فایل ورد کامل فنون فروشندگی در اصناف و روش‌های نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل فنون فروشندگی در اصناف و روش‌های نوین دارای ۱۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل فنون فروشندگی در اصناف و روش‌های نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

فهرست مطالب
مقدمه فنون فروش    1
فروش سنتی    5
دانش فروشندگی    6
عنصر حیاتی موفقیت    8
یک روز فروشنده موفق    11
برنامه روزانه یک فروشنده موفق    12
صنعت فرش فروشی    27
تاریخچه فرش در ایران    28
تاریخچه هنر فرش بافی    31
طبقه بندی فرشها    34
تعمیرات فرش    36
ارزیابی فرش چیست؟    36
صنف گُل فروشی    48
تاریخچه استفاده از گیاهان دارویی    48
رابطه گیاهان دارویی و بیماری    50
نرده های اطراف باغ:    50
باغ گیاهانی دارویی و خوراکی:    50
باغ سوزنی برگان:    51
باغ گیاهان پیازی:    51
مجموعه گونه های زنبق:    51
مجموعه پرچین:    51
مجموعه گونه های داوودی:    52
آب نما:    52
گل آرا به چه شخصی اطلاق می شود و وظایف او چیست؟    52
وظایف گل آرا:    53
ابزار و وسایل کار گل آرا چه می باشد؟    55
مساحت ساختمان سر درب ورودی:    56
موارد استفاده: گل سرخ    58
گلاب و اسانس:    60
صنعت گلابگیری:    61
گلاب قوی (Stronger rosewater):    62
ترکیبات شیمیایی:    62
گل فروشی    64
صنف طلا فروشی    72
صنف طلا فروشی    76
نتیجه گیری    82
فهرست منابع    84
 
مقدمه فنون فروش
فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تأمل موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد برخلاف تفکرات رایج، فروشنگدی مجبور ساختن مشتری به خرید نیست فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده به منظور انتخاب صحیح مشتری را صادقانه ر اهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید جلب نماید یک فروشند? موفق باید مواردی چون برنامه ریزی، تیپ ظاهری سعه صدر آراستگی و زیبایی محل کار، آداب گفتگو با مشتری، چگونگی تحت تأثیر قرار دادن مشتری، عکس العمل مناسب در مقابل بدگوئیهای رقبا، اهمیت خاتمه فروش، مراحل فروش، اهمیت گزارش دهی به مافوق را بداند و رعایت کند و همین طور سعی در پیشبرد و ارتقاء سطح دانش خود در همه زمینه ها را داشته باشد علی الخصوص اطلاعات مرتبط و با شغل مورد نظرش را براساس همین موضوع به سه صنف (فرش فروشی،طلا فروشی و گل فروشی) مراجعه نمودیم تا از نزدیک با طرح سئوالاتی از فروشندگان محترم درباره نحوه فنون فروشندگی شان اطلاعات کسب نمائیم
علاوه بر سئوالاتی که استاد فرموده اند حدود ۴۰ سوال نیز از فروشندگان شد که به برخی از انها به دلیل دانش اندک نتوانستند پاسخ دهند

فهرست منابع
–    راه کارهای عملی افزایش فروش ، ترجمه و تألیف علیرضا حدادیان ، انتشارات: آستان قدس رضوی
–    مرزهای کسب و کار ، نویسنده: دنیس جف، مترجم: علی مریشاهی
–    قورباغه را قورت بده، نویسنده: برایان تریسی ، مترجمین: اشرف رحمانی و کوروش طارمی
–    موفقیت در فروش
–    اطلاعات کاری و شخصی
–    مدیریت فروش حضوری با نگرش بازار ایران

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.