فایل ورد کامل مقاله طرح جامع کسبوکار شبکه پخش هنر؛ بررسی علمی و اقتصادی راهبردهای توسعه بازار فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله طرح جامع کسبوکار شبکه پخش هنر؛ بررسی علمی و اقتصادی راهبردهای توسعه بازار فرهنگی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله طرح جامع کسبوکار شبکه پخش هنر؛ بررسی علمی و اقتصادی راهبردهای توسعه بازار فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله طرح جامع کسبوکار شبکه پخش هنر؛ بررسی علمی و اقتصادی راهبردهای توسعه بازار فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله طرح جامع کسبوکار شبکه پخش هنر؛ بررسی علمی و اقتصادی راهبردهای توسعه بازار فرهنگی :
طرح کسب و کار – شبکه پخش هنر
عنوان : شبکه پخش هنر
نام موسس : جواد طیبی مقدم
تاریخ تاسیس : ۱۵/۶/۱۳۸۰
شماره ثبت : ۶۴۴۲۷۵
ماموریت :
۱ ـ تاسیس موسسه پخش و عرضه محصولات فرهنگی
۲ ـ آموزش مباحث علمی ، تربیتی ، و مذهبی
۳ ـ دسترسی به اهداف اجتماعی
۴ ـ تامین درآمد
۵ ـ ایجاد اشتغال
۶ ـ ایجاد امنیت روانی
فهرست محتوا :
تهیه پخش محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک درسی ، تفریحی ، انواع اجناس خام مورد نیاز مصرف کننده کارت اینترنت پر سرعت ، مجموعه آثار بزرگان ، و …
تعریف و توصیف کسب و کار :
در سنین مختلف نیازهای فرهنگی محسوس بوده و به دنبال کوتاهترین ، مناسبترین و بهترین راه برای دریافت محصولات مورد نیاز خود فرد باشند با توجه به کمبود زمان و نبودن مرجع کامل و مشخص یا عدم اطلاع افراد از چگونگی دستیابی به محصولات مورد نیاز وجود شبکه پخش منسجم و به روز کاملاً مشخص و ملموس می باشد .
شبکه پخش هنر با توجه به نیازهای جامعه به نیازهای جامعه در طی سال و با توجه به مناسبتهای مختلف سعی می کند تا با تهیه و پخش محصولات فرهنگی و اقلام مکمل متناسب با گروههای سنی کودک و نوجوان ، میانسال ( زن و مرد ) و … در حد توان نیازهای جامعه را بر آورده سازد .
محصولات یا خدمات :
کتاب فیلم ، VHS ,VDC وسایل کمک آموزشی ، کارت اینترنت و ….
اجناس خام (نوار ویدئو ، کاست ، سی دی خام ، فیلم عکاسی و ….
محل :
نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات در مجاورت مکان تفریحی توریستی ( پارک )
نمایشگاه در یک طبقه به طول ۶ متر و عرض ۸ متر مربع ، سالن اداری همراه با چهار اتاق ۴×۳ جهت مدیریت ، سرپرست فروش ، هماهنگ کننده ، حسابدار، مامور توزیع و ویزیت ، نگهبان ، انباردار ( انبار بصورت مجازی در مجاورت فروشگاه و بصورت حقیقی در طبقه پایین حدود اً به اندازه فروشگاه می باشد .)
مشخصات مجری و همکاران
سمت نام و نام خانوادگی مدارک تحصیلی تجارب کاری نوع همکاری
مدیر جواد طیبی مقدم کارشناس مدیریت بازرگانی ۳ سال تمام وقت
سرپرست فروش رضا شیخیان کاردانی مدیریت بازرگانی ۲ سال تمام وقت
هماهنگ کننده علی بخارایی کاردانی کامپیوتر ۲ سال تمام وقت
حسابدار سعید غفورنیا کارشناس حسابداری ۳ سال تمام وقت
انباردار محمد صبوری دیپلم حسابداری ۲ سال تمام وقت
مامور ویزیت و توزیع حمید ابراهیمی دیپلم تجربی ۱ سال تمام وقت
نگهبان مهدی کریمی دیپلم انسانی ۱ سال تمام وقت
برنامه زمانبندی اجرای طرح
اجرای طرح در طول سال و با توجه به ماههای شمسی و قمری و به ویژه مناسبتهای موجود هر ماه می باشد
ماههـــــــای سال
مراحل اجرای کار ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲
کمک درسی × × × × ×
آموزشی × ×
تفریحی × × × × ×
اجناس خام × × × × × × ×
تحلیل استراتژی بازار
استفاده از تحقیقات کتابخانه ای بهمراه تحقیقات میدانی مکمل در راستای استراتژی
بازار محور بجای محصول محور
شناسایی موارد مورد نیاز فرهنگی در سنین مختلف از جمله :
– مسائل آموزشی : شامل آموزش مشاغل ، هنرهای دستی ، کمک درسی و …
– به تفکیک سنین مختلف : کودک ، نوجوان ، جوان ، میان سال ، کهنسال
– به تفکیک جنسیت : مرد ـ زن ـ دختر ـ پسر
– اجناس خام مورد نیاز : کارت اینترنت ( سی دی خام VHS , ،… )
– نحوه کار : تولید محصولات یا تهیه آن از شرکتهای تولید کننده با حداقل قیمت
برای توزیع بین همکاران ( فروشندگان محصولات فرهنگی) یا مصرف کننده خانگی
روش بازاریابی :
شناسایی عوامل توزیع در سطح شهر و دادن تخفیف حجمی ، تعدادی و ۵/۳% تخفیف خرید نقدی .
روش بازاریابی :
تقسیم شهر به شش محدوده ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفری با توجه به روزهای کاری در طول یک ماه توزیع در هر محدوده حدود ۵ روز می باشد ( بصورت تلفنی ، مراجعه حضوری یا ارسال پیک) .
نکته مهم :
محصولات در صورت تولید دارای سود حدوداً ۵۰% و در صورت تهیه و پخش دارای سود حدود ۲۵% می باشند و به ترتیب ذیل درجه بندی می شوند :
– محصول A : اجناس تولید شده فرهنگی
– محصول B : اجناس تهیه شده فرهنگی
– محصول C : اجناس خام تهیه شده
صورتحساب سود (زیان)
صورتحساب درآمد (ماهیانه )
نوع محصول تعداد مبلغ به ریال مبلغ کل درصد سود مبلغ سود کالا
A 10.000 4000 40.000.000 50% 20.000.000
B 4.000 4000 16.000.000 25% 4.000.000
C 10.000 4000 40.000.000 25% 10.000.000
جمع ۹۶۰۰۰۰۰۰ ۳۴۰۰۰۰۰۰
صورت هزینه های دستمزد صورت حساب هزینه ها
عنوان مبلغ به ریال عنوان مبلغ به ریال
مدیر ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه اجاره ۴۰۰۰۰۰۰
سرپرست فروش ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه آب ۲۰۰۰۰۰
هماهنگ کننده ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه برق ۳۰۰۰۰۰
حسابدار ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه دستمزد ۱۴۰۰۰۰۰۰
انباردار ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه تلفن ۵۰۰۰۰۰
مامور توزیع ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه تبلیغات ۸۰۰۰۰۰۰
نگهبان ۲۰۰۰۰۰۰ هزینه جاری ۲۰۰۰۰۰
جمع کل ۱۴۰۰۰۰۰۰ جمع کل هزینه ها ۲۰۰۰۰۰۰۰
صورتحساب سود (زیان)
درآمد ۳۴۰۰۰۰۰۰
کسر می شود
جمع هزینه ها ۲۰۰۰۰۰۰۰
سود ناخالص ۱۴۰۰۰۰۰۰
هزینه های متفرقه ۱۵۰۰۰۰۰
مالیات ۵۰۰۰۰۰
۲۰۰۰۰۰۰
کسر می شود
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 