانندهای است فرمانده از میان پدال ترمز و فشار پرگار نیروی ترمزگیری واقعی را در واقع تحویلشده به چرخ نشان میدهد. همانطور که است وصفشده، سیستم ترمز ضدقفل فقط کاهش دادن نیروی ترمزگیری میتواند بنابراین فشار پرگار همیشه کمتر از فشار سیلندر اصلی است. دیگری میچرخد بد همینطور به کار میاندازد اما به طور جزئی متفاوت به نظر میرسد.. راهنمایی
جزء دیگر به همه این است. نمودار زیر مانند نمودار ضریب اصطکاک بالای است، مگر این که خط دیگر اضافهشده بوده است:
خط قرمز آن انحصاریکننده ممکن حداکثر را نشان میدهد آیا ممکن است مادامیکه یک لاستیک دارد ترمز میکند(همه در غیر این صورت مساوی باشد). این نمودار به که اتفاق افتادنهای انحصاریکننده حداکثر نشان میدهد وقتی که است شما هیچ لغزشچه وقت ترمز نمیکنید. چرخ وقتی که قفلشده است، عملاً هیچ توانایی هادی است نگهداری میکند. مطرح بکنید که در نقطه ترمزگیری حداکثر، مقداری توانایی انحصاریکننده هنوز است. اینطور است که سازندگان ماشینی را که قادر هستند بگویند سیستم ترمز ضدقفل به شما ترمز اجازه بدهد و در همان موقع هدایت میکند. سنگفرش بکنید و دیگر(نرم) اینجاست صید را به سطح میآید. سطوح که است به قیر علاقه داشته باشد به همان راه را در کاملاً آسان رفتار نکنید. سنگفرش بکنید و برف شل برای مثال، است صدا میزند(قابل تغییرشکل) برای اینکه دقیقاً شکلش چکشخور است. نمودار برای ریگ بعدی به نظر برسد:
سطوح نرم متفاوت هستند برای اینکه آنها هیچ نقطه بیثباتی را ندارند. یک لاستیک روی ریگ سختتر در حال محکم گرفتن و سختتر نگه داشته باشد مثل چرخ بیشتر به سادگی لیز بخورد. خوب که چه سیستم ترمز ضدقفل انجام میدهد؟ اول از همه، سیستم ترمز ضدقفل تفنگ چخماقی چرخدار زیر همه موضوعات سعی میکند مانع بشود. آن توانایی را مطرح بکنید که هدایت بکنید به صفر تقریباً هنوز روی ریگ میرود اگر شما چرخها را قفل بکنید. سیستم ترمز ضدقفل یک سازش میبرد نزدیک میشود. به آن اعتقاد داشته باشید یا نه، مدرنترین سیستمهای سیستم ترمز ضدقفل در واقع میتوانند بشناسند شما روی یک سطح هستید به ریگ علاقه داشته باشد. در صورت شما توجه نکردهاید، خشن سنگفرش میکند بد و این سرعت چرخی حقیقتاً خوشنما آشفته سبب میشود علامت میدهد. سیستم ترمز ضدقفل این [ssenissem] را میشناسد و معلوم میکند شما روی ریگ هستید. وقتی که این اتفاق میافتد، سیستم ترمز ضدقفل به بیشتر از معمولی مقدار زیرپوشهر جایی چرخی از ۳۰% تا ۸۰% اجازه میدهد، متکی به انتخاب سازنده. آره اما یک لاستیک چرا به این رفتار میکند
علاقه داشته باشد؟ سؤال خیلی خوب. من این سؤال را فکر میکنم به بسیار ماورای دامنه این سؤالات درخواستی فرکانس برود. مهندسین و پروفسورها دارند حرفهها را بیرون از در حال سعی کردن درست میکند که میفهمد. چرا اگر بعد از همه شما بفهمید یک لاستیک چرا به این روش رفتار میکند، شما را ممکن است بگیرید وفق بدهد بفهمد به چطور یک لاستیک بهبود بیابد. این یک موضوع خیلی پیچیده است و برای این سؤالات درخواستی فرکانس، شما این حقایق را بدون سؤال به سادگی باید بپذیرید. اگر شما بیشتر میل دارید بیاموزید، شما واژههای کلیدی را میتوانید سعی بکنید استفاده بکنید” مدل قلم موی akjecaP لاستیکی” با موتور جستجوگر مطلوبتان.
مزیتها چهاند و از استفاده کردن سیستم ترمز ضدقفل از شهرت کم میشوند؟ برای روزانه نمونه بارز براند، نقاط فقط تعدادی مربوط هستند: مزیتها
ساده بید بید: شما پدال ترمز را له میکنید و کامپیوتر به عهده میگیرد. به هر وسیله سطح، سیستم ترمز ضدقفل به آن وفق میدهد. رانندگان ماشین مسابقهای حتی حرفهای به سرعت یک کامپیوتر نمیتوانند وفق بدهند تغییر بدهد به سطح بیاید. که بیشتر آن در مناطق برفیتر را زندگی میکنند میداند چه برف تکهتکهای میتواند باشد علاقه دارد. [ytilibareets] نگهداریشده است. سازندگان علاقه دارند بفروشند این نقطه برای اینکه آسان است که نشان میدهد و مردم پیامدهایش را به آسانی میتوانند بفهمند. با این وجود، من این یک سود ثانوی را در نظر میگیرم. اکثریت رانندگان بزرگ،، در تجربهام کمبود دارد خونسردی که است زیر فشار ملزوم میکند فکر بکند. با وجود اینکه ماشینهای درایو I زیر اجراء بلند پایه را به طور
منظم مشروط بکند، من وحشت هنوز بعضی وقتها من وقتی که کنترل را گم بکنم و مقداری درس اساسی ماشین فراموش میکنم نظارت میکند. من بیشمار دیدهام(تصادفی) رانندگان وحشت میکنند و فراموش میکنند هدایت بکنند یک تصادف وقتی که نزدیک است. قسمت دیگر مردم حتماً به یاد میآورد هدایت بکند اما کمتر ارزش میگذارد چقدر سریع وسیله نقلیه میتواند هدایتشده باشد یا چقدر سریع وسیله نقلیه میتواند بچرخد. زیانها
فاصله توقف روی ریگ یک شکل یا تا حدی بلندتر برف میبارد. افزایش در فاصله توقف هر جایی از ۲۰% تا ۶۰% میتواند باشد، متکی به سیستم ترمز ضدقفل مخصوص و جاده مشروط میکند. مقایسه، مثل وصفشده بالای، که شما است میگیرد هدایت بکند. یک راننده ماهر سیستم ترمز ضدقفل را میتواند بزند، درست؟( بنابراین من چرا سیستم ترمز ضدقفل را میخواهم؟) یک راننده ماهر سیستم ترمز ضدقفل را به ندرت هرگز روی یک سطح هموار میتواند بزند. من این تصور غلط را میبینم روی پیغام راننده هواخواه همیشه سوار بشود. که آنها میگویند این درست فرضیهای هستند اما قطعات موضوعات عملی را وخیم دارند از دست میدهند. هرگز من ندارم، در حرفهام، یک راننده lanoiseeforp دیدهشده یک سیستم سیستم
ترمز ضدقفل خوب روی قیر خشک میزند. و من درباره تأثیرات ذهنی اینجا صحبت نمیکنم. من درباره اطلاعات اطلاعاتفاصله توقف دقیق به اینچ دارم صحبت میکنم. اینجاست نمونه بارز مباحثه که معرفیشده است. آرسنیک نمودارها بالای نمایش، یک نوک معین در چسبندگی یک لاستیک زیر ترمزگیری است. برای یک سطح معین، از قبیل قیر خشک، یک راننده باید قادر باشد پیشبینی بکند چه مقدار فشار ترمز است ملزوم میکند. از طرف دیگر، سیستم ترمز ضدقفل همه زمانش را در این نوک مصرف نمیکند. ، وصفشده را همانطور که است ترجیح
بدهید، سیستم ترمز ضدقفل گذشته از نوک را فشار میدهد، به جای حرکات تند و سریع پشت زیر نوک و سپس گذشته از نوک را دوباره فشار میدهند. شما برای مثال، میتوانستید بگویید، که سیستم ترمز ضدقفل آیا فقط ۹۵% باکفایت است(این عدد صرفاً یک مثال است). این حقیقت تماماً است. سیستم ترمز ضدقفل پیشبینی را راه یک راننده حرفهای ندارد. یک راننده حرفهای سطح دقیق را میشناسد که او است روی و، با تجربه میتواند، نیروی ترمزگیری دقیق را میآموزد پیشبینی بکند به نوک ملزوم بکند برسد و آنجا میماند. با این وجود، این تشخیص است مقداری فرض وخیم درست میکند: همه ترمز و اجزاء را خسته میکند کاملاً در مشخصه است و هیچ تغییر از یک ترمز نیست یا به دیگری را خسته میکند. به عبارت دیگر،
فرض است درست میکند که ترمز جلوی چپ به ترمز جلوی درست دقیقاً رفتار میکند علاقه داشته باشد. هرگز این حقیقت نیست. تغییرات همیشه کوچکتر هستند در ترمز لایه بگذارد، بردارهای ثابت را ترمز بکند، ترمز بکند یک ردیف بکند. در واقع، شما هیچ بیشتر به جای ترمز احتیاج دارید به نظر برسید یک ردیف بکند تصور بکند چطور تغییرات میتواند اتفاق بیافتد: ترمز جلوی لوله ترمز به سمت چپ به طور نمونه کوتاهتر از ترمز جلوی لوله ترمز به سمت راست است. این به تفاوتهای کوچکتر در پاسخ به طور نمونه زمان منتج میشود. تغییرات در ترمز مواد
را لایه بگذارد علت یک ترمز میتواند که به طور کسری قویتر از دیگری است. سیستم ترمز بوده است توزیع وزنی دقیق وسیله نقلیه را هنگام ترمزگیری روی سطح مطلوب تنظیم میکند جور بکند. به عبارت دیگر، یک توزیع ‘elcihev وزنی نامساوی است و یک چرخ با وزن بزرگتر روی آن مستعد به ترمزگیری بزرگتر است. در نظر بگیرید که راننده در سمت چپ وسیله نقلیه را برای مثال، مینشیند. این را که تایرهای چپ قصد دارد وزن بزرگتر را به جای تایرهای درست حمل خواهد کرد. بنابراین، تایرهای چپ به ترمز را بیشتر از تایرهای درست باید قادر باشند.
ترمزگیری یک وسیله نقلیه به بیشتر پیچیدگیهابه عنوان یک وسیله نقلیه اضافه بکند ترمزشده است، وزن بکند انتقال بدهد به جلو بچرخد، برای چرخهای جلوی باعثشونده وزن بیشتر را حمل بکنند مادامیکه پشت وزن کمتر را بچرخد حمل بکند.( است حقیقت که ماشینها” دریچههای متناسبکننده” به مسئله معامله با این در سیستم ترمز ضدقفل و وسائل نقلیه غیرسیستم ترمز ضدقفل اما این وسائل انجام نمیدهند بنابراین با دقت بدون نقص.) نتیجه این دو نقطه به وسیله یک مثال بهترین مصور میتواند باشد: وسیله نقلیه یک:
را که سیستم ترمز ضدقفل تصور بکنید روی یک وسیله نقلیه مخصوص ۹۵% از نوک مستعد به نائل است نیروی ترمزگیری در دسترس اصلاً بچرخد(۱۰۰% نمیتواند باشد برای اینکه سیستم ترمز ضدقفل دور چسبندگی قلهای لاستیکی را در اوج به جای اینکه نشست دارد گردش میکند). این منتج میشود یک وسیله نقلیه که با یک بازده کلی ۹۵% ترمزشده است. وسیله نقلیه بی:-
تصور بکنید که یک راننده ماهر است یک ماشین بدون سیستم ترمز ضدقفل به کار میاندازد. او به چسبندگی قلهای روی تایرها سعی میکند برسد. به یاد بیاورید او از هریک از خسته کردندر حال انجام دادن باید اجتناب بکند قفل بکند بنابراین قدرت ترمزگیری شدیداً روی لاستیک لوازم سر خوردن کم میشود. در این صورت مسئله اولیه است که راننده یک پدال ترمز دارد. به دلیل تغییرات شرح دادند بالای، با این وجود، راننده توانا نیست که به چسبندگی قلهای روی همه تایرها میرسد. به دلیل تغییرات وزنی و تغییرات ترمز بخش بیش از حد کوچکتر، او به ۱۰۰% ترمزگیری اجبار بر یک چرخ ممکن است قادر باشد برسد اما دیگری میچرخد ممکن باشد در ۹۷% باشید به کار بیاندازید، ۸۸% و ۹۱% کارآیی. به طور کلی، این در راننده
کاردان بود خوششانس بود اگر او یک بازده کلی مساوی با سیستم ترمز ضدقفل میتوانست انجام بدهد. راه دیگر را بگذارید، یک راننده چهار پایی ماهر به کار میاندازد یک وسیله نقلیه که چهار [etarepes] ترمز را دارند پا بزند کنسرو بکند سیستم ترمز ضدقفل را مرتباً بزند به شرط آنکه او آماده است و هوشیار بکند. بالاخره، برای هواخواهان نژادی، هنوز نه چه کسی به من اعتقاد دارد، من به این حقیقت که سیستم ترمز ضدقفل میل دارم متذکر بشوم بوده است در تقریباً همه اصلی معرفی بکند شکلهای قیر مسابقه بگذارد(۱- از قبیل فرمول و بعداً تحریم کرد. اینها ماهرترین رانندگان در جهان هنوز هستند سیستم ترمز ضدقفل خیلی زیاد عدد از یک مزیت رقابتی بر ضد تجهیز کردن غیرسیستم ترمز ضدقفل ماشینها ثابت کرد از این رو تحریم.
من چه به درباره استفاده کردن سیستم ترمز ضدقفل احتیاج دارم بشناسم؟ شناختن اینجا، سازندگان به شما همه چیز را گفتهاند که شما به پدال ترمز احتیاج دارید له بکنید و له میکنید به سختی شما آیا. میتواند هرگز تجربه من آن هیچ کس است حتی وقتی که این من بگوید آنها پدال ترمز را پیش از موقع به له بکنند به سختی آنها میتوانند. مطرح بکنید این نامربوط با سیستم ترمز ضدقفل را دارد. سیستم ترمز ضدقفل به هر چیزی احتیاج ندارد انجام بدهد اگر چرخها به طرف تفنگ چخماقی چرخدار را لیز نخورند. همچنین، این نامربوط با
توانایی فیزیکی نمونه بارز سیستم ترمز را دارد به تفنگ چخماقی چرخدار علتی را در حدود ۱۲۰ پوند اجبار بر پدال ترمز تعیینشده است یا کمتر. اگر شما روی یک پا میتوانید بیایستید، شما از این نیرو میتوانید درخواست بکنید. در واقع، مطالعات سازندگان را رفتار شده بودهاند که معلوم میکنند هرگز مردم چرا از ۱۲۰ پوند درخواست نمیکنند روی پدال ترمز که لازم برای وسیله نقلیه پر توانایی را دارد ترمز میکند(و به سیستم ترمز ضدقفل را به کار میاندازد). کاملاً یک rerutcaufnam درست میکند یک وسیله نقلیه شکل اجدادی که توانایی ترمزگیری پر کافی با فقط ۲۰ پوند اجبار بر بود پدال ترمزفقط عطسهآور سبب میشود که توانایی ترمزگیری وسیله نقلیه را نامزد میکند. در آغاز، رانندگان این حساسیت غیرمعمولی صندوقشان را پید
ا بکند بر ضد tlebtaesشان را مکرراً فشار بیاورد. با این وجود، رانندگان به پدال ترمز به طور فوقالعاده حساس زود با آب و هوای جدید خو گرفتهشده شدند. رانندگان راننده دور حتی شانسی داشتند تمرین بکنند و به سیستم ترمز ضدقفل را روی این وسیله نقلیه خاص تمرین میکند طلب بکند. این رانندگان وقتی که بودند با یک مانع سورپریز بعداً مقابله میکند، آنها از ۲۰ پوند نیرو درخواست نکردند برای قدرت ترمزگیری پر را ملزوم بکند. درس چه از این است؟ من نمیدانم. خیلی نظریه ممکن هستند که به این توضیح میدهند. اینجا چند تا هستند:
هراسان وضعیت، رانندگان به شناخت پیرترشان تبدیل میشوند. شناخت پیرتر از روزهای پیشسیستم ترمز ضدقفل دیکتهها که چرخها را قفل کرد از دست دادن کنترل علتی میتواند. اگر یک کسی در دوران پیشسیستم ترمز ضدقفل را راننده آموخت یک چنین قاعده جایی که حقیقت بود، یک است این را به آسانی مخصوصاً در میان یک وضعیت سورپریز نامحتمل به
فراموش میکند. هرگز رانندگان یک فرصت نمیشوند که با مقادیر زیاده از حد کاهش سرعت وسیله نقلیه راحت میشوند. کاهش سرعت وسیله نقلیه زیاده از حد میتواند احساس بکند خاموش بکند یا غیرطبیعی. من میدانم ناآشنا برای من بعضی وقتها مخصوصاً هنوز احساس بکند باشد پس از یک ناهار بزرگ. مقداری عکسالعمل طبیعی ممکن است باشد که از کاهشهای سرعت خیلی بزرگ برای اینکه اجتناب کردن ناراحتی فیزیکی اجتناب میکند. هراسان وضعیت، بسیار رانندگان به یک گوزن در چراغهای جلو منجمد میکنند بالای علاقه داشته باشند(من از تجربه را میشناسم که من بالای همچنین متمایل هستم منجمد بکنم). آیا چند عدد مردم دارد پدال ترمز در حال له کردن را در واقع با ۱۲۰ پوند نیرو سعی میکند مادامیکه راهنمایی دور یک مانع متحرک؟ اگر یک کسی وضعیت هراسان است، یک است یک چیزی را نامحتمل به سعی میکند انجام بدهد که او روزانه تمرین نکرده است. برای هرچه، دلیل
میآورد، کاملاً برای تمایل رانندگان سیستمهای ترمزگیری را به کار نمیبرد عامل بالقوه است دلیل اینکه” ترمز سراسیمگی کمک بکند” سیستمها توسعهیافته بودهاند. در این سیستمها، کامپیوتر زیر نظر دارد شما چطور پدال ترمز را استفاده میکنید. اگر کامپیوتر معلوم بکند شما دارید خیلی به طور ناگهانی به طرف پدال ترمز را بپرد(اگر مثل شما یک گربه انجام بدهید در جلوی ماشینتان را بپرد،) کامپیوتر سیستم ترمز ضدقفل کاربرد پدال ترمزتان را وسعت خواهد داد و عصبانی از پدال ترمز را کمی بیشتر روی در حقتان فشار میدهد. ۹۰ پوند شما اجبار بر پدال ترمز کاهش سرعت به این اندازه حالا مثل ۱۲۰ پوند اجبار بر پدال ترمز سبب بشود. اگر شما یک چنین سیستم را ندارید(و شما احتمالاً تکنولوژی انجام دادناین متمایل باشد باشد در بروشور فروش را ترویج بدهد،) آنچه میتوانید انجام دهید است به یک پارکینگ خالی برود و پدال ترمز را چندین بار سعی میکند له بکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 